Rhodiola Skrevet 15. november #4321 Skrevet 15. november Tråden er ryddet for brudd på underforumets retningslinjer, brudd på regelen om gjengivelse av innhold fra eksterne kilder, brukerdebatt og tilhørende svar. Rhodiola, adm. 1
yamask Skrevet 15. november #4322 Skrevet 15. november Nasjonalisten skrev (5 timer siden): Jeg våger å påstå at man er veldig ond om man tillater 8 millioner ulovlige migranter inn i landet man regjerer over på 4 år. Estimat fra Grok, gjennomsnitt fra flere estimater. Noen påstår at det er kun 4m, noen sier 20m. Grensen var åpen, Kamala som grense-czar var helt apatisk til invasjonen, og snudde kun når det ble tydelig at grensekontroll var populært, og valget nærmet seg, DET er populisme av verste sort, love å gjøre det motsatte av det du står for og har gjort i 4 år, antagelig også en løgn som de vil gå tilbake på om hun vant. https://cmsny.org/correcting-record-false-misleading-statements-on-immigration/ Det var ca 4 millioner som kom over grensen mens Kamala og Biden regjerte. Grok er selvsagt ikke en valid kikde. Grok er flere ganger avslørt i feilinformasjon. Det var ikke "rett før valget" de la frem forslaget som ville stanset masseinnvandringen. Men det ble behandlet i senatet rett før valget. Det ble faktisk godkjent der helt til Trump stoppet det. Er det noen som er populist så er det jo ham som trengte åpen grense for å bruke det i valgkampen. 4 3
yamask Skrevet 15. november #4323 Skrevet 15. november Gratis skrev (På 14.11.2025 den 10.30): MSNBC burde laget et film om Nancy Pelosi og hennes korrupsjon. Det kommer de selvsagt aldri å gjøre fordi de er en venstreradikal møkkakanal. Jeg skjønner ikke hvordan det går an å være så sur på Pelosi men samtidig støtte Trump? Han er jo flere hundre ganger mer korrupt, og han gjør det rett foran øya dine. Om Pelosi har vært korrupt så bør hun selvsagt også straffes for det. 3 2
Tiger Jack Skrevet 16. november #4324 Skrevet 16. november Mindroot skrev (22 timer siden): Donald Trump har nå trukket støtten til Marjorie Taylor Green https://www.nrk.no/nyheter/trump-trekker-stotten-til-marjorie-taylor-greene-1.17654138 Han skriver på Truth Social om henne: "All Whacky Marjorie do is Complain Complain Complain" Hun svarer tilbake med sitt eget sosiale medie innlegg , hvor hun skriver at Trump lyver om henne, og at "det er forbausende hvor hardt han kjemper for å forhindre at Epstein-filene blir frigjort" LAUGH MY EFFING ASS OFF !!!!! "Borgerkrigen" innat i MAGA-fascistenes verden er godt i gang nå. At det er nettopp MTG som nå snur seg mot Trump gir meg faktisk litt håp. 6
Mindroot Skrevet tirsdag kl. 07:30 #4326 Skrevet tirsdag kl. 07:30 Trump snaps at female reporter asking questions about Epstein saying QUIET QUIET PIGGY 3
elisa1819 Skrevet tirsdag kl. 07:40 #4327 Skrevet tirsdag kl. 07:40 Mindroot skrev (8 minutter siden): Trump snaps at female reporter asking questions about Epstein saying QUIET QUIET PIGGY Mmm, herlig fyr, han der. Et ordentlig sjarmtroll, og så saksorientert og fornuftig. 5
yamask Skrevet torsdag kl. 20:15 #4328 Skrevet torsdag kl. 20:15 (endret) En gruppe demokrater har gått sammen om en reklamekampanje rettet mot militæret der de påminner om at de ikke må følge ordre som går imot loven eller grunnloven. Trump tweeter og retweeter at hans politiske motstandere fortjener dødsstraff (henging). https://www.vg.no/nyheter/i/zO5AJ4/seks-demorater-ber-soldater-avvise-ulovlige-ordrer-trump-hinter-om-doedsstraff?utm_source=androidapp&utm_medium=share Endret torsdag kl. 20:17 av yamask 1
HSV50 Skrevet i går, 16:58 #4329 Skrevet i går, 16:58 Fredsavtalen som USA foreslår er jo i bunn og grunn ar Ukraina skal bend over and take it. Gi opp store landområder, inkludert områder som Russland ikke har klart å erobre fullstendig. Skammelig. 8
NordicViking Skrevet i går, 17:19 #4330 Skrevet i går, 17:19 HSV50 skrev (18 minutter siden): Fredsavtalen som USA foreslår er jo i bunn og grunn ar Ukraina skal bend over and take it. Gi opp store landområder, inkludert områder som Russland ikke har klart å erobre fullstendig. Skammelig. Trump har vel egentlig kastet Ukraina under bussen her, og bedt dem akseptere noe som nærmest er en kapitulasjonsplan. Jeg kan ikke se for meg at Ukraina vil akseptere en så dårlig deal som dette. 🤬 2 1
Duff Skrevet i går, 18:09 #4331 Skrevet i går, 18:09 Tilfeldig at denne "avtalen" kom samtidig som Trump underskrev papirene vedr Epstein saken? 5
Perine Skrevet i går, 19:19 Forfatter #4332 Skrevet i går, 19:19 Jeg hørte at Trump truet med å stoppe hjelpen til Ukraina hvis de ikke gikk med på avtalen. Hvilken hjelp siktet han da til? 1 1
Pawn Hearts Skrevet i går, 19:34 #4333 Skrevet i går, 19:34 Duff skrev (31 minutter siden): Tilfeldig at denne "avtalen" kom samtidig som Trump underskrev papirene vedr Epstein saken? Rar måte å sukre pillen på i så fall. Vi er flere som lurer på hva slags ballegrep Putin har på Trump. 2
Bacteria Skrevet 21 timer siden #4334 Skrevet 21 timer siden yamask skrev (På 15.11.2025 den 19.19): Jeg skjønner ikke hvordan det går an å være så sur på Pelosi men samtidig støtte Trump? Han er jo flere hundre ganger mer korrupt, og han gjør det rett foran øya dine. Om Pelosi har vært korrupt så bør hun selvsagt også straffes for det. Her er jeg enig. Trump har gjort seg usårlig paradoksalt nok pga all dritten sin. Han har visstnok sin egen bitcoin-valuta og, slik at folk kan betale han uten at det kan spores. Blant annet. Så ser ikke helt hva som skal ev ligge i Epstein-filene som skal være slik kryptonitt for ham. Så nær som «blowing bubba». 😆Kanskje… 1
Mindroot Skrevet 10 timer siden #4335 Skrevet 10 timer siden Har Trump blitt bestevenn med Mamdani nå, ? Han som skal bli ordfører i New York, Hva er det som skjer ? 2
HSV50 Skrevet 9 timer siden #4336 Skrevet 9 timer siden Mindroot skrev (13 minutter siden): Har Trump blitt bestevenn med Mamdani nå, ? Han som skal bli ordfører i New York, Hva er det som skjer ? Akkurat det var det vel ikke mange som hadde på bingokortet sitt, nei! Han var jo smørblid og hyggelig og mente at alt bare var positivt og bra og at de hadde masse til felles. Jeg ser det er en del MAGA som er hoderystende frustrerte over at han snakker så pent om en «kommunist» og muslim. 3
Pawn Hearts Skrevet 7 timer siden #4337 Skrevet 7 timer siden Jeg fryktet at Trump bille stikke kjepper i hjulene for Mamdani ved å kutte støtten til New York. Nå sier han tvert imot at han vil hjelpe ham i jobben som ordfører. Det er ikke lett å bli klok på den fyren der, men dette er gledelig – han velger forsoning framfor konfrontasjon. 3
yamask Skrevet 7 timer siden #4338 Skrevet 7 timer siden Jeg er enig med Trump om noe, nemlig at Mamdani er veldig kjekk og karismatisk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå