Gå til innhold

Seriestart

Seigdama

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente
Brann vinner ikke det er ganske sikkert. Det mest stabile laget nå er ikke at det er noe sjokk...Rosenborg og Start men jeg tror egentlig mest på Lillestrøm

men frykter at Rosenborg skal vinne igjen

Ja, det frykter jeg også, både at Brann ikke vinner, og at Rosenborg vinner!!

Endret av Tigerjente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(ikke gashi... han ville vi ikke hatt om vi fikk han gratis en gang :tunge1:)

Egentlig er jeg ikke så sikker på at jeg heller egentlig ville ha ham, om han så kom gratis, men jeg skal nå likevel prøve å ikke ha for mye mot ham, siden han skal spille i rød drakt. (Altså, for å være ærlig: Jeg sa NEI, sæj, ham liker vi da ikke!!! som min første kommentar da jeg fikk vite at han var blitt brannspiller, eklingen... Men, jeg skal ikke være for negativ. Må jo ikke det. Han er Brannspiller.) Men det er jo uansett LAGET jeg holder med, ikke enkeltspillere, heldigvis :)

Jeg er dog langt mer begeistra for ha fått Eirik Bakke til Bergen, ham liker jeg myyyyye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se ut som dere ikke har fulgt Enga spesielt godt, for hadde dere det hadde dere tatt i mot Gashi med åpne armer. Han går på med dødsforakt i alle situsjoner og er meget intelligent som fotballspiller. Han har hurtighet og trekker seg ikke i noen situasjoner til tross for sin lave høyde.

Brann burde prise seg lykkelige...

Men hvorfor skal de styrke midtbanen sin ytterligere?? De har jo proppfullt av spillere der fra før av... trenger vel heller flere midtstoppere eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig er jeg ikke så sikker på at jeg heller egentlig ville ha ham, om han så kom gratis, men jeg skal nå likevel prøve å ikke ha for mye mot ham, siden han skal spille i rød drakt. (Altså, for å være ærlig: Jeg sa NEI, sæj, ham liker vi da ikke!!! som min første kommentar da jeg fikk vite at han var blitt brannspiller, eklingen... Men, jeg skal ikke være for negativ. Må jo ikke det. Han er Brannspiller.) Men det er jo uansett LAGET jeg holder med, ikke enkeltspillere, heldigvis :)

Jeg er dog langt mer begeistra for  ha fått Eirik Bakke til Bergen, ham liker jeg myyyyye bedre.

Fordi?

Fordi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har jeg ikke fulgt enga spesielt nøye, Lamadama, jeg er Brannsupporter, jeg kan ikke fordra enga i sin helhet...

Og det er nok fordi vi har hatt gashi som motspiller at vi ikke liker ham, sleipingen. Men joda, som du sier, å ha ham på eget lag er nok ikke så dumt, det er slik jeg prøver å se på det :)

Men hvorfor de føler for å styrke midtbanen, ja si det... fordi man merker den ENORME svekkerlsen det betyr for hele laget når Andresen er skadet (eller kanskje kunne få en karantene?) og samtidig som Miller gir klare signaler om at han ikke har lyst til å fortsette på midtbanen vår, kanskje... Eller rett og slett fordi at dersom man har gull-ambisjoner så må man ha god dekning og vel så det på alle plasser. RBK hadde jo "dobbelt lag" i lange tider.

Og du T.S, antakelig fordi jeg bare liker Bakke? Og ikke liker Gashi? Kanskje fordi jeg har sett Brann spille kamper mot Gashi, og ikke likte ham, og ikke har sett dem mot Bakke? Eller fordi, kanskje, jeg en gang i min unge ungdomstid var avstandsforelska i en som het Eirik og som mitt unge tenåringshode syntes ligna en liten anelse nettopp på Eirik Bakke? (ikke at jeg tror han EGENTLIG gjorde det da, og var jo markant yngre, men det er nå så) noe som gjorde at jeg liksom "fulgte litt med" ham. Vel, den måneden det varte eller noe sånn, men nok til at hodet festet seg ved navnet.

Men mest av alt rett og slett antakelig fordi Gashi spilte for enga. som Brannsupporter HATER man ENGA og liker ikke enga-spillere i det hele tatt. Tvert imot. Og ettersom det ikke er snakk om den aller mest elskelige og sympatsike personen å oppleve som motspiller ialle fall, på det forhatte laget..... Ja, så ER ikke det min favotittperson, og derfor, ja rett og slett derfor liker jeg Eirik Bakke bedre.

Men uansett ønsker jeg alle våre tre nye spillere velkommen til Bergen og Brann, og håper de kan være med å å oppfylle alle Brannsupporteres drøm, Seriegull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, innimellom, så gjør vi vel det også, (eller, nei, ikke NOK, bare nok som kan spille, og faktsik være gode nok...) Men det var vel en forsvarspiller blant våre nye spillere også, så...

Egentlig kan jeg nok ikke uttale meg om hvofor Brann henter de spillerene de henter, men satse på at de vet hva de gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ bare legge inn denne jeg. ;)

S V U T Mål P

Rosenborg 19 10 6 3 30-18 36

Brann 18 10 4 4 27-18 34

Lillestrøm 18 9 6 3 33-23 33

Stabæk 18 7 7 4 30-21 28

Vålerenga 19 8 4 7 30-24 28

Odd Grenland 19 7 7 5 27-24 28

Lyn 19 8 4 7 26-27 28

Start 18 6 6 6 18-23 24

Ham-Kam 19 6 4 9 30-28 22

Sandefjord 19 6 4 9 24-33 22

Fredrikstad 19 5 6 8 27-35 21

Molde 19 6 2 11 21-31 20

Tromsø 19 4 5 10 22-30 17

Viking 19 4 5 10 17-27 17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...