Gå til innhold

Jeg orker ingenting og er lat.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du har for stor tro på helsevesenet. 

Anonymkode: 9ec80...9c9

Og du er for negativ og bitter. Det er mange som har fått hjelp.

Anonymkode: 8a11d...04d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har gått til flere psykologer fra jeg var unge selv. Har ikke fått noen råd. Har autisme,adhd ,ptsd og tourettes. Jeg har også prøvd flere medisiner opp gjennom årene som ikke har fjerna plagene helt. Derfor jeg bare skrev at jeg har prøvd alt det der. Eneste rådet jeg har fått er at jeg må leve med det men det blir ikke bedre.

Anonymkode: ef269...ae2

Ville nok vurdert å bruke noen av de medisinene som hjalp deg en del da, selv om de ikke fjernet plagene helt. Det er jo slik for mange, at man ikke blir helt frisk selv med medisiner, men man har det likevel bedre enn helt uten.

Når man har autisme tror jeg det handler mye om å tilrettelegge dagene på en måte som er god for deg. Jeg kan dessverre for lite om dette, men ta kontakt med Autismeforeningen, jeg vil tro de kan gi deg tips og peke deg i riktig retning.

Anonymkode: 741bb...520

Skrevet

En barndomsvenninne var lat sofagris i alle år. Så fikk hun en samboer som har laktoseintoleranse, så hun gikk også over til laktosefri melk, og vips fikk hun mye mer energi. Viser seg at når hun får i seg laktose så tappes hun fullstendig for energi. 

Anonymkode: a3f7a...45c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...