AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #1 Skrevet 29. september 2025 Jeg har truffet en mann to ganger. Han har et intenst blikk, og virker dårlig på å lese kroppsspråket mitt. Når jeg går et steg til siden for å få mer plass mellom oss går han bare nærmere. Når jeg prøver å se rett frem (den retningen vi to faktisk går…) kan han finne på å dulte i meg så hardt at det er ubehagelig. I kveld var andre gang vi møttes og jeg måtte bare runde av tidligere enn det som ble naturlig fordi jeg ble så sliten av den intense væremåten. Voksen mann på over 40 med barn fra før. Tok også opp vemmelige samtaletema, f.eks. massasjesalonger med happy ending. altså, jeg forsøker virker å gi folk en sjanse når jeg dater, prøver å gi det tid for å se om tiltrekning kan vokse frem, men det er ikke så lett når de oppfører seg på en måte som gjør meg ukomfortabel. Hva skal kvinner egentlig gjøre? Og hvor mange sjanser bør en sånn mann få? Anonymkode: 190b5...e1e
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #2 Skrevet 29. september 2025 En er tilstrekkelig. Anonymkode: daa86...967 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #3 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har truffet en mann to ganger. Han har et intenst blikk, og virker dårlig på å lese kroppsspråket mitt. Når jeg går et steg til siden for å få mer plass mellom oss går han bare nærmere. Når jeg prøver å se rett frem (den retningen vi to faktisk går…) kan han finne på å dulte i meg så hardt at det er ubehagelig. I kveld var andre gang vi møttes og jeg måtte bare runde av tidligere enn det som ble naturlig fordi jeg ble så sliten av den intense væremåten. Voksen mann på over 40 med barn fra før. Tok også opp vemmelige samtaletema, f.eks. massasjesalonger med happy ending. altså, jeg forsøker virker å gi folk en sjanse når jeg dater, prøver å gi det tid for å se om tiltrekning kan vokse frem, men det er ikke så lett når de oppfører seg på en måte som gjør meg ukomfortabel. Hva skal kvinner egentlig gjøre? Og hvor mange sjanser bør en sånn mann få? Anonymkode: 190b5...e1e Hvor mange sjanser bør han få? Han bør ikke få flere sjanser enn din magefølelse, du vet jo med deg selv svaret her, du trenger ikke prøve mer. Anonymkode: 82c78...365 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #4 Skrevet 29. september 2025 Her hadde jeg stoppet, ikke flere dates med en mann som er så intens og som har så dårlige sosiale antenner. Dulter hardt borti deg sånn at det blir ubehagelig? Stirrende intenst blikk? Nei takk! Anonymkode: 17203...804 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå