Gå til innhold

Rar bæsj? Obs bilde i innlegget.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

beklager rart spørsmål altså.. men ser denne normal ut? Jeg synes den var litt sånn hvit/gråaktig noen steder?

Barnet er 2 år. 

Spoiler

IMG_1374.jpeg

Anonymkode: c7145...95c

Endret av Christina82
la til spoiler
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okei det her er bare sykt ekkelt hva feiler det dagens foreldre generasjon??? Må alt overtenkes? 

Anonymkode: 7d4ea...1d2

Skrevet

For det første så valgte du selv å klikke deg inn på et innlegg hvor det står tydelig i tittelen at det er med bilde. Og for det andre så velger du å legge igjen en veldig lite hjelpsom kommentar.. hva er poenget? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Æsj, dette er ikke greit...

Anonymkode: 50d5e...22e

Skrevet

🙄 dette kunne du ha googlet deg til. Greit nok st det er advarsel om bilde, men… 

Anonymkode: aa263...23d

Skrevet

Følg med en stund, og se om det vedvarer. 
Jenta mi hadde noe lignende i den alderen, og prøver tatt hos legen viste at kroppen ikke tok opp nok næring. 
Det kan jo også, mest sannsynlig, være noe hen har spist.

Legger hen på seg normalt? Hos min flatet kurven helt ut og hun var til utredning i mange år. Fant aldri ut av det, og det gikk over av seg selv etter hvert. Fikk noe jerntilskudd og anbefalt næringgsdrikk fra apotek.

Anonymkode: c749e...dad

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Følg med en stund, og se om det vedvarer. 
Jenta mi hadde noe lignende i den alderen, og prøver tatt hos legen viste at kroppen ikke tok opp nok næring. 
Det kan jo også, mest sannsynlig, være noe hen har spist.

Legger hen på seg normalt? Hos min flatet kurven helt ut og hun var til utredning i mange år. Fant aldri ut av det, og det gikk over av seg selv etter hvert. Fikk noe jerntilskudd og anbefalt næringgsdrikk fra apotek.

Anonymkode: c749e...dad

Hun sliter med vekten og går allerede på næringsdrikker. Takk for et ordentlig svar. 

• Hjerte 2
Skrevet

Folk er jo idioter som sier æsj etter å ha trykket på et bilde som de vet er av en bæsj. 

Jeg vet ingenting om unger så kan ikke svare deg trådstarter. 

Anonymkode: 4e1a8...d3b

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ville fått sjekket om hun faktisk produserer galle. Hvit bæsj tyder på mangel på galle. 

Anonymkode: f8760...54d

• Liker 2
Skrevet

Står det ellers bra til med barnet så ville ikke jeg bekymret meg for en engangsgreie. Hvis det er andre problemer eller det vedvarer så er det greit å ta kontakt med legekontor (eller legevakt om barnet er i dårlig form) og forklare situasjonen.

Anonymkode: 56286...4b2

Skrevet

Begynte den fargen på bæsjen å dukke opp før eller etter næringsdrikkene? 

Anonymkode: 7c273...d17

Skrevet

Ville ha fulgt litt med på det gule på bæsjen også…

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Folk er jo idioter som sier æsj etter å ha trykket på et bilde som de vet er av en bæsj. 

Jeg vet ingenting om unger så kan ikke svare deg trådstarter. 

Anonymkode: 4e1a8...d3b

Tenker jeg også. Bilder av bæsj gjør meg ingenting, sitter og spiser lunch nå og ser på bildet 😆

Ts, dette er helt fin og normal avføring. Fin og formet, ser ut som det er litt slim der men det er ikke unormalt. Kan ha litt å gjøre med hva barnet har spist. Ser ut som om mais har vært på menyen også…!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ville ha fulgt litt med på det gule på bæsjen også…

Det ser ut som mais

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...