hecuba Skrevet 28. mars 2006 #1 Skrevet 28. mars 2006 Finner ikke journalistikk i søkerhåndboka. Uten søkekoder får jeg jo ikke ført opp faget!
Svart Katt Skrevet 28. mars 2006 #2 Skrevet 28. mars 2006 Det er ikke HiOs journalistikkfag du mener altså?
hecuba Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2006 Det er ikke HiOs journalistikkfag du mener altså? ← Er det ikke ved UiO altså?
Svart Katt Skrevet 28. mars 2006 #4 Skrevet 28. mars 2006 Hm, jo, jeg så at de hadde noe masterfag i journalistikk nå, men det er jo HiO som har den vanlige journalistikkutdanningen. http://www.uio.no/studier/program/journ-master/presentasjon/ Det er visst den på UiO
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #5 Skrevet 28. mars 2006 Journalistikk er vel et høgskole-fag, ikke et universitets-fag?
hecuba Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2006 Jaja.. Søkte journalistikk vet HiO og UiB.
Gjest GreenSky Skrevet 28. mars 2006 #7 Skrevet 28. mars 2006 Både ja og nei. Uio har masterstudie i journalistikk, men ikke bachelor, da må du studere medier.
Gjest GreenSky Skrevet 28. mars 2006 #8 Skrevet 28. mars 2006 Jaja.. Søkte journalistikk vet HiO og UiB. ← Jeg og. Men jeg har søkt på masterstudiene, da. Om vi havner på samme skole kan jeg jo bli hjelpelæreren din.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #9 Skrevet 28. mars 2006 Journalistikk er et klassisk praktisk høgskolefag. Medier og kommunikasjon er et typisk universitetsfag. Høgskolefolkene utfører, universitetsfolkene leder på et mer overordnet nivå. Det lærte hvertfall vi på Blindern i "ledelse og administrasjon".
Gjest Sukkerert Skrevet 28. mars 2006 #10 Skrevet 28. mars 2006 Jeg og. Men jeg har søkt på masterstudiene, da. Om vi havner på samme skole kan jeg jo bli hjelpelæreren din. ← Masterstudier i flertall? Det finnes kun i Oslo, gjør det ikke?
Gjest GreenSky Skrevet 28. mars 2006 #11 Skrevet 28. mars 2006 (endret) Litt raskt der, ja. Jeg har søkt på både uio og uib, men ikke master i bergen, da måtte jeg vært der en stund, og det orker jeg ikke. Men de har en master i medievitenskap. Endret 28. mars 2006 av GreenSky
Gjest Sukkerert Skrevet 28. mars 2006 #12 Skrevet 28. mars 2006 Litt raskt der, ja. Jeg har søkt på både uio og uib, men ikke master i bergen, da måtte jeg vært der en stund, og det orker jeg ikke. Men de har en master i medievitenskap. ← Jepp, det har de. Der skal jeg søke.
hecuba Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #14 Skrevet 28. mars 2006 Jeg fant ikke noen form for journaliststudier på UiO, jeg.Men man kan jo bygge videre til master også fra bachelor. Har ikke journalistikk som førstevalg. Tror jeg hadde kommet innhadde jeg hatt det. Kan også være jeg tar folkehøyskole til neste år.. Ikke lett det her. Har hvertfall søkt på 10 studier. Topp tre er medisin, journalistikk og jus i Oslo.
orakel Skrevet 28. mars 2006 #15 Skrevet 28. mars 2006 Søkefunksjonen til Samordna Opptak er et kjekt redskap Her finner du oversikt over journalistikkutdanningene i Norge.
hecuba Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #16 Skrevet 28. mars 2006 Søkefunksjonen til Samordna Opptak er et kjekt redskap Her finner du oversikt over journalistikkutdanningene i Norge. ← Var det jeg kom frem til da jeg ikke fant journalistikk på søkerhåndbokas liste over studier ved UiO.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå