Gå til innhold

Hva synes dere om disse navnene? Evt kom med forslag i samme kategori

Hva synes dere om Wilhelmine, Snefrid, Solvår og Theodora?  

27 stemmer

1. 1. Hva synes dere om Wilhelmine, Snefrid, Solvår og Theodora?

• Liker Snefrid
      7
    • Liker Solvår
      11
    • Liker ikke Snefrid
      14
    • Liker ikke Solvår
      13
    • Liker Theodora
      11
    • Liker ikke Theodora
      12
    • Liker Wilhelmine
      12
    • Liker ikke Wilhelmine
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Theodora, Wilhelmine, Snefrid og Solvår

Anonymkode: 50ee1...88c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snefrid og Solvår er navn på litt «enkle» jenter, for meg. Vet ikke 100% hvorfor, men jeg ser for men institusjon. Nå er jeg helt ærlig. Jeg tror ikke Snefrid og Solvår gjør det så skarpt på skolen. Men dette er jo klare fordommer, og sier ingenting om DINE barn, det skjønner jeg jo.

Wilhelmine er tungvint. Theodora er fint! Men begge de siste er feminiserte guttenavn, så litt tunge.

Anonymkode: 98f7f...750

Skrevet

Jeg tenker alle disse her går, men hadde ikke valgt de selv. Jeg kjenner ei Wilhelmina og aldri tenkt på at det blir veldig tung og langt, men merker det jo nå. 
Solvår er fint, mens Snefrid minner litt om snøfnugg, men absolutt et søtt navn. Theodora er vel det tryggeste av disse, men jeg hadde nok heller godt for en av de på S. 

Hvordan passer de med etternavn og skal de ha både mors og fars etternavn? Da hadde jeg gått for et kortere og enklere fornavn. 

Skrevet

Wilhelmina og forkorte det til Mina i det daglige.

Skrevet

Ganske tunge navn.. men egentlig fine og det er en sjarm over de. Solvår er favoritt av de du ramset opp.

Anonymkode: 83e73...35f

Skrevet

Tenk at ingen kommer til å orke å si navn med fire stavelser i det daglige. Kjenner en Valentina og alle kaller henne for Vally... Ikke akkurat vakkert. 

Anonymkode: d55fc...3cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...