AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #1 Skrevet 28. september 2025 Hjelp! Jeg har ikke datet på åresvis,og ikke brydd meg om det heller.Har nok med meg selv,og sliter med helsen,og går ikke på byen og slike ting. Var på verksted med bilen min,og var der 2 ggn med kort mellomrom.Merket litt interesse fra bilmekanikeren,men tenkte ikke mer på det...Før han lukket døren til kontoret da jeg skulle betale,spurte om jeg var single,og om jeg ville gå på en date.Uppss..jeg var ikke forberedt og sa bare "kanskje".Han kan umulig være mer enn 30 år.Jeg selv er 50++.Han hadde telefonnummeret mitt,da det lå inne på kundeinformasjonen.Og sendte meg så en mld senere. Flere spørsmål reiser seg,.. Jeg går utfra at motivet var en slags sex-date eller?Vi hadde kun snakket litt om løst og fast,og hva jeg drev med etc.Og han spurte om hva jeg drev med på fritiden.Må jo gi han kredit for å samle opp info,før han stillte spm om jeg var single,og derfra foreslo date.Men måten måten han så på meg på,tenkte kanskje han likte modne damer og i den retningen.Jeg tar godt vare på utseende,og kan trolig gå for å være litt yngre.. Now what?Dette er nok ikke aktuelt for meg.Hvordan svare fint og avslå?Jeg hater å skuffe folk.Mest fristet til å ikke svare..og "ghoste"?Vet nesten ikke hva det betyr,følger ikke med i moderne tid Hjelp!! Anonymkode: 6984c...a4e 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #2 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hjelp! Jeg har ikke datet på åresvis,og ikke brydd meg om det heller.Har nok med meg selv,og sliter med helsen,og går ikke på byen og slike ting. Var på verksted med bilen min,og var der 2 ggn med kort mellomrom.Merket litt interesse fra bilmekanikeren,men tenkte ikke mer på det...Før han lukket døren til kontoret da jeg skulle betale,spurte om jeg var single,og om jeg ville gå på en date.Uppss..jeg var ikke forberedt og sa bare "kanskje".Han kan umulig være mer enn 30 år.Jeg selv er 50++.Han hadde telefonnummeret mitt,da det lå inne på kundeinformasjonen.Og sendte meg så en mld senere. Flere spørsmål reiser seg,.. Jeg går utfra at motivet var en slags sex-date eller?Vi hadde kun snakket litt om løst og fast,og hva jeg drev med etc.Og han spurte om hva jeg drev med på fritiden.Må jo gi han kredit for å samle opp info,før han stillte spm om jeg var single,og derfra foreslo date.Men måten måten han så på meg på,tenkte kanskje han likte modne damer og i den retningen.Jeg tar godt vare på utseende,og kan trolig gå for å være litt yngre.. Now what?Dette er nok ikke aktuelt for meg.Hvordan svare fint og avslå?Jeg hater å skuffe folk.Mest fristet til å ikke svare..og "ghoste"?Vet nesten ikke hva det betyr,følger ikke med i moderne tid Hjelp!! Anonymkode: 6984c...a4e Se det slik, hyggelig med oppmerksomhet og at han tok mot til seg i disse spesielle datingtider. Det må selvsagt være en viss interesse fra begges side. 🤔 Hva med å gi han en sjangse 🤩 Anonymkode: 555ec...6f0 1
Flintis Skrevet 29. september 2025 #3 Skrevet 29. september 2025 Han er sikkert interessert i å ha sex med deg, ellers ville han ikke bedt deg på date. Er du interessert i sex med ham? Så kan det være han tror du er yngre enn det du er, og du tror han er yngre enn han er. Kanskje han føler litt på kjemi, gjør du det, så langt? Dette finner dere utav på date og den har dere offentlig. Ellers kan du jo si at du havnet på takk, men neitakk til date. 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #4 Skrevet 29. september 2025 Gratulerer. En creepy mekaniker vil ha sex med deg. Jippi... Anonymkode: 01154...db8 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #6 Skrevet 29. september 2025 Du kan svare «nei takk» eller «det har jeg ikke lyst til». Trenger ikke noe kurs for det. Anonymkode: 03fa3...733 4 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #7 Skrevet 29. september 2025 Anmeld han til sin arbeidsgiver. Han har misbrukt sin stilling som mekaniker for å få seg date med en av hans kunder. Han virker i tillegg pushy. Kvinner bør ikke risikere å bli lovebombet hver gang de skal fikse bilen. Anonymkode: 12550...266 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #8 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Anmeld han til sin arbeidsgiver. Han har misbrukt sin stilling som mekaniker for å få seg date med en av hans kunder Ro dere ned. Dette var sånn man traff folk før i tida. Man tok en sjans og snakka med vedkommende. Ikke være creepy som i dag, når man lurker på nett og “følger“ folk der Anonymkode: c6767...ba9 8 6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #9 Skrevet 29. september 2025 Du kan skrive «takk for oppmerksomheten, men jeg er ikke interessert i en date». Så enkelt. Anonymkode: 294b0...263 1 7
