AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #1 Skrevet 29. september 2025 Jeg har nettopp fått diagnosen og skal starte på medisiner nå i uken. Det var helt surrealistisk å få denne diagnosen, og jeg tror ikke det helt har gått opp for meg ennå.. Jeg har ikke atakker, men sliter bla med balansen, fatigue, hukommelsen, konsentrasjonen og litt sånt. Jeg har sikkert for store forhåpninger til medisinen, for jeg ser for meg at symptomene skal bli bedre, altså at jeg skal få mer energi, bedre balanse ol. Hva er deres erfaringer med medisiner? Anonymkode: 6213d...13a 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2025 #2 Skrevet 30. september 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har nettopp fått diagnosen og skal starte på medisiner nå i uken. Det var helt surrealistisk å få denne diagnosen, og jeg tror ikke det helt har gått opp for meg ennå.. Jeg har ikke atakker, men sliter bla med balansen, fatigue, hukommelsen, konsentrasjonen og litt sånt. Jeg har sikkert for store forhåpninger til medisinen, for jeg ser for meg at symptomene skal bli bedre, altså at jeg skal få mer energi, bedre balanse ol. Hva er deres erfaringer med medisiner? Anonymkode: 6213d...13a Så fælt! Men så bra du får startet tidlig på medisiner og får hjelp! Hvordan fant du det ut? Anonymkode: 0289f...868
AnonymBruker Skrevet 30. september 2025 #3 Skrevet 30. september 2025 Jeg har det slik nå, har hatt diagnosen i noen år, men det startet med et attakk. Jeg har kun hatt et pseudoattakk siden oppstart av medisin. Ved attakk/pseudoattakk har jeg blitt gradvis bedre etter hvert (har vært sykmeldt i 2-3 mnd begge gangene). Jeg synes jeg blir bedre når jeg har fått påfyll av medisin, og merker forverring når det snart er tid for neste dose. Sliter med de samme tingene som deg, er ellers i full jobb og lever et helt normalt liv. Masse lykke til! ❤️ Anonymkode: 1402b...b08
AnonymBruker Skrevet 30. september 2025 #4 Skrevet 30. september 2025 Hei. Fikk diagnosen for 1 år siden, ingen atakker. Har rukket å få to doser, begge uten bivirkninger. Har utviklet noen symptomer på sykdommen (glovarme/iskalde bein bl.a), men ingen "ordentlige" symptomer som nevrologen kaller det. Også er jeg selvfølgelig sliten, 7 av 7 dager. Ingen merkbar forandring etter infusjonene. Anonymkode: 42c5f...6d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå