AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #1 Skrevet 28. september 2025 Har kun flørtet med en sommer 21 og jeg er 31 år. Han er veldig på og reiser langt for å se meg. Virker ikke som han bryr seg om alderen, han slag en kommentar «er det fordi jeg er 21?!» på hvorfor jeg ikke ville rote med han, jeg rører han ikke fordi jeg vet ikke hva han prøver å oppnå med dette. Han er kjekk og bra mann men jeg er redd alderen kan være dumt. Anonymkode: 86416...812
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #2 Skrevet 28. september 2025 Har vært der selv, alder i seg selv var ikke et problem, men å være på to forskjellige plasser i livet ble det. Jeg ville ha barn, han ikke. Anonymkode: 3a71b...f85 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #3 Skrevet 28. september 2025 Jeg er også interessert i en fyr som er 10-11 år yngre enn meg. Litt kjipt, blir så sjeldent betatt av folk. Anonymkode: 1b46d...c8d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #4 Skrevet 28. september 2025 Veldig spesielt å være interesser i noen så mye yngre, hva har dere til felles? Anonymkode: 8dd58...d8f 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #5 Skrevet 28. september 2025 Har har ikke ferdig utviklet frontallapp på mange år. 🤢 Som noen spurte om tidligere, hva i all verden har dere til felles? Da jeg var 31 var jeg tobarnsmor med full jobb, ferdig med ungdomstida og overhodet ikke interessert i å henge med noen som nettopp var russ. 🙄 Anonymkode: b343d...315 4 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #6 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Veldig spesielt å være interesser i noen så mye yngre, hva har dere til felles? Anonymkode: 8dd58...d8f AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har har ikke ferdig utviklet frontallapp på mange år. 🤢 Som noen spurte om tidligere, hva i all verden har dere til felles? Da jeg var 31 var jeg tobarnsmor med full jobb, ferdig med ungdomstida og overhodet ikke interessert i å henge med noen som nettopp var russ. 🙄 Anonymkode: b343d...315 Dere er forutinntatte og slemme. Det er da helt normalt å bli betatt av en som er 10 år yngre når man er i 30-årene, han er også voksen. Det er også veldig stor forskjell på folk i den alderen, noen er klar for barn og etablering mens andre ikke er det. Anonymkode: 89e2d...70a 2 1
lolitsme Skrevet 28. september 2025 #7 Skrevet 28. september 2025 Alder spiller vel ingen rolle? Så lenge begge er voksen. 🙂 2 1
Hmmmmmm Skrevet 28. september 2025 #8 Skrevet 28. september 2025 Alle på den alderen vet ikke hva de vil. De er trolig forvirret. Ikke legg mer på det bålet. Uansett kjønn, så er det ikke greit i mine øyne 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #9 Skrevet 28. september 2025 Hmmmmmm skrev (Akkurat nå): Alle på den alderen vet ikke hva de vil. De er trolig forvirret. Ikke legg mer på det bålet. Uansett kjønn, så er det ikke greit i mine øyne 😂 Nei, det er ikke riktig at alle i den alderen er forvirret og ikke vet hva de vil. At du mener det «ikke er greit» handler bare om deg, og har ingenting med logikk, etikk eller juss å gjøre. Anonymkode: 89e2d...70a
Nowayback Skrevet 28. september 2025 #10 Skrevet 28. september 2025 Jeg fikk veldig mye pes her inne da jeg luftet disse tankene for en del år siden. Da var jeg 31 og hun jeg likte 20. Det er som regel naivt å tro at en så mye yngre vil ha deg. Spesielt starten av 20-årene. Da har man mye utvikling igjen. 2
Hmmmmmm Skrevet 28. september 2025 #11 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 😂 Nei, det er ikke riktig at alle i den alderen er forvirret og ikke vet hva de vil. At du mener det «ikke er greit» handler bare om deg, og har ingenting med logikk, etikk eller juss å gjøre. Anonymkode: 89e2d...70a Mange i den alderen kan gjøre ting de angrer på når de har blitt modne i hue 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #12 Skrevet 28. september 2025 Hmmmmmm skrev (16 minutter siden): Mange i den alderen kan gjøre ting de angrer på når de har blitt modne i hue Når man er 21 år gammel må man kunne forvente at man står for egne valg, med anger etterpå eller ei. Hvis man erfarer at det ble dumt så er det livslærdom. Tenkte du at alle skulle beskyttes med bobleplast? Anonymkode: 89e2d...70a 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #13 Skrevet 28. september 2025 Da jeg var 31 hadde jeg ikke mye til felles med folk på 21, så det hadde føltes feil å ha et forhold til noen på den alderen. Men det er jo bare opp til dere. Kanskje du ikke har så mye livserfaring slik at det ikke er så stor forskjell. Anonymkode: 3d3dc...0f5 4
Hmmmmmm Skrevet 28. september 2025 #14 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Når man er 21 år gammel må man kunne forvente at man står for egne valg, med anger etterpå eller ei. Hvis man erfarer at det ble dumt så er det livslærdom. Tenkte du at alle skulle beskyttes med bobleplast? Anonymkode: 89e2d...70a Det handler om å legge sine egne behov til side, og tenke på ett annet menneskes vel og ved, men Neida. Det skal må bare som skalkeskjul for å få noe tilbake. Æsj 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #15 Skrevet 28. september 2025 Hmmmmmm skrev (43 minutter siden): Det handler om å legge sine egne behov til side, og tenke på ett annet menneskes vel og ved, men Neida. Det skal må bare som skalkeskjul for å få noe tilbake. Æsj Veldig mange par som lever og har levd veldig fint sammen til tross for aldersforskjell. Å skrive «æsj» til det vitner bare om umodenhet, litt pinlig når du selv påstår at alle på 21 år ikke er modne nok til å stå for egne valg. Anonymkode: 89e2d...70a 1
Hmmmmmm Skrevet 28. september 2025 #16 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig mange par som lever og har levd veldig fint sammen til tross for aldersforskjell. Å skrive «æsj» til det vitner bare om umodenhet, litt pinlig når du selv påstår at alle på 21 år ikke er modne nok til å stå for egne valg. Anonymkode: 89e2d...70a Det vitner mer om at du liker å ta hensyn til egne behov før noen andres. Det er æsj. Det fins millioner av mennesker på kloden. Man må ikke ta de yngste man får 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #17 Skrevet 28. september 2025 Jeg tenker at det største problemet er at dere er på ulike steder i livet. Han skal vel studere og du er vel ferdig med studier og i gang med arbeidslivet? Kan dere ikke bare «ha dere litt» og få det ut av systemet også går dere hver til sitt etter noen måneder…. Forutsatt at begge er enig i en sånn løsning da… Anonymkode: a2dde...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #18 Skrevet 28. september 2025 Hva er du ute etter da? Et seriøst forhold, eller ha det litt morsomt på veien? Anonymkode: 7994f...531 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #19 Skrevet 28. september 2025 Bare 🤮 En på 21 tror han er moden og liker å fremstille seg slik, og kan lure enhver. En voksen og moden person vet uansett bedre og klarer å holde underlivet unna ham! Anonymkode: 393ef...b8f 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #20 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig mange par som lever og har levd veldig fint sammen til tross for aldersforskjell. Å skrive «æsj» til det vitner bare om umodenhet, litt pinlig når du selv påstår at alle på 21 år ikke er modne nok til å stå for egne valg. Anonymkode: 89e2d...70a Du vitner å ha dårlig peiling på unge voksnes modenhet! En gutt (i mine øyne) har ikke peiling på samme måte som en som er over tredve år! Min mann er 8 år eldre enn meg. Da jeg var 20 år, så han ikke på meg en gang, fordi jeg var for ung i hans øyne! Da jeg møtte ham igjen i en alder av 28, var ting litt mer jevnet ut, og han sa ja til date. Anonymkode: 393ef...b8f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå