Gå til innhold

Hvordan tjene ekstra penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger seriøst hjelp. Jeg trenger å tjene raske penger for å betale måneds husleie, men hvordan tjene 10.000 kr? Jeg er ufør og sliter veldig denne måneden da vaskemaskinen røyk. Jeg er på grensa til å opprette spleis liksom.

Anonymkode: ac3c8...dd2

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte du ny vaskemaskin før du hadde penger til husleie?

Enkleste måte å ha en biinntekt på er oftest å gjøre noe man har kompetanse på. Utover det er det klassiske å selge unna ting man eier. 

Anonymkode: eee77...f35

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Du kan gjøre småjobber for folk, eller selge ting. 

Skrevet

OnlyFans?

Anonymkode: e7565...c9b

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

I hvordan kapasitet er du ufør? Hvis du kan, prøv deg som oppvaskhjelp eller frokostservitør i restaurant/hotell? Eller hvis du har bil, kan du jo kanskje jobbe litt for Foodora eller Uber?

Anonymkode: 4ead3...292

Skrevet

Selg truser/sokker på fetlife f.eks, selg ting du ikke bruker lenger, flink til noe som f.eks strikking? Tilby tjenestene dine på facebook eller noe sånt 

Anonymkode: ed717...9ed

Skrevet

Leieboer. Husvask. Tilby bakst og annen mat til konfirmasjoner/tilstelninger.

Du vet at mange klær kan håndvaskes? Fungerer for en periode.

Anonymkode: b5ad1...56a

Skrevet

Vask for hånd til du har råd til en brukt oppvaskmaskin eller følg med på finn.no gis bort etter en. Betal leia eller be om en utsettelse. Selg unna ting du ikke har bruk for eller om du har noe nyttig utstyr lei ut på Hygglo. Mange måter å få inn ekstrainntekt på og spare penger. Definitivt ikke noe å opprette spleis for, selv om eg kan forstå desperasjonen griper fatt når pengene ikke strekker til.

• Liker 2
Skrevet

Sexsalg så tjener du inn det på en til to kunder. Forutsatt at du er kvinne da.

Anonymkode: 76df0...484

• Nyttig 1
Skrevet

Er det bare deg eller en familie?

Hvis det er bare deg kan du i en periode vaske klær hos nær familie eller skulle opp i vasken. Fungerer helt fint til penger er på plass.

Du kan også kjøpe en brukt på finn som er 100% ok fordi noen pusser opp vaskerom og vil ha noe mer fancy.

Anonymkode: adbfe...a02

• Liker 1
Skrevet

Foodora, wolt, telefonsalg, norsk gallup

Anonymkode: 7f2ab...548

Skrevet

Det finnes ingen raske penger.

Du er ufør men helt plutselig så kan du jobbe når du vaskemaskin røyker?

:skya:

Anonymkode: 2936b...366

• Liker 7
Skrevet

Man får vaskemaskin til 500 kroner på finn.no.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hva er det du ikke forstår? Folk med uføretrygd kan ha restarbeidsevne, men ikke inntektsevne.

Vi kronikere må ha noe å leve av og betale regningene våre med. Dermed får vi uføretrygd som fast inntekt, selv om helsen vår er uforutsigbar. 

Anonymkode: 79150...5d2

• Nyttig 1
Skrevet

du kan søke nav, sosialhjelp og forklare ift at vaskemaskinen røyk og at du nå mangler penger til husleie. Regner ikke med du kjøpte vaskemaskin til 10.000 så du søker om beløpet du mangler 👍

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

OnlyFans?

Åpnet tråden og veddet med meg selv hvor mange innlegg det ville ta HåpefullMann53 å komme på banen med det vanlige forslaget.

Anonymkode: 3e61a...c4e

Skrevet

OnlyFans?

De færreste klarer vel å få seg en inntekt der?? 

Den vaskemaskinen burde enten ha vært kjøpt brukt på finn eller på avbetaling. Du får legge dette til på etterpåklokskapen for neste hendelse. I mellomtiden får du jobbe deg opp feks gavekort på norstatpanel eller noe tilsvarende sånn at du kan kjøpe hvitevarer på netonnet eller tilsvarende hvor du kan bruke gavekort

Kan du ikke spørre utleier om å betale husleien fordelt på to måneder? 

Anonymkode: 313fb...306

Skrevet

Jeg trenger seriøst hjelp. Jeg trenger å tjene raske penger for å betale måneds husleie, men hvordan tjene 10.000 kr? Jeg er ufør og sliter veldig denne måneden da vaskemaskinen røyk. Jeg er på grensa til å opprette spleis liksom.

Anonymkode: ac3c8...dd2

Søk nødhjelp på Nav. Evt. ta opp lån i banken. Uføretrygd er sikker inntekt hos banker!

Anonymkode: eacb7...83e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, mange syke kan mobilisere krefter. Noen uføre har også gode dager. Derfor kan noen uføre jobbe av og til. 

Anonymkode: 00ad8...0b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja, mange syke kan mobilisere krefter. Noen uføre har også gode dager. Derfor kan noen uføre jobbe av og til. 

Anonymkode: 00ad8...0b6

Hvilke jobber kan uføre få hvis de må se an dagens form?

Anonymkode: da7ab...cc5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...