AnonymBruker Skrevet 30. september 2025 #21 Skrevet 30. september 2025 Har local green på en vegg, og skal male resten (stue og kjøkken) forest light. Har åpning til gangen ut fra kjøkkenet (som vi ser fra stua), og der har vi hvitlyng. Har ellers lister og dører i klassisk hvit og kald gråfarget laminat på gulvet med litt innslag av gultoner. Har lyst på en lunere tone hjemme, så prøver å «trosse» fargen i gulvet med litt varmere farger, men vil ikke at det skal bli for mørkt heller.. skulle aller helst bytta gulv, men det er skikkelig dyrt og arbeidsomt. Anonymkode: 6f2a8...36a
AnonymBruker Skrevet 30. september 2025 #22 Skrevet 30. september 2025 Vi har Pale linden (jotun). Lister og detaljer i bomull. Malte for nesten 3 år siden, og er fortsatt ganske fornøyd med den. Vi har saltak som går relativt langt ned på sidene. Så selv om det er store vinduer, så får vi lite direkte lys inn. Litt usikker på om vi hadde blitt like fornøyde med Green Harmoni eller en litt mørkere grønn, som vi også vurderte. Tror rommet hadde føltes litt mindre, men kanskje litt lunere. Anonymkode: 7584b...f65
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2025 #23 Skrevet 2. oktober 2025 Malte for fem år siden med Space. Jeg ønsket meg litt mer farge, men samboer er ikke like sprek som meg der. Vurderte Humble Yellow da. Anonymkode: 27161...49f
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2025 #24 Skrevet 2. oktober 2025 Vi malte hele huset i tidløs ved innflytting. Er kjempelei, men ikke fått malt over alt enda. Har malt serene blue i loftstua. Den er sørvest vendt og har masse store vinduer med varmt lys. Helt nydelig! Vurderer nå å male stua nede i Marrakesh eller kanskje en som er hakket lysere, vil ha noe lunt og koselig som går med det meste. Er redd for kalde farger og blir fort lei grønn, og grå er jeg ferdig med 😅 liker rett og slett ikke gul og rød og den typen farger, og samboer ville aldri i verden gått med på rosa, hehe! Så da blir det brun tenker jeg. Anonymkode: 93962...6bf
Myrmica Skrevet 2. oktober 2025 #25 Skrevet 2. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 29.9.2025 den 12.05): Jeg valgte en lys rosa farge. Altså, det er jo ikke noe barbie rom. Men litt glad farge. Hadde valgt det samme igjen, men enda litt lysere. Eller litt nærmere fersken. Veldig lys, men én dæsj farge i. Det løfter humøret mitt veldig faktisk. Jeg hadde noe gult-grått hvit (hva enn det heter, standard farge) og det er altså så jævlig stygt. No offence til de som liker det, men det verste jeg kan tenke meg. Malte også listene fra bomull til hvit. Bomull ser bare ut som møkkete hvit for meg. Anonymkode: 19737...666 Jeg har sååå lyst til å male stua rosa! Nå er alt bare hvitt, og jeg er gørr lei! Trenger noe litt livlig og varmt, blått er ikke min farge, og har mange grønne planter så lurer på om grønne vegger i tillegg blir litt overkill. Så drømmer om rosa - hvis jeg tør 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå