AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #1 Skrevet 29. september 2025 Jeg fant merkelig nok ikke ei ingrediens-liste bakpå godteposen, så da må jeg bare spørre; er dette godteriet trygt å spise om man er allergisk mot nøtter og appelsin?🤔 Noen som veit? Anonymkode: c97ba...4bd
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #2 Skrevet 29. september 2025 Det er ikke merket med nøtter eller spor av nøtter. Det er ikke merket med appelsin, men det er sitrus i det. Anonymkode: 684a1...e47 1
Bælfeit Skrevet 29. september 2025 #3 Skrevet 29. september 2025 Glukosesirup, sukker, gelatin, dekstrose, rålakris, syre, sitronsyre, frukt- og planteekstrakter: spirulina, saflor, eple, sitron, reddik, søtpotet, gulrot, solbær, hibiskus, invertsuksesirup, aroma, ammoniumklorid, salt, farge, vegetabilsk kull, palmeolje, overflatebehandlingsmidler: hvit og gul bivoks, carnaubavoks.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #4 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg fant merkelig nok ikke ei ingrediens-liste bakpå godteposen, så da må jeg bare spørre; er dette godteriet trygt å spise om man er allergisk mot nøtter og appelsin?🤔 Noen som veit? Anonymkode: c97ba...4bd Du MÅ google det selv og sjekke selv. Du kan IKKE stole på at folk skriver korrekte svar. Mest sannsynlig gjør de det, men du vet ikke. Haribo sine nettsider burde ha info du trenger. Mvh. Allergiker Anonymkode: 3c3bd...7c1 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #5 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg fant merkelig nok ikke ei ingrediens-liste bakpå godteposen, så da må jeg bare spørre; er dette godteriet trygt å spise om man er allergisk mot nøtter og appelsin?🤔 Noen som veit? Anonymkode: c97ba...4bd Vis meg baksiden av posa uten ingredienslist, plis! Anonymkode: 1c4e2...b95 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå