Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Slike grupper blir brukt for å tilfredsstille dramaavhengighet. Florerer på KG også, de som lager seg bilder i hodet og egne sannheter basert på svært begrenset uverifiserbar informasjon..

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Kygos skrev (1 minutt siden):

Slike grupper blir brukt for å tilfredsstille dramaavhengighet. Florerer på KG også, de som lager seg bilder i hodet og egne sannheter basert på svært begrenset uverifiserbar informasjon..

Hva med de som besitter bevis da? Du er klar over selv om man anmelder så bli saker henlagt? Hvis det er feks 20 andre kvinner som har erfart, men ikke tør å anmelde så kan den ene kvinnen utgjøre noe for saken slik at den forsterkes. 

Jeg er ikke for drama eller henge ut utro menn.
Jeg er for å ta serieovergripere og farlige personer. De finnes absolutt og de øker i takt med dating. Derfor er sånne sider nyttige. De kan også kartlegge fuckboys som manipulerer andre damer til å tro de er den eneste de dater. Da snakker vi de som knuller halve tinder.
Falske profiler er også nyttig å få kartlagt. 

Jeg synes det er helt snålt så mange uttalelser seg uten å en gang vite hva som foregår i denne lukkede gruppen. Dere ser ut til å bare anta her det er ulovlig. Det er ikke det. Det går ikke ut over personvern. 

Anonymkode: 452ef...1ce

• 2 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.9.2025 den 12.14):

Hva med de som besitter bevis da? Du er klar over selv om man anmelder så bli saker henlagt? Hvis det er feks 20 andre kvinner som har erfart, men ikke tør å anmelde så kan den ene kvinnen utgjøre noe for saken slik at den forsterkes. 

Jeg er ikke for drama eller henge ut utro menn.
Jeg er for å ta serieovergripere og farlige personer.

Anonymkode: 452ef...1ce

Det der er seriøst ikke DIN jobb! Hvis du tar den jobben og det faktisk er slik at den personen er farlig, så går politiet glipp av særdeles viktig informasjon. Dette til tross for om saken blir henlagt. Dersom de har en henlagt sak, så teller det også videre dersom flere anmelder vedkommende.

Når dette ikke er det du er utdannet til, så er det en stor risiko for at det du kaller "bevis" kanskje ikke er godt nok. Det er en god sannsynlighet for at saken blir henlagt, grunnet dette.

Jeg tror historien har repetert seg såpass mange ganger med voldelige hendelser, at politiet tar slikt på alvor.

Jeg er her for å kommentere etter å ha hørt Aftenposten Forklart sin episode av "Dater vi den samme". Jeg synes det er utrolig trist at folk er utro.. Men at folk blir hengt ut er heller ikke så bra. Skal man tro singelforumer fra den tiden jeg var singel, så skal jeg visstnok ha ligget med hundrevis av kvinner. Det var en frustrert mann og ei frustrert dame som spredde disse ryktene. Jeg hadde ikke ligget med noen av de 😂.

Jeg har ligget med totalt sett 7 stykker i hele mitt liv og datet kun ei av gangen i de 7 årene jeg var singel. Dette gjorde jeg konsekvent fordi jeg forstår hva det kan gjøre med tilliten til et menneske når man er utro. Nå taklet jeg dette ganske greit, men jeg tror også det er viktig at folk forstår hva negativ omtale kan gjøre med en person.

Vær forsiktige med å henge ut folk. Det kan ha uante konsekvenser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...