AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:54 #1 Skrevet mandag kl. 07:54 For noen måneder siden laget jeg meg profil på en datingapp. Hadde kommet ut av et langt forhold for en stund siden, og tenkte jeg kunne registrere meg og bare ta det derfra. Snakket noen uker med en kar, og vi bestemte oss for å møtes. Første kvelden møttes vi for å ta noen øl. Det ble sent, og vi endte opp hos meg. siden har vi møttes flere ganger, på begges initiativ. Senest forrige uke var vi på date den ene dagen, to dager senere kom han til meg og sov over. Lørdag var planen å møtes etter byen, og dra hjem til meg. han skrev flere ganger at vi måtte møtes, men da jeg sa jeg tenkte meg hjemover i 02-02.30-tida, fikk jeg ikke svar. Forsøkte å ringe på snap, da vi ikke har utvekslet nr. Han svarte ikke. Dagen etter så jeg at han hadde åpnet meldingene mine, men da ikke svart. på kvelden sendte jeg mld og skrev «hei, hva skjedde i går?:)» denne har han ikke åpnet. Han har skrudd på snapmap til meg, så jeg har jo sett at han har vært aktiv - bare ikke åpnet min. nå blir jeg sur, og vurderer å sende han en sms. Nr hans ligger ute på nett. Er dette ok? det er helt greit hvis han ikke vil møtes mer, synes bare det er feigt av en mann på 40 år å ikke svare eller fortelle hva som skjedde. Jeg har vært i et forhold lenge før jeg ble singel i år. Jeg opplever at jeg er god på å lese mennesker, og trodde helt oppriktig at han var interessert.. hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 477fc...3dc 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:56 #2 Skrevet mandag kl. 07:56 Han har fått sitt, erobringen er gjort og den lørdagen fant han nok en annen og pulte henne. Sånn er livet. Move on. Anonymkode: dced4...0c1 16 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:57 #3 Skrevet mandag kl. 07:57 nå vet jeg ikke hvordan du er som person men jeg ville tatt hintet og gått videre, konfrontasjon er neppe med på å hanke han inn igjen liksom eller gi gode svar.. Anonymkode: ade58...0f0 6
Macro Skrevet mandag kl. 08:04 #4 Skrevet mandag kl. 08:04 Han fant nok et bedre ligg. Om du vil framstå som crazy så sender du sms. Om du vil ligge med han igjen så venter du i stillhet til neste gang du er det beste ligge-alternativet. Du ble valgt bort for noe eller noen, du trenger ikke å få svaret svart på hvitt. 8 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:14 #5 Skrevet mandag kl. 08:14 Hva forventer du å få ut av en sånn melding - og hvorfor tror du han vil svare deg på sms om han ikke gjør det på snap? Jeg synes forsåvidt også det er litt voldsomt å hyle opp om ghosting og ville konfrontere på flere fronter etter et drøyt døgns stillhet. Joda, han burde ha svart, men ting kan skje. Hvs med å la tvilen komme ham til gode en dag til? Anonymkode: 0348d...08d 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:29 #6 Skrevet mandag kl. 08:29 Dessverre er det slik mange menn er. Han fikk det han ville ha. Dyppe snoppen sin. Og det verste er at det er ikke så mye damer kan gjøre for å unngå dette. Da mange menn er tålmodige. Blir det ikke noe etter 2..5..eller 10 dater, vil de uansett alltid ha deg i bakhånd mens de prøver snøret sitt andre steder. Menn kan ha en utspekulert tålmodighet når det kommer til å få seg et nyp, hvor de har flere på gli og vet når tiden er moden for å slå til. Så ts må bare akseptere at hun kommer til å møte noen slike menn før hun møter den rette. Akseptere at hun kan blir en tømmestasjon en periode. Anonymkode: f1ced...bf2
Mardina Skrevet mandag kl. 13:03 #7 Skrevet mandag kl. 13:03 (endret) Slutt å bruk snap. Det er vel ganske gammeldags måte å kommunisere på nå 🤔 I hvert fall for folk over 30. Ta opp tlf og ring. Får man ikke svar på tlf eller sms, så bør det være svar nok.... I tillegg er det jo sånn at ikke alle sitter limt på tlf 24/7. Om man ikke svarer på et døgn, så er jo ikke det krise. Endret mandag kl. 13:04 av Mardina 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:06 #8 Skrevet mandag kl. 13:06 Nei, det er faktisk ikke ok tenker jeg, og du vil ikke fremstå på en positivt måte - heller motsatt, dessverre. Anonymkode: 764fd...a79 6
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:12 #9 Skrevet mandag kl. 13:12 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dessverre er det slik mange menn er. Han fikk det han ville ha. Dyppe snoppen sin. Og det verste er at det er ikke så mye damer kan gjøre for å unngå dette. Da mange menn er tålmodige. Blir det ikke noe etter 2..5..eller 10 dater, vil de uansett alltid ha deg i bakhånd mens de prøver snøret sitt andre steder. Menn kan ha en utspekulert tålmodighet når det kommer til å få seg et nyp, hvor de har flere på gli og vet når tiden er moden for å slå til. Så ts må bare akseptere at hun kommer til å møte noen slike menn før hun møter den rette. Akseptere at hun kan blir en tømmestasjon en periode. Anonymkode: f1ced...bf2 Vil ikke si dette er typisk manne-oppførsel. Jeg holdt på slik da jeg var yngre og jeg er kvinne. Jakten kan være gøy for begge kjønn, men man ønsker ikke nødvendigvis et forhold. Anonymkode: ea7c5...431 3
visp Skrevet mandag kl. 17:59 #10 Skrevet mandag kl. 17:59 Jeg hadde gitt så utrolig blaffen i hvordan jeg framsto for sånne idioter. Jeg hadde nok sendt en melding om at han var en feig, liten jævel som ikke svarer. 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:26 #11 Skrevet mandag kl. 18:26 visp skrev (26 minutter siden): Jeg hadde gitt så utrolig blaffen i hvordan jeg framsto for sånne idioter. Jeg hadde nok sendt en melding om at han var en feig, liten jævel som ikke svarer. Men hva tenker du at du oppnå med det? Ordene dine vil jo ha null påvirkning på vedkommende? Anonymkode: 764fd...a79 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:29 #12 Skrevet mandag kl. 18:29 Hei! Ts her 👋🏼👋🏼👋🏼 Jeg sendte denne daten melding. Litt småpanikk og tusen spørsmål i hodet da jeg gjorde det, men veldig godt å få det gjort! Jeg skrev en helt ålreit melding og sa jeg ikke satte pris på å bli ghostet, og at han gjerne måtte være tøff nok til å si fra dersom han ikke ønsket kontakt. Etter en god stund fikk jeg svar, med en unnskyldning og en forklaring jeg kan godta. Så lever jeg godt videre med å ha sagt fra hva jeg mener, og er glad jeg sto opp for meg selv. Det er ikke bare-bare å kaste seg ut i datingverden, og jeg mener alle fortjener å bli behandlet med respekt. er du blant dem som ghoster eller bare godta det: gå i deg selv. Anonymkode: 477fc...3dc 7 1 5
visp Skrevet mandag kl. 18:36 #13 Skrevet mandag kl. 18:36 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men hva tenker du at du oppnå med det? Ordene dine vil jo ha null påvirkning på vedkommende? Anonymkode: 764fd...a79 Det eneste jeg hadde ønske om å oppnå var vel å få ut irritasjon fra meg selv. Det er jo ikke sånn at man forventer særlig av voksne mennesker som velger en så feig måte. Nå er jeg ikke på noe datingmarked, men sier akkurat hva jeg mener til folk på finn som avtaler forså å drite i å dukke opp. Same shit. 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:47 #14 Skrevet mandag kl. 19:47 AnonymBruker skrev (11 timer siden): For noen måneder siden laget jeg meg profil på en datingapp. Hadde kommet ut av et langt forhold for en stund siden, og tenkte jeg kunne registrere meg og bare ta det derfra. Snakket noen uker med en kar, og vi bestemte oss for å møtes. Første kvelden møttes vi for å ta noen øl. Det ble sent, og vi endte opp hos meg. siden har vi møttes flere ganger, på begges initiativ. Senest forrige uke var vi på date den ene dagen, to dager senere kom han til meg og sov over. Lørdag var planen å møtes etter byen, og dra hjem til meg. han skrev flere ganger at vi måtte møtes, men da jeg sa jeg tenkte meg hjemover i 02-02.30-tida, fikk jeg ikke svar. Forsøkte å ringe på snap, da vi ikke har utvekslet nr. Han svarte ikke. Dagen etter så jeg at han hadde åpnet meldingene mine, men da ikke svart. på kvelden sendte jeg mld og skrev «hei, hva skjedde i går?:)» denne har han ikke åpnet. Han har skrudd på snapmap til meg, så jeg har jo sett at han har vært aktiv - bare ikke åpnet min. nå blir jeg sur, og vurderer å sende han en sms. Nr hans ligger ute på nett. Er dette ok? det er helt greit hvis han ikke vil møtes mer, synes bare det er feigt av en mann på 40 år å ikke svare eller fortelle hva som skjedde. Jeg har vært i et forhold lenge før jeg ble singel i år. Jeg opplever at jeg er god på å lese mennesker, og trodde helt oppriktig at han var interessert.. hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 477fc...3dc Han har enten dame eller flere . Og han er iallefall ikke interessert i deg. Da oppfører de seg annerledes . Anonymkode: c7827...ae6
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:07 #15 Skrevet mandag kl. 21:07 Jeg hadde ikke prøvd å ta mer kontakt. Se om han kontakter deg. Anonymkode: 110e0...de3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:46 #16 Skrevet mandag kl. 22:46 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Ts her 👋🏼👋🏼👋🏼 Jeg sendte denne daten melding. Litt småpanikk og tusen spørsmål i hodet da jeg gjorde det, men veldig godt å få det gjort! Jeg skrev en helt ålreit melding og sa jeg ikke satte pris på å bli ghostet, og at han gjerne måtte være tøff nok til å si fra dersom han ikke ønsket kontakt. Etter en god stund fikk jeg svar, med en unnskyldning og en forklaring jeg kan godta. Så lever jeg godt videre med å ha sagt fra hva jeg mener, og er glad jeg sto opp for meg selv. Det er ikke bare-bare å kaste seg ut i datingverden, og jeg mener alle fortjener å bli behandlet med respekt. er du blant dem som ghoster eller bare godta det: gå i deg selv. Anonymkode: 477fc...3dc Well done!! Hilsen ei som nylig ble ghostet etter et års forhold der jeg virkelig trodde vi begge var seriøse. Begge i 50-åra. Trodde faktisk ikke det skulle være mulig!! Anonymkode: 1f79d...194 8
AnonymBruker Skrevet i går, 00:57 #17 Skrevet i går, 00:57 Ballen er spilt til hans banehalvdel nå, gi det litt tid. Enten så var han sliten og trengte en timeout, eller så var han ikke så interessert likevel, og da må man bare gå videre. Vet det er kjipt der og da, men man kan ikke gjøre så mye annet. Ville ikke tatt kontakt over sms om dere ikke har utvekslet nr. Han vet jo hvor han finner deg på Snap. Tar han ikke kontakt igjen innen rimelig tid etter noen forsøk fra deg, så sletter du han. Anonymkode: 2d10d...4ca
AnonymBruker Skrevet i går, 03:51 #18 Skrevet i går, 03:51 Ikke ligg med de så fort, så får du luket ut de som bare vil ligge. Det var nok kun det han var interessert i. Ikke ligg før dere er kjærester. Det er ihvertfall det jeg gjør og jeg har aldri opplevd dette. Anonymkode: efc84...225 2
Rotemor Skrevet i går, 04:17 #19 Skrevet i går, 04:17 Mardina skrev (15 timer siden): Slutt å bruk snap. Det er vel ganske gammeldags måte å kommunisere på nå 🤔 I hvert fall for folk over 30. Ta opp tlf og ring. Får man ikke svar på tlf eller sms, så bør det være svar nok.... I tillegg er det jo sånn at ikke alle sitter limt på tlf 24/7. Om man ikke svarer på et døgn, så er jo ikke det krise. Hvorfor skulle det være gammeldags? Aldersdiskriminering kan du la være med. Det er en praktisk og grei app. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 04:27 #20 Skrevet i går, 04:27 Du kan skrive at du forstår dette som at har ghostet deg og at det forteller hva slags mann han er. Og at du ønsker han lykke til videre der peppern gror. Ikke still noe spørsmål! Og ikke forvent noe svar. Kun F Y med ok ordvalg. Anonymkode: b6a8c...31d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå