AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #1 Skrevet 26. september 2025 jeg hadde en kjempefin date med en fyr, og vi ble enige om å møtes igjen. Han virket veldig interessert, men rett etter at han dro, sendte han melding til venninna mi på Instagram og spurte om å møtes ,, faktisk på samme tidspunkt som vi hadde avtalt å ses igjen. Han aner ikke at vi kjenner hverandre. Jeg ble helt paff da jeg oppdaget det, og det fikk meg til å miste enda litt mer troen på menn. Hvorfor viser han så mye interesse og sier han vil møtes igjen da??? Hvordan ville dere reagert på noe sånt? Anonymkode: ca521...7f6 6 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #2 Skrevet 26. september 2025 Så bra du fant det ut. Det er mye råtne epler i kurven. Mange menn zapper mellom damer som andre bytter film og serier. Appene for dating forsterker ofte dette. Er litt ferdig med menn selv må innrømmes. Mest fordi jeg tror det krever mer enn det gir. Men for den som ikke orker tanken på å være aleine, så tror jeg det finnes noen menn av kvalitet der ute. Anonymkode: be0fe...d32 4 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #3 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så bra du fant det ut. Det er mye råtne epler i kurven. Mange menn zapper mellom damer som andre bytter film og serier. Appene for dating forsterker ofte dette. Er litt ferdig med menn selv må innrømmes. Mest fordi jeg tror det krever mer enn det gir. Men for den som ikke orker tanken på å være aleine, så tror jeg det finnes noen menn av kvalitet der ute. Anonymkode: be0fe... Anonymkode: ca521...7f6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #4 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: ca521...7f6 Helt enig, jeg tror jeg også gir opp denne gangen 😅😅 Anonymkode: ca521...7f6 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #5 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): jeg hadde en kjempefin date med en fyr, og vi ble enige om å møtes igjen. Han virket veldig interessert, men rett etter at han dro, sendte han melding til venninna mi på Instagram og spurte om å møtes ,, faktisk på samme tidspunkt som vi hadde avtalt å ses igjen. Han aner ikke at vi kjenner hverandre. Jeg ble helt paff da jeg oppdaget det, og det fikk meg til å miste enda litt mer troen på menn. Hvorfor viser han så mye interesse og sier han vil møtes igjen da??? Hvordan ville dere reagert på noe sånt? Anonymkode: ca521...7f6 Men knullet dere da? Anonymkode: 6ac43...14f 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #6 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men knullet dere da? Anonymkode: 6ac43...14f Nei, vi møtte ute men han har sløst bort flere timer av tiden min. Anonymkode: ca521...7f6 2 2
Gjest Abra Skrevet 26. september 2025 #7 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, vi møtte ute men han har sløst bort flere timer av tiden min. Anonymkode: ca521...7f6 Velkommen til den mannlige opplevelse.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #8 Skrevet 26. september 2025 Abra skrev (12 minutter siden): Velkommen til den mannlige opplevelse. 🤓🤓 Anonymkode: ca521...7f6
Gjest Abra Skrevet 26. september 2025 #9 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): 🤓🤓 Anonymkode: ca521...7f6 👠👠
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #10 Skrevet 26. september 2025 Jeg forstår deg. Jeg får høre jeg er en flott dame, og jada ser jo det selv men skal si dere at menn vil kun bruke meg også leter de videre. Jeg orker ikke mer. tror ikke det er noe galt med meg utover bra utseende. Jeg er snill(for snill), empatisk og grei ellers. Kler meg pent, lukter ikke svette eller noe, he he. Men gang på gang skjer det og jeg er ferdig. orker ikke grine mer over menn. Kansje nettdating har ødelagt mer enn noe annet, for alle menn kan jo tydeligvis finne noe enda bedre rundt neste sving. tror jeg satser på ett liv fult av venninner og andre gode relasjoner. Anonymkode: 07b1c...62a 2 2
Nowayback Skrevet 28. september 2025 #11 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (På 26.9.2025 den 18.23): Nei, vi møtte ute men han har sløst bort flere timer av tiden min. Anonymkode: ca521...7f6 Tenk hvor mange år menn sløser bort på kvinner. 8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #12 Skrevet 28. september 2025 det høres ut som om dere ikke har avtalt eksklusivitet. Skjønner at du synes det var leit å finne ut av, men han er i utvalgsfasen og har jo forsåvidt rett til å vurdere alle mulighetene? Sånn helt objektivt sett? Anonymkode: cce5c...78a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #13 Skrevet 28. september 2025 Nowayback skrev (17 minutter siden): Tenk hvor mange år menn sløser bort på kvinner. Tydeligvis ikke enkelt å se dette. Lettest å skylde på menn, menn, menn. Ts, det du har opplevd her har jeg opplevd med kvinner mange ganger. Anser det som normalt at kvinner dater flere samtidig, at de ghostet selv når de tilsynelatende er interessert… sånn er det i dag, og du må gjerne miste troen på menn. Men vil du ha en god kjæreste så må du date, og skal du date må du være sterk. Anonymkode: 73442...9cd 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #14 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (På 26.9.2025 den 18.23): Nei, vi møtte ute men han har sløst bort flere timer av tiden min. Anonymkode: ca521...7f6 Så lenge dere ikke har pult synes jeg det ikke er riktig å klage. Anonymkode: 6ac43...14f 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #15 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (På 26.9.2025 den 18.23): Nei, vi møtte ute men han har sløst bort flere timer av tiden min. Anonymkode: ca521...7f6 Se heller på det som investering i tid, der du har lært noe. Anonymkode: dc741...a97
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #16 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så lenge dere ikke har pult synes jeg det ikke er riktig å klage. Anonymkode: 6ac43...14f Er ikke riktig da heller. En fikk pult. Anonymkode: dc741...a97
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #17 Skrevet 28. september 2025 Han likte deg, du er potensial som kjæreste eller kanskje bare en liten flørt. Men han er ikke tilknyttet til deg enda og sår frø rundt videre for "å se". Dette er vel det som er mer vanlig enn uvanlig med nettdating. Hadde sagt til han jeg, men ikke på en sur og aggressiv måte at du vet han også har tatt kontakt med venninnen din. Jeg hadde nok ikke giddet å truffet han igjen, men ikke la en mann du ikke kjenner ødlegge all tillitt til andre menn. På nettdating må en dessverre være kynisk. Anonymkode: ce62d...6ed 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #18 Skrevet 28. september 2025 Noen jeg var på date med opplevde noen lignende men hun var en hykler. Hun bode i nabo byen og var litt redd å møtes alene så hun spurte om det var greit å ha med sei venninen. Ikke noe problem for meg, vi hadde det hyggelig sammen og venninen gav oss litt alene tid også for at daten skulle få bli litt mer offisiell enn bare et møte. Det gikk bra, og hun sa neste gang ønsket hun å komme alene slik at vi kunne ha en mer offisiell første date nå som hun kunne se at den hun hadde snakket med var samme person hun hadde møt. Jeg sendte venninen en melding, ikke noe flørting eller noe som kunne tolkes som at jeg var interessert i henne. Spurte henne om det var noe spesielt hun jeg skulle på date på likte som jeg kunne overaske henne med noen form for aktivitet hun elsker å gjøre, da jeg ville vise interesse i hennes interesser. Vennina tok kontakt med henne og snudde det til at jeg prøvde meg på henne, og ble kontakt med en gang av daten som var dritt sint at jeg hadde prøvd meg på henne. Ble utrolig forvirret, sendte screen shots som beviste hva som ble sagt og hun roet seg ned og beklaget. Hun bare var sensitiv pga historie med gutter som prøvde å komme seg til vennina via henne, og diverse. Dumme meg tenkte jeg hadde gjort noe feil så jeg sendte melding til venninen og beklager om hun tok meldingen min som at jeg prøvde meg. Denne gangen ringte daten meg og kjeftet meg opp når hun allerede hadde sagt hun var sensitiv når det gjaldt venninen sin og kansellerte daten. 12 timer senere får jeg en feilsendt melding hvor daten takket for en fin natt, sammen med et nakenbilde av seg selv og sa hun var villig til å komme over på kvelden etter jobben hans var ferdig om han råkjørte fitta hennes igjen. Og så et kort stykke etterpå en video av seg selv mens hun fikk orgasme. Svarte bare at det var jo fint at jeg fikk noe for middagen jeg betalte for henne og venninen hennes, fint vite at man ble verdsatt. Kunne ikke sette alle kvinner i hennes bås bare pga den opplevelsen. Anonymkode: 08535...733 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #19 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (På 26.9.2025 den 18.02): Hvorfor viser han så mye interesse og sier han vil møtes igjen da??? Hvordan ville dere reagert på noe sånt? Anonymkode: ca521...7f6 Er det bare kvinner som har lov til å treffe flere samtidig så lenge de ikke er i forhold? Anonymkode: 601d6...057 1
Hansehan Skrevet 28. september 2025 #20 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Noen jeg var på date med opplevde noen lignende men hun var en hykler. Hun bode i nabo byen og var litt redd å møtes alene så hun spurte om det var greit å ha med sei venninen. Ikke noe problem for meg, vi hadde det hyggelig sammen og venninen gav oss litt alene tid også for at daten skulle få bli litt mer offisiell enn bare et møte. Det gikk bra, og hun sa neste gang ønsket hun å komme alene slik at vi kunne ha en mer offisiell første date nå som hun kunne se at den hun hadde snakket med var samme person hun hadde møt. Jeg sendte venninen en melding, ikke noe flørting eller noe som kunne tolkes som at jeg var interessert i henne. Spurte henne om det var noe spesielt hun jeg skulle på date på likte som jeg kunne overaske henne med noen form for aktivitet hun elsker å gjøre, da jeg ville vise interesse i hennes interesser. Vennina tok kontakt med henne og snudde det til at jeg prøvde meg på henne, og ble kontakt med en gang av daten som var dritt sint at jeg hadde prøvd meg på henne. Ble utrolig forvirret, sendte screen shots som beviste hva som ble sagt og hun roet seg ned og beklaget. Hun bare var sensitiv pga historie med gutter som prøvde å komme seg til vennina via henne, og diverse. Dumme meg tenkte jeg hadde gjort noe feil så jeg sendte melding til venninen og beklager om hun tok meldingen min som at jeg prøvde meg. Denne gangen ringte daten meg og kjeftet meg opp når hun allerