Gå til innhold

Kvinner som er utro

Fremhevede innlegg

Skrevet

Holdt på med ei jeg møtte på tinder for lenge siden. Vi begge var ute etter noe seriøst. Varte ikke lenge, kanskje i underkant av 1 mnd. Dagen etter at vi var ute og moret oss, så ble hun med en tilfeldig kar hjem etter ei jentekveld. Jeg ringte henne tilfeldigvis på facetime rett etter økten hennes med den tilfeldige karen. Hun lå på ei seng, og håret var helt rufsete. Hun påsto at hun var på et nach, og ville at jeg skulle komme å hente henne. I bakgrunnen får jeg øye på han personen gå fra soverommet til badet i bokser. Han sa noe høylytt som jeg ikke klarte å oppfatte.  Vi snakket i ca. 1 time før jeg la på.  Dagen etter påsto hun det samme, at hun var på et nach, og klarte på et eller annet vis å overtale meg at det var sannheten. Var fremdeles i tvil, men lot det gå. Vi var jo tross alt ikke sammen på dette tidspunktet, så ga henne en annen sjanse. 

Neste dag får jeg en lang melding der hun skrev at dette ikke kunne gå noen vei, og ville at vi skulle være venner istedet, pga. måten jeg reagerte på kvelden jeg ringte henne. Jeg stilte henne bare masse spørsmål da jeg facetimet henne den kvelden. Spurte henne bl.a hvorfor hun ble med en annen person hjem. Holdt det saklig. Jeg skrev ok til meldingen, og tenkte ikke så mye over det. Vi holdt kontakten gående i noen dager til, frem til jeg bestemte meg for å fjerne hun på alt av sosiale medier. På dette tidspunktet skjønte jeg at hun var en manipulerende løgner, og ville ikke ha noe med denne personen å gjøre

Flere måneder senere møter jeg på henne ute på byen. Hun tok initiativet og pratet med meg. Hun innrømte der og da at hun ble med en tilfeldig person hjem etter at jeg spurte henne om det var eksen hun lå med den kvelden. Hun var beruset. Hun ville også at jeg skulle bli med henne hjem denne kvelden, noe jeg ikke ble med på

Det har gått flere måneder siden denne hendelsen. Har komt over henne for lenge siden, men selve hendelsen sitter brent fast i hodet. Er nesten litt traumatisert. Har ikke datet noen siden etter det jeg opplevde med denne personen

Anonymkode: 34a0a...0f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske vanlig som mann å oppleve det der dessverre :)

Anonymkode: a12c0...cd5

Skrevet

Ok. Du har en "r" for mye i "Kvinner".

Å putte alle kvinner i bås fordi du har én dårlig opplevelse er ganske absurd.

Ja, det er like absurd som når kvinner på KG skriver "menn" når de egentlig bare vil klage over den ubrukelige mannen sin.

Anonymkode: 539e0...a94

• Liker 1
Skrevet

Hun er definitivt ikke noe å samle på. Bare glem henne.

Anonymkode: 11c66...446

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

For the streets...

Endret av Vannflasken_0001
  • Nyttig 1
Skrevet

Min intensjon var selvsagt ikke å dra alle kvinner under en kam. Jeg er en person med et åpent sinn som alltid ser det postive i det andre, men i det siste har jeg tvilt på om det å være godhjertet er en fordel i livet...

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du med at du har valgt å være ond ? Regner med at det ikke er like enkelt som å slå av og på en bryter

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Min intensjon var selvsagt ikke å dra alle kvinner under en kam. Jeg er en person med et åpent sinn som alltid ser det postive i det andre, men i det siste har jeg tvilt på om det å være godhjertet er en fordel i livet...

Selvfølgelig er det en fordel. Ikke la en kvinne ta fra deg det som er godt i deg selv. 

Ikke alle kvinner er slik. Du var uheldig. Uflaks. Shit happens. 

Anonymkode: 94442...2cd

Skrevet

Hun elsket deg ikke TS. Da hadde hun ikke gjort det. Litt glad var hun i deg som gadd å svare på FaceTime da😆 Så litt merkelig oppførsel. Veldig ung eller?

Anonymkode: 13fff...8d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...