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #10 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan skrive «takk for oppmerksomheten, men jeg er ikke interessert i en date». Så enkelt. Anonymkode: 294b0...263 Takk for oppmerksomheten? Det blir vel litt rart. Anonymkode: 03fa3...733
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #11 Skrevet 29. september 2025 Såvidt det ser ut, så var han hyggelig og spurte på en hyggelig måte. Du sa også kanskje til en date, så hva med å gi han det samme tilbake? Være hyggelig. Det var hyggelig å bli spurt, men jeg takker nei takk. Ha en fin dag. Anonymkode: 93252...d78 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #12 Skrevet 29. september 2025 Hvis du skal være kul og skrive på engelsk, så skriv i det minste riktig. Anonymkode: 21b59...c57 1 1 1
Rotemor Skrevet 29. september 2025 #13 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Anmeld han til sin arbeidsgiver. Han har misbrukt sin stilling som mekaniker for å få seg date med en av hans kunder. Han virker i tillegg pushy. Kvinner bør ikke risikere å bli lovebombet hver gang de skal fikse bilen. Anonymkode: 12550...266 Nei, ærlig talt. Hvilken lov har vel han brutt??
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #14 Skrevet 29. september 2025 Rotemor skrev (1 minutt siden): Nei, ærlig talt. Hvilken lov har vel han brutt?? Ingen norske lover. Men mange arbeidsgivere har egne policies når det gjelder etikette på arbeidsplassen og kundebehandling. Å lukke døra bak kunden og legge an på henne er ikke innafor. Men tipper neppe at bilverksteder er de stedene som har sånne ting på plass. Anonymkode: 01154...db8 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #15 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hjelp! Jeg har ikke datet på åresvis,og ikke brydd meg om det heller.Har nok med meg selv,og sliter med helsen,og går ikke på byen og slike ting. Var på verksted med bilen min,og var der 2 ggn med kort mellomrom.Merket litt interesse fra bilmekanikeren,men tenkte ikke mer på det...Før han lukket døren til kontoret da jeg skulle betale,spurte om jeg var single,og om jeg ville gå på en date.Uppss..jeg var ikke forberedt og sa bare "kanskje".Han kan umulig være mer enn 30 år.Jeg selv er 50++.Han hadde telefonnummeret mitt,da det lå inne på kundeinformasjonen.Og sendte meg så en mld senere. Flere spørsmål reiser seg,.. Jeg går utfra at motivet var en slags sex-date eller?Vi hadde kun snakket litt om løst og fast,og hva jeg drev med etc.Og han spurte om hva jeg drev med på fritiden.Må jo gi han kredit for å samle opp info,før han stillte spm om jeg var single,og derfra foreslo date.Men måten måten han så på meg på,tenkte kanskje han likte modne damer og i den retningen.Jeg tar godt vare på utseende,og kan trolig gå for å være litt yngre.. Now what?Dette er nok ikke aktuelt for meg.Hvordan svare fint og avslå?Jeg hater å skuffe folk.Mest fristet til å ikke svare..og "ghoste"?Vet nesten ikke hva det betyr,følger ikke med i moderne tid Hjelp!! Anonymkode: 6984c...a4e Hadde gitt han en sjans hvis jeg hadde likt det jeg så. Er 50+ selv og datet unge før. Men date for å få vite hva intensjonen er. Er det bare sex kan du takke nei hvis du ikke ønsker det. Ønsker han noe fast og vennskap?? Hvem vet?? Foretrekker yngre menn jeg for min del. De er ikke så vulgære som de på min alder. De er morsomme å henge rundt. Mer «fart» syns jeg da. Fortsatt positive og optimistiske og noen er veldig sjarmerende. En glemt kunst tror jeg hos mange menn. Sjarm kan en score mye på. Se hvordan han behandler deg. Er det som en person eller bruksgjenstanf(gjelder alle aldre forresten). Lykke til. Anonymkode: 39eff...83c 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #16 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Takk for oppmerksomheten? Det blir vel litt rart. Anonymkode: 03fa3...733 Personlig tar det som et kompliment når jeg får tilbud jeg ikke forvente, og tenker jeg kan avvise på en hyggelig måte. Jobbet i et svært selskap, skjer jevnlig i sosiale jobbsammenhenger. Jeg takker alltid for interessen, men avviser likefullt. Aldri klein stemning i etterkant da - jeg anerkjenner at det er lov å gjøre et fremstøt, de godtar jeg ikke er interessert. Hun kan eventuelt skrive enkelt «Nei takk, jeg er ikke interessert». Jeg ville i alle fall skrevet noe med tanke på at hun sikkert skal på verksted en eller anne gang igjen. Anonymkode: 294b0...263 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #17 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gratulerer. En creepy mekaniker vil ha sex med deg. Jippi... Anonymkode: 01154...db8 Bedre å bli sjekka opp sånn enn på dating app. Alle skriver jo her inne at man må ut i virkelige verden å møte folk. Det er nevnt på butikken, på gata osv. hva er så ille med en mekaniker ?? Så lengre sjekkinga gjøres med respekt ser jeg ikke problemet. Da vet man med en gang at man liker det man ser. Anonymkode: 39eff...83c 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #18 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gratulerer. En creepy mekaniker vil ha sex med deg. Jippi... Anonymkode: 01154...db8 Eller kanskje dette er en oppdiktet historie? Hva tror du? Anonymkode: 6d5bc...6da 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #19 Skrevet 29. september 2025 Ts her Takk for alle svar! Historien er IKKE oppdiktet for den som nevnte det.Har lest litt i denne tråden før,og det er mye vantro og mistenksomhet Han var hyggelig,men har landet på at dette dreide seg nok om en mann som gjerne så for seg litt sex med en eldre kvinne.Kanskje noe i blikket.Jeg er ikke god til å lese alle situasjoner,er fortsatt i tvil.Jeg var så uforberedt også.Vil ikke si det var ubehagelig,vi hadde en god tone,men tenkte han var bare var høflig mot kundene. Har enda ikke svart han,da jeg ikke har greid å finne noe å si.Takk for tips,jeg skal nok formulere noe:) Er også enig med de som sier det var en grei måte for han å spørre om en date på.Og han stillte spørsmål som kartla ganske bra at jeg var single før han faktisk spurte.Spurte om jobben min,og så hva jeg drev med på fritiden.Da jeg svarte bare kort på dette," eh..jeg trener..og det er vel stort sett det",så ga det en indikasjon om at jeg var single.Så lukket han døren,viftet vekk en annen kunde som var på vei inn og sa"håper du ikke synes jeg er for frempå,men vil du finne på noe sammen med meg en dag?" Umulig å si alder på han.Ville ikke trodd noe særlig over 30. Takknemlig for alle som har svart i tråden! Etter 20 år ute av datinglivet,føler jeg at jeg tilhører en fjern tidsalder Anonymkode: 6984c...a4e 4 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #20 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her Takk for alle svar! Historien er IKKE oppdiktet for den som nevnte det.Har lest litt i denne tråden før,og det er mye vantro og mistenksomhet Han var hyggelig,men har landet på at dette dreide seg nok om en mann som gjerne så for seg litt sex med en eldre kvinne.Kanskje noe i blikket.Jeg er ikke god til å lese alle situasjoner,er fortsatt i tvil.Jeg var så uforberedt også.Vil ikke si det var ubehagelig,vi hadde en god tone,men tenkte han var bare var høflig mot kundene. Har enda ikke svart han,da jeg ikke har greid å finne noe å si.Takk for tips,jeg skal nok formulere noe:) Er også enig med de som sier det var en grei måte for han å spørre om en date på.Og han stillte spørsmål som kartla ganske bra at jeg var single før han faktisk spurte.Spurte om jobben min,og så hva jeg drev med på fritiden.Da jeg svarte bare kort på dette," eh..jeg trener..og det er vel stort sett det",så ga det en indikasjon om at jeg var single.Så lukket han døren,viftet vekk en annen kunde som var på vei inn og sa"håper du ikke synes jeg er for frempå,men vil du finne på noe sammen med meg en dag?" Umulig å si alder på han.Ville ikke trodd noe særlig over 30. Takknemlig for alle som har svart i tråden! Etter 20 år ute av datinglivet,føler jeg at jeg tilhører en fjern tidsalder Anonymkode: 6984c...a4e Men seriøst, skal du ligge med den første fyren som gir deg oppmerksomhet ? Som attpåtil kunne vært sønnen din ? Skjerp deg og ikke vær en gammel gris. Anonymkode: e96fc...4b5 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå