Gå til innhold

Hva spiser dere i kveld, fredag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noe spesielt med fredag og helg? Spiser du noe ekstra kos eller nå, kun fordi det er fredag? God mat, snacks, godteri? 

Anonymkode: 0d7f2...0a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fredag er taco først og popcorn til Kongen befaler etterpå!

Anonymkode: e7942...f99

Skrevet

I dag ble det hjemmebakt pizza.

Anonymkode: 520e1...2f4

Skrevet

Fredag er det alltid tre retter og vin. 

Skrevet

Det ble taco, barna fikk bestemme i dag.

Skrevet

Nachos her i dag 

Anonymkode: 99de6...6d3

Skrevet

Sushi og sjokolade 🥳

Anonymkode: 2ef4d...75b

Skrevet

Laks til middag og ostepop til kvelds :)

Anonymkode: 6c7f0...f7e

Skrevet

Ikke noe spesielt. Fiskesuppe til middag. Hjemmelaget, men fra fryseren. God sjokolade og iskrem. Burde være noe jeg spiser bare i helgen sikkert, men det er det ikke 😅

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har spist litt rester fra middagen, men også maiskaker med det nye syltetøyet fra Lerum. Det med eple, pasjonsfrukt, fersken og kokos 🥰🤩😋 Rågodt! Også kost meg med pistasjdadler, og klementiner. 
Ikke de store kokkeleringene, men enkelt og godt 🥰😋

Skrevet

Vegetartaco til middag med ungene, cremant og film med mannen etter ungene har sovnet.

Anonymkode: bc297...a77

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Sushi og sjokolade 🥳

Anonymkode: 2ef4d...75b

Ååååh, det hørtes deilig ut! Lenge siden vi har hatt sushi, det fikk jeg veldig lyst på!

Anonymkode: e7942...f99

Skrevet

Vårruller og ben&jerrys😍

Anonymkode: bc482...359

Skrevet

Moussaka, kvitløksbaguettar og enkel salat

• Liker 2
Skrevet

Ikke noe spesielt på fredager. Kanskje litt snacks på kvelden foran TV´n akkurat i dag, men det er litt tilfeldig. 

Anonymkode: 51ec5...29b

Skrevet

Alltid texmex av noe slag med familien (foreldre og søsken med familie), i dag var det taco🌮

Skrevet

Sliten etter herlig 15 km tur i marka i dag så det ble 2 stekte egg på grovbrød. Smakte godt det 🙂

Anonymkode: ea2b3...bd0

Skrevet

Hjemmelaget pizza og 50 gr. Sukkefritt godteri. I morgen blir det taco og vanlig godteri/chips siden det er lørdag.

Anonymkode: 936c8...926

Skrevet

Biff med rødvinssaus og fløtegratinerte poteter og grønnsaker 

• Liker 1
Skrevet

Da barna bodde hjemme var det ofte texmex/meksikansk på fredager, veldig koselig tradisjon foran TV. Vi droppet Santa Maria-tacoen på et tidlig tidspunkt og gikk for å lage selv fra bunnen av, så det ble nachos, enchiladas, fajitas, tacos, burrito, chili con carne i tortilla, tacograteng etc. med guacamole, pico de gallo, tomatsalsa, mango eller ananassalsa osv. Nå som barna har flyttet ut har jeg noen ganger en tacovariant, men oftest noe annet og i det siste har take-away-sushi blitt nesten fast på fredager sammen med en god hvitvin eller musserende. 

En annen slager fra da barna bodde hjemme var hjemmelaget pizza og det har jeg innimellom fortsatt. Det er alltid godt. Kald øl til som regel, eller rødvin. 

Anonymkode: e5b97...d5a

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...