Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vurderer sterkt å flytte til Tromsø på grunn av jobb. Er nysgjerrig på om noen har erfaringer fra å være innflytter i nettopp Tromsø - særlig i arbeidslivet, og ikke som student…

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke flyttet dit, men vokst opp der (for så å flytte sørover;)). Jeg antar arbeidslivserfaringene ville kommet veldig an på arbeidsplassen. Men jeg savner kulturlivet, kafeene, stemninga mellom folk, musikk- og teatermiljøet, å henge på biblioteket, det flotte, internasjonale frivilligmiljøet fra da jeg bodde der selv. Savner ikke å fryse så det verker i fingrene, sørpe i mai eller mørketid. Men det er fordi jeg så lenge levde i uvitenhet om at det ikke var det eneste som fantes. 

Lykke til med valget! 

• Liker 1
Skrevet

Tromsø er en veldig fin og allsidig by. Masse muligheter :) Mye hyggelige folk i Tromsø og lett å bli kjent med folk der. 

Men, JEG ville ikke bodd der permanent over lengre tid. Er et snøhull uten like og ALT for mange turister som nærmest har tatt knekken på sentrum. Ikke hadde jeg hatt råd til det heller. Boligprisene er spinnville og leiemarkedet er helt ute av kontroll

Anonymkode: 2271e...302

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...