Gå til innhold

Fb gruppen "Dater vi den samme?"

Fremhevede innlegg

Skrevet

VG skriver

"VG kjenner ikke identiteten til administratorene. Kontoene de bruker, ser ut til å være opprettet våren 2026. De har ingen eller svært få Facebook-venner, og noen ser ut til å være venner kun med hverandre. Administratorene har ved flere anledninger fått tilbud om å stille til intervju, både på telefon og fysisk. Det har de ikke ønsket."

Dette fremstår ikke som stuerent i det hele tatt.

Anonymkode: 36ffa...2b9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gregarious skrev (På 13.9.2026 den 23.07):

Er man medlem av, eller synes slike grupper er ok, sier man samtidig at det er helt greit at en selv blir lagt ut, vurdert og omtalt på en tilsvarende side for det motsatte kjønn.

Vet du, jeg er helt enig. Dessuten: en dårlig erfaring med èn kvinne/mann betyr ikke at samme menneske kan ha dårlig erfaring med en annen. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært med i gruppen. Det er ikke sånn at en henges ut. Det er flere som deler erfaringer med samme person ofte, og da kan det være delte meninger. Dersom noen går ut og advarer mot en person legges svært lite ut, men admin kan sette folk i kontakt med hverandre. Noen ganger er det også farlige men. Det er snakk om. 
I vg artiklenen virka det som han var sur for å bli stemplet for bare å ville sex, noe som er en gjenganger i gruppa. Han føler vel han ble avslørt, eller koser seg til han finner den rette. Ikke noe galt i å verken leve sånn eller å  advare andre jenter. Det er mange som går igjen flere ganger, som antagelig er drittsekk i øst og vest. 
Skulle noe være urimelig, altså en såret jente eller noe, skinner det ofte igjennom og folk klarer også å tenke selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 20.45):

Jeg er medlem av flere av de gruppene og det er jeg veldig glad for. Datet en mann som plutselig dukket opp der. Han datet flere på en gang og en ex av han kunne fortelle at han var notorisk utro. Ei annen svarte at hun hadde besøksforbud mot han og at han alltid hadde flere damer på en gang.

Gjorde det slutt og slapp å bli for involvert i den drittsekken. Takket være gruppa.

Anonymkode: c7b95...7d3

Jepp. Og slikt er genialt for hevn. Vet om flere som er blitt hengt ut og beskylt for ting de ikke har gjort i disse gruppene. Må være fantastisk og være voksne mennesker og ødelegge andre sine liv for alltid. Litt som noen grove mobbere. 

Personlig hadde jeg aldri gjort noe slikt mot mine medmennesker. Men jeg er ekstremt i mot mobbing, og har en dannelse hvor jeg har lært behandle folk med respekt.

Anonymkode: f8776...f3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...