Gå til innhold

Lamgtidssingle og selvstendig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette med feminin og maskulin side. Føler jeg er litt på maskulin  side da en må fikse alt selv.

Spørsmål hvordan bli mer i den feminine energien ?  
De menn jeg har datet har ikke vært særlig maskuline av seg. Motsatt av det jeg tiltrekkes  av. 
Godt voksen dame på dater’n

Anonymkode: d18ab...a65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feil i overskrift: Langtidssingle og selvstendig skulle det stå.

Skrevet

Hvordan bli mer feminin? Kle deg feminint og smink deg. Stell neglene dine og pynt med neglelakk. Du kan fint fikse alt selv om du er feminin. Jeg er skikkelig handywoman, men feminin som bare det. 

Anonymkode: 4cc6f...f1f

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan bli mer feminin? Kle deg feminint og smink deg. Stell neglene dine og pynt med neglelakk. Du kan fint fikse alt selv om du er feminin. Jeg er skikkelig handywoman, men feminin som bare det. 

Anonymkode: 4cc6f...f1f

Tror man kan være feminin uten å måtte  kline på seg sminke. Er mer det at man lar en mann slippe til å hjelpe til. Menn elsker å hjelpe damer spesielt noen de liker. Men når man klarer alt selv så blir det jo ikke bruk for dem.

• Nyttig 1
Skrevet

Vær ung, slank, pen og petite 😍

Anonymkode: 857c3...439

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

hvordan bli mer i den feminine energien ?

Det kommer jo helt an på hva du mener er feminint.  

Anonymkode: 99559...1d7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ble veldig feminin igjen etter jeg møtte mannen. Plutselig elsket jeg rosa og lilla og begynte å gå kjoler igjen. Helt merkelig. Mannen på sin side opplevde også at han fikk en arena å være myk på.

Da jeg var singel i 11 år så måtte jeg være den voksne, tøffe og den som fiksa alt hele tiden. Nå deler jeg ansvaret med noen. Den feminine biten kom tilbake av seg selv, jeg klarte ikke å fiske den frem tidligere.

Anonymkode: e2b85...56c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tror man kan være feminin uten å måtte  kline på seg sminke. Er mer det at man lar en mann slippe til å hjelpe til. Menn elsker å hjelpe damer spesielt noen de liker. Men når man klarer alt selv så blir det jo ikke bruk for dem.

Jeg tenker ikke på det som hva jeg klarer eller ikke klarer selv, men om jeg har lyst til å gjøre det alene. 

Jeg spør kjæreste/date om å hjelpe med f.eks montere møbler, skifte dekk, male en vegg og lignende, fordi jeg synes det er koselig gjøre ting sammen. 
Jeg klarer spise middag helt selv også, jeg trenger ikke noen for å hjelpe meg spise, men det er hyggelig med selskap... 
Jeg klarer fint dra på kino også alene, men det er hyggelig gjøre ting sammen. 

Man kan være feminin uten å være hjelpesløs. Man kan be om hjelp selv om man klarer ting alene. 

Anonymkode: a4ab2...a65

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg tenker ikke på det som hva jeg klarer eller ikke klarer selv, men om jeg har lyst til å gjøre det alene. 

Jeg spør kjæreste/date om å hjelpe med f.eks montere møbler, skifte dekk, male en vegg og lignende, fordi jeg synes det er koselig gjøre ting sammen. 
Jeg klarer spise middag helt selv også, jeg trenger ikke noen for å hjelpe meg spise, men det er hyggelig med selskap... 
Jeg klarer fint dra på kino også alene, men det er hyggelig gjøre ting sammen. 

Man kan være feminin uten å være hjelpesløs. Man kan be om hjelp selv om man klarer ting alene. 

Anonymkode: a4ab2...a65

Ja det er dette jeg mener det handler litt om da. Ikke hvordan en kler seg osv … 

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...