mannsen Skrevet 27. september #1 Skrevet 27. september Lurer på om det er mange unge jenter som drømmer om eldre menn? Er det normalt eller har vært altid bare i Skjul?
AnonymBruker Skrevet 27. september #2 Skrevet 27. september Jeg er i 40-årene, men var jo ung jente for noen år siden. Har faktisk aldri (nå eller da jeg var ung) hørt om noen venninner som faktisk drømte om eldre menn. Ikke hatt preferanse for det selv heller. Dvs, 5-6 år var kanskje ok og litt spennende fordi han da var lenger i utdanningsløpet etc. Men jeg kjenner jo etter hvert mange par der kvinnen er yngre. De fleste av dem ble sammen da kvinnen var sånn 35+ og ønsket å slå seg til ro. Mitt inntrykk var at hun da ønsket noen som var pålitelig, stabil og som hun visste ikke ville forlate henne. De eldre mennene har jo følt seg veldig heldige som fikk denne yngre kvinnen, og har kanskje vært ekstra gode partnere av den grunn. Eller, det er sånn jeg har oppfattet det. I de tilfellene jeg kjenner til, tror jeg i hvert fall ikke det har hatt med penger eller status å gjøre. Anonymkode: bd59e...732 7 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #3 Skrevet 27. september Det har verken vært normalt eller i skjul. Og det tipper jeg du egentlig er klar over. Anonymkode: 63188...405 5 2
mannsen Skrevet 27. september Forfatter #4 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det har verken vært normalt eller i skjul. Og det tipper jeg du egentlig er klar over. Anonymkode: 63188...405 Nei. Er ikke klar over det. Spør fordi jeg opplevde noen ganger at betydelig yngre kvinner var interessert i det ...så tenkte det var normalt bare å holde det skjult 😉
AnonymBruker Skrevet 27. september #5 Skrevet 27. september Ikke normalt nei. Heller ikke skjult Anonymkode: 33961...480 2
AnonymBruker Skrevet 27. september #6 Skrevet 27. september Har utelukkende sex med jenter fra 18-25. I noen tilfeller opp mot 30 og i ekstremt få tilfeller opp mot 35. Funker fint for meg. M40 Anonymkode: 8715c...27c 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #7 Skrevet 27. september mannsen skrev (13 minutter siden): Nei. Er ikke klar over det. Spør fordi jeg opplevde noen ganger at betydelig yngre kvinner var interessert i det ...så tenkte det var normalt bare å holde det skjult 😉 Hadde du opplevd horder av "jenter" som siklet over deg i alderdommen, hadde du ikke giddet å spørre her. Da hadde du visst. Og holdt på med disse tenåringene. 😉 Jeg som kvinne hadde også visst at det var helt normalt for "jenter" å trakte etter 70-åringer 😉 Er nok andre som trekker oppmerksomheten 😉 Jeg tror ikke du vet, men håper. Anonymkode: 63188...405 2
AnonymBruker Skrevet 27. september #8 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har utelukkende sex med jenter fra 18-25. I noen tilfeller opp mot 30 og i ekstremt få tilfeller opp mot 35. Funker fint for meg. M40 Anonymkode: 8715c...27c Oh, yeah... Anonymkode: c2abe...85e 2
AnonymBruker Skrevet 27. september #9 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har utelukkende sex med jenter fra 18-25. I noen tilfeller opp mot 30 og i ekstremt få tilfeller opp mot 35. Funker fint for meg. M40 Anonymkode: 8715c...27c Høres forferdelig ensomt ut. Anonymkode: bd59e...732 3
AnonymBruker Skrevet 27. september #10 Skrevet 27. september Nei. Går utelukkende etter yngre menn, gjort det fra sent i tjueårene. Anonymkode: 3dc89...7fa 1
Gorgonzola Skrevet 27. september #11 Skrevet 27. september mannsen skrev (1 time siden): Lurer på om det er mange unge jenter som drømmer om eldre menn? Er det normalt eller har vært altid bare i Skjul? Merkelig premiss i spørsmålene dine, du antar altså at mange unge jenter drømmer om eldre menn? Tror det er greit å skille mellom fantasi (drømmer) og realiteten her. Dessuten er vel konstellasjonen eldre mann&ung kvinne = ekkel gammel gris/overgriper&golddigger/daddy issues. På samme måte som den motsatte konstellasjonen yngre mann&eldre kvinne = kåt fyr som trenger en tømmestasjon&frigjort selvstendig dame. Uansett; mannen omtales (svært) negativt, kvinnen er enten litt offer eller veldig frigjort, men sees ned på, spesielt av medsøstre. Subjektiv konklusjon: Generelt vil unge kvinner være partner med (nesten) jevnaldrende menn, aller helst 10-15 cm høyere og 3-5 år eldre, om de i det hele tatt er interessert i en partner da. 2
Bamseklemmer Skrevet 27. september #12 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg er i 40-årene, men var jo ung jente for noen år siden. Har faktisk aldri (nå eller da jeg var ung) hørt om noen venninner som faktisk drømte om eldre menn. Ikke hatt preferanse for det selv heller. Dvs, 5-6 år var kanskje ok og litt spennende fordi han da var lenger i utdanningsløpet etc. Men jeg kjenner jo etter hvert mange par der kvinnen er yngre. De fleste av dem ble sammen da kvinnen var sånn 35+ og ønsket å slå seg til ro. Mitt inntrykk var at hun da ønsket noen som var pålitelig, stabil og som hun visste ikke ville forlate henne. De eldre mennene har jo følt seg veldig heldige som fikk denne yngre kvinnen, og har kanskje vært ekstra gode partnere av den grunn. Eller, det er sånn jeg har oppfattet det. I de tilfellene jeg kjenner til, tror jeg i hvert fall ikke det har hatt med penger eller status å gjøre. Anonymkode: bd59e...732 Alderforskjell er jo tabubelagt av samfunnets fordommer.. Derfor er det mange som kvier seg, selv om de tenner på aldersforskjellen. Men det skjer jo.. tror mange klarer å holde dette skjult, selv for sine venninner eller kamerater. Så det kan være noen av venninnene dine som ikke røper alt? 🫡 For kommer dette i feil øre, starter sladderen med en eneste gang.. Ei dårlig ondskapsfull sjalu venninne er nok.. hun kan spre et ryktet som ikke er sant.. Da blir det nesten klink umulig å "renvaske" seg, fordi samfunnet sluker dette rått som en sannhet.. "Jeg hørte noen sa" "dem sier" osv.. Å stole på venner burde gå uten videre sladder.. Men aller best er å holde klokelig kjeft, og ikke navngi noen.. det er jo en lovnad de fleste inngår før sex.. Likevel havner noe i feil øre.. Men noen ganger havner det i riktig øre.. venninner prater sammen.. de deler på opplevelser som igrunn er god reklame. Det er kvinner jeg stoler best på🥰👏 Navn forblir derfor med meg ned i graven🤫 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #13 Skrevet 27. september Kvinner har jo ofte litt lavere seksuallyst når de er yngre, så da ønsker kanskje noen seg eldre menn siden de kanskje er mindre krevende seksuelt, kanskje mer tålmodige og verdsetter kalitetstid sammen heller enn kvantitet. Mens når kvinnene kommer litt opp i alder og får mer lyst og selvtillit, velger mange yngre menn som gjerne har høy seksualdriv. Anonymkode: bd59e...732 1
Bamseklemmer Skrevet 27. september #14 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Har utelukkende sex med jenter fra 18-25. I noen tilfeller opp mot 30 og i ekstremt få tilfeller opp mot 35. Funker fint for meg. M40 Anonymkode: 8715c...27c Jeg vet hvorfor dette går så fint med deg.. du pleaser damene.. er snill og grei.. og viser takknemlig👏 Hadde du oppført deg som en idiot, hadde ryktet spredd seg som ild i tørt gress.. Sex er grunn en måte å få utløp av å vise og føle omsorg på.. det å se gleden i andres øyne, overvinner alt her i livet❣️ 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #15 Skrevet 27. september Det finnes unge kvinner som er interessert i eldre menn, men disse er en minoritet. Flertallet av unge kvinner ønsker en partner på sin egen alder. Anonymkode: 47f76...f0d 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #16 Skrevet 27. september 3-5 år eldre var vel litt spennende da vi var unge. Har aldri hørt om jenter som var interessert i eldre menn da jeg var ung. Eller det var vel ei i klassen som ble sammen med en på 30 da vi gikk på ungdomsskolen (ca 15-16 år). Husker det ble sett på som veldig ekkelt at en voksen mann kunne vere interessert i en så ung jente. Hun ble gift med en 30 år eldre rik mann da hun var ca 20, så hun likte vel eldre menn. Anonymkode: 4a92e...73c
AnonymBruker Skrevet 27. september #17 Skrevet 27. september Menn og jenter hører ikke sammen…. Hør på deg selv da. Menn er voksne, jenter er barn! Skjerpings!! Anonymkode: d0eac...0b1 4
Bimbo Skrevet 27. september #18 Skrevet 27. september Som ung foretrakk jeg andre unge. Noen få år eldre kan fortsatt være «ung». Mye eldre menn som trodde at de hadde sjans ble som regel latterliggjort i gjengen. I utgangspunktet er ungdommelighet mest attraktivt, men med egen alder så blir toleransen for tilsvarende aldringstegn hos partner økende og til en viss grad usynlige- jeg føler meg rett og slett mer vel med noen som er jevnaldrende heller enn strammest og glattest mulig. Unge folk foretrekker nok stort sett unge folk. Noen få unntak for kvinner som elsker penger mer enn fysisk tiltrekning (lite av disse i likestilte land som Norge) og noen som tenner på tabuet. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #19 Skrevet 27. september Jeg drømte aldri om eldre menn da jeg var ung. Hadde aldri noe ønske om å være sammen med en eldre mann. En periode var jeg elskerinnen til en mann som var betydelig eldre enn meg, men det var jo kun denne mannen som var interessant, ikke "eldre menn" som sådan. Og noe seriøst forhold var aldri aktuelt. Har aldri hatt eller ønsket noen relasjon til noen eldre mann siden. Anonymkode: e1661...625 1
Majer Skrevet 27. september #20 Skrevet 27. september Vi må bare øke den seksuelle lavalderen til 25 eller noe så vi slipper å la dette være et tema menn vurderer. Men jeg tror kanskje det er noe i det. Jeg forstår meg ikke helt på folk. Vi vet fra statistikken at aldersforskjell over 2,5 år øker sannsynligheten for brudd. Samtidig merker jeg som er i starten av tredveårene at det er mye lettere å møte jenter på typ 24 og typ 38 enn folk på egen alder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå