AnonymBruker Skrevet søndag kl. 01:48 #1 Skrevet søndag kl. 01:48 Han du har vært sammen med i 15 år. Han absolutt ingen ville trodd at er utro. Han som sykler hjem fra jobb og tar sin del av både husarbeid og barn hver dag. Dere har det bra sammen, det er egentlig lite som mangler. Likevel er han helt vill etter meg. Sender meg melding når du ikke er i nærheten. Igjennom hele jobbhverdagen. På kveldene når du er ute. Dagdrømmer om meg, drømmer om meg på natten, våkner av det, tenker på meg døgnet rundt. Ihvertfall i følge han selv. Jeg skal ikke ta han ifra deg. Bare vit at jeg ligger med han, at han kysser meg hver gang han har muligheten og at du eller noen andre som kjenner han hadde aldri gjettet det. Pga det kan jeg aldri stole på en mann ingen. Anonymkode: 27710...4b4 4 3 1
Populært innlegg Rødvinsfilosofen Skrevet søndag kl. 01:53 Populært innlegg #2 Skrevet søndag kl. 01:53 Misery loves company 21 1 28
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 01:58 #3 Skrevet søndag kl. 01:58 Jeg hadde stått imot,har respekt for partneren min. Anonymkode: 9c3e8...617 5 1 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 03:51 #4 Skrevet søndag kl. 03:51 Ah.. Lørdag natt på KG. De ensommes tid. Har du noen i livet ditt? Anonymkode: 03a9e...bbd 24 2 12
Populært innlegg Macro Skrevet søndag kl. 03:54 Populært innlegg #5 Skrevet søndag kl. 03:54 (endret) Jeg nekter å tro at folk som sykler til og fra jobb har det bra. Det er forskjell på "vil ikke ta han fra deg" og " kan ikke ta han fra deg" forresten... Endret søndag kl. 03:56 av Macro 26 29
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 04:12 #6 Skrevet søndag kl. 04:12 Macro skrev (16 minutter siden): Jeg nekter å tro at folk som sykler til og fra jobb har det bra. 😄😄😄😄 Anonymkode: 916ec...90d 23 10
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:07 #7 Skrevet søndag kl. 05:07 Det hadde vært svært hjelpsomt om du kunne opplyse meg om når du har tenkt å ligge med han neste gang så jeg får planlagt til alenetid. Som du er fullstendig klar over når du kjenner han så godt så er han ekstremt hjemmekjær, slik at jeg aldri får huset for meg selv. Gjør litt nytte for deg. Anonymkode: a3cab...852 29 15
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:58 #8 Skrevet søndag kl. 05:58 Dette høres jo ut som en skikkelig kjip tilværelse. Og som du skriver selv, din egen uempatiske atferd får deg til å miste tillit til andre mennesker i samme slengen. Gratulerer. Du lever uten integritet og har ureflekterte verdier. Føler du deg spesiell og utvalgt, liksom..? Det er jo nettopp det du ikke er. Du brukes. Bygg opp eget liv på et bedre fundament, og øv opp empati, etikk og refleksjonsevne, så kanskje du også greier å stole på noen igjen. Anonymkode: f538f...2ef 13 1 18
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:58 #9 Skrevet søndag kl. 06:58 Skremmende å tenke på. Men er han snill og god men hun hjemme da? Anonymkode: 96778...59b
Pippi Lotta Skrevet søndag kl. 07:00 #10 Skrevet søndag kl. 07:00 Så trist at du ikke greier å stole på andre TS! Høres ut som en veldig trist tilverelse. Det er altid en fare for at et forhold ikke ender bra, men betyr det at man ikke skal prøve en gang? Kansje du skulle prøve terapi? Jeg tror du kam få det bedre med deg selv om du prøver! 5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:03 #11 Skrevet søndag kl. 07:03 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han du har vært sammen med i 15 år. Han absolutt ingen ville trodd at er utro. Han som sykler hjem fra jobb og tar sin del av både husarbeid og barn hver dag. Dere har det bra sammen, det er egentlig lite som mangler. Likevel er han helt vill etter meg. Sender meg melding når du ikke er i nærheten. Igjennom hele jobbhverdagen. På kveldene når du er ute. Dagdrømmer om meg, drømmer om meg på natten, våkner av det, tenker på meg døgnet rundt. Ihvertfall i følge han selv. Jeg skal ikke ta han ifra deg. Bare vit at jeg ligger med han, at han kysser meg hver gang han har muligheten og at du eller noen andre som kjenner han hadde aldri gjettet det. Pga det kan jeg aldri stole på en mann ingen. Anonymkode: 27710...4b4 Stakkars deg. Natt til søndag kan være en tøff tid for dem som er ensomme. Håper du har en venn å tilbringe søndagen med 🤗 Anonymkode: f7739...5ad 4 9
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:43 #12 Skrevet søndag kl. 08:43 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dagdrømmer om meg, drømmer om meg på natten, våkner av det, tenker på meg døgnet rundt. Ihvertfall i følge han selv. Anonymkode: 27710...4b4 Og dette tror du på, selv om du vet han lyver og er falsk mot kona 🥹 Anonymkode: f9b39...1ad 8 1 9
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:47 #13 Skrevet søndag kl. 08:47 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han du har vært sammen med i 15 år. Han absolutt ingen ville trodd at er utro. Han som sykler hjem fra jobb og tar sin del av både husarbeid og barn hver dag. Dere har det bra sammen, det er egentlig lite som mangler. Likevel er han helt vill etter meg. Sender meg melding når du ikke er i nærheten. Igjennom hele jobbhverdagen. På kveldene når du er ute. Dagdrømmer om meg, drømmer om meg på natten, våkner av det, tenker på meg døgnet rundt. Ihvertfall i følge han selv. Jeg skal ikke ta han ifra deg. Bare vit at jeg ligger med han, at han kysser meg hver gang han har muligheten og at du eller noen andre som kjenner han hadde aldri gjettet det. Pga det kan jeg aldri stole på en mann ingen. Anonymkode: 27710...4b4 Jeg har ikke engang en mann🤣🤣 Anonymkode: 73dff...254 4 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:48 #14 Skrevet søndag kl. 08:48 Artig å lese svarene. Vil ikke folk ta inn over seg at hun faktisk har rett? Man hører jo til stadighet om brudd som kommer som lyn fra klar himmel. Anonymkode: 42a46...769 8 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:00 #15 Skrevet søndag kl. 09:00 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Artig å lese svarene. Vil ikke folk ta inn over seg at hun faktisk har rett? Man hører jo til stadighet om brudd som kommer som lyn fra klar himmel. Anonymkode: 42a46...769 Jeg er nesten 50, med stor omgangskrets og familie. Og har til gode å høre om noen slike brudd jeg leser om her inne... Så kanskje være mer til stede i det virkelige liv? Anonymkode: 03a9e...bbd 11 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:15 #16 Skrevet søndag kl. 09:15 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Artig å lese svarene. Vil ikke folk ta inn over seg at hun faktisk har rett? Man hører jo til stadighet om brudd som kommer som lyn fra klar himmel. Anonymkode: 42a46...769 Enn om du tar innover deg det jeg skriver? Jeg legger til grunn at hun har rett og ber henne time denne ligginga slik at jeg får mulighet til å være i fred hjemme. Det synes jeg ikke er for mye å be om. Anonymkode: a3cab...852 7 5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:16 #17 Skrevet søndag kl. 09:16 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er nesten 50, med stor omgangskrets og familie. Og har til gode å høre om noen slike brudd jeg leser om her inne... Så kanskje være mer til stede i det virkelige liv? Anonymkode: 03a9e...bbd Det kan du si, men ts er jo til stede i sitt virkelige liv og har et forhold til en tilsynelatende godt gift mann. Jeg er 50+ med stor omgangskrets og har sett og hørt mye rart i mitt liv. Er nok en person mange synes det er lett å gå til for å snakke om vanskelige ting. Det finnes mange eksempler på menn og damer du aldri ville tro ville være utro som er det, og utfallet av det kan være så mangt. Veien til helvete er brolagt med gode intensjoner. Anonymkode: c9ac2...6c3 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:26 #18 Skrevet søndag kl. 09:26 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han du har vært sammen med i 15 år. Han absolutt ingen ville trodd at er utro. Han som sykler hjem fra jobb og tar sin del av både husarbeid og barn hver dag. Dere har det bra sammen, det er egentlig lite som mangler. Likevel er han helt vill etter meg. Sender meg melding når du ikke er i nærheten. Igjennom hele jobbhverdagen. På kveldene når du er ute. Dagdrømmer om meg, drømmer om meg på natten, våkner av det, tenker på meg døgnet rundt. Ihvertfall i følge han selv. Jeg skal ikke ta han ifra deg. Bare vit at jeg ligger med han, at han kysser meg hver gang han har muligheten og at du eller noen andre som kjenner han hadde aldri gjettet det. Pga det kan jeg aldri stole på en mann ingen. Anonymkode: 27710...4b4 Hei, takk for info. Greit å vite at du synes det er nok å bli brukt som en flukt fra livet han sliter med å takle, tydeligvis har mannen min problemer med tilværelsen og har hektet seg på deg, i stede for mobilavhengighet, gaming, eller andre måter å flykte fra seg selv eller virkeligheten på. Ikke vær redd for at du noen gang skal ta ham fra meg, som med all avhengighet vil han dumpe deg det sekundet han må velge. Ha en fin dag. Anonymkode: 1c825...efa 7 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:31 #19 Skrevet søndag kl. 09:31 Macro skrev (5 timer siden): Jeg nekter å tro at folk som sykler til og fra jobb har det bra. Det er forskjell på "vil ikke ta han fra deg" og " kan ikke ta han fra deg" forresten... Jeg tror heller ikke de som sykler til å fra jobb har det bra, jeg får i hvert fall noe jævlig til gnagsår. Anonymkode: 181a6...287 7
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:37 #20 Skrevet søndag kl. 09:37 Jeg er heldigvis singel så slipper å lure på om dette er tilfelle. Anonymkode: ef039...06d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå