Gjest Skya Skrevet 11. september 2006 #321 Skrevet 11. september 2006 Men jeg har hatt en bra dag med RBK på toppen, der de skal være. Gleder meg til å se Sappara i aksjon, får satse på at det er en tv-sendt kamp neste helg.
Malama Skrevet 12. september 2006 #322 Skrevet 12. september 2006 Jeg må si... jeg har "nesten tilgitt" Gashi. Jeg kan fortsatt ikke fri meg fra det at jeg egentlig ikke liker ham, men altså: Jeg er Brann-supporter. Det er LAGET som står mitt hjerte nær, ikke enkeltspillere, og jeg setter ikke mine følelser or en spiller over mine følesler for laget. Og, ettersom Brann etter en elekdig andre omgang faktsik viste hva som bor i laget, og reiste seg og kom tilbake de siste ti minuttene, ja så er igrunnen ikke verden så ille. Og da får spillerne ha hvilken forhistorie de måtte ha, de spiller i Rødt nå, de spiller for Brann, og det er det viktigste. Og i har FORTSATT tabelltopp! (høres dumt ut når alle tv-folka sa at Brann tok TILBAKE tabelltoppen. de HADDE den før denne rundene. De har den etter denne runden. De BEHOLDT altså tabelltoppen, de tok den ikke TILBAKE. Det er bare det at siden tv-kanalen insisterte på at de måtte spille en dag senere så var det altså noen timer sist natt med en "halvferdig tabell", men jeg kan ikke se at vi TAPTE tabelltoppen til RBK de timene, runden var bare ikke ferdigspilt enda. Og vi leder fortsatt serien ) Egentlig er ikke livet så ille
Gjest gjesta Skrevet 12. september 2006 #323 Skrevet 12. september 2006 Andresen er årets tufs på banen Kløyp motspiller i brystvorta
Malama Skrevet 12. september 2006 #324 Skrevet 12. september 2006 Synes det var langt mer "tufs" den styggingen som forsøkte å brekke foten på Bakke. Og ikke for alt i verden kan han si at han gikk etter ballen, ballen var vekke allerede da han tok av. Han sikta på benet til Bakke! Det burde vært rødt! (og det var jo selv stabæk-treneren enig i, så det bør ikke være noe tvil om at det ikke bare er mitt Brann-hjerte som snakker) Personlig tror jeg egenltig de kniper og dytter både litt her og litt der, men brystvortekniping har jeg ikke fått med meg. Merkelig, javisst, men ikke noe som i mitt hode kvalifiserer som "årets tufs", til det har jeg sett for mye dumt på fotballbana Men, evig takknemlig for at han heldigvis ikke klarte å brekke den foten! Og at drittsekken selv mener at Brann "burde være fornøyd med livet", og at han ikke gjorde noe galt... (sorry, vet det ikke hadde noe med "brystvortekniping" å gjøre, men det får så være)
Gjest gjesta Skrevet 12. september 2006 #325 Skrevet 12. september 2006 Andresen har noen primadonna-nykker som er forkastelige, har jeg alltid ment, og denne episoden var bare en ny ting i en lang lang lang lang rekke... Han spiller langt i fra fair, og har maaaaange stygge taklinger.
Malama Skrevet 12. september 2006 #326 Skrevet 12. september 2006 På samme måte som jeg har lignende følelser ovenfor andre spillere. that's life.
Gjest gjesta Skrevet 12. september 2006 #327 Skrevet 12. september 2006 Men sliter med at Norges kaptein oppfører seg sånn... Den som bærer kapteinsbindet burde representere noe positivt.
Gjest Skya Skrevet 12. september 2006 #328 Skrevet 12. september 2006 Synes det var langt mer "tufs" den styggingen som forsøkte å brekke foten på Bakke. ← Ja, den var stygg. Jeg får fremdeles frysninger nedover ryggen når jeg ser for meg den taklinga som knekte begge leggbeina til Per Ciljan Skjelbred.
Gjest gjesta Skrevet 12. september 2006 #329 Skrevet 12. september 2006 Ja, den var stygg. Jeg får fremdeles frysninger nedover ryggen når jeg ser for meg den taklinga som knekte begge leggbeina til Per Ciljan Skjelbred. ← Men INGEN slår bruddet til Henke for noen år tilbake
Malama Skrevet 13. september 2006 #330 Skrevet 13. september 2006 Jeg fikk automatsik flashback til den utenlandske spilleren som var i Bergen for prøvespill i en treningkamp mot et engelsk lag eller noe sånn for et par år siden, og fikk foten brukket i nettopp en slik takling, slik som ciljan, begge leggbena, foten dingla ned av båra. Og hele stading hørte bare "BREKK" da han ble takla. Det var ikke noe gøy å være der da nei. Det var nok særlig det flachbacket som gjør at jeg grøsset av den stygge taklingen av Bakke. Heldigvis gikk det bra, men det er det ikke Stabæk-spilleren som har æren for. Og at han ikke synes selv han gjorde noe galt engang...
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #331 Skrevet 18. september 2006 Huff, i kveld er det kamp på Åråsen og jeg er skrekkelig redd for at mitt kjære Enga får en real omgang, men krysser alt jeg har for at de tar frem sitt beste for da er de faktisk gode :-D *gru-gleder-meg*
T.S Skrevet 18. september 2006 #332 Skrevet 18. september 2006 (endret) Heia Lillestrøm! (for da går det enda bedre for start... ) Endret 18. september 2006 av T.S
Pasha Skrevet 24. september 2006 #333 Skrevet 24. september 2006 og stakkars lille enga fikk seg en real omgang ja
Gjest Skya Skrevet 24. september 2006 #335 Skrevet 24. september 2006 og stakkars lille enga fikk seg en real omgang ja ← det samme fikk vell Lillestrøm i dag? Og nå ligger Brann under også! Dette blir jo bare bedre og bedre det.
Gjest niomi Skrevet 24. september 2006 #336 Skrevet 24. september 2006 Men jeg har hatt en bra dag med RBK på toppen, der de skal være. Gleder meg til å se Sappara i aksjon, får satse på at det er en tv-sendt kamp neste helg. ← RBK spiller mot Odd i morra, og den kampen går på TV!!!
Gjest Skya Skrevet 24. september 2006 #337 Skrevet 24. september 2006 RBK spiller mot Odd i morra, og den kampen går på TV!!! ← Lukter vi seriegull? Etter torsdagens oppvisning så er det kanskje litt for tidlig... Jeg skulle egentlig dit å se dem live jeg, men måtte jobbe i stedet for.
Gjest niomi Skrevet 24. september 2006 #339 Skrevet 24. september 2006 JAAAAAAAA! Tromsø slår Brann!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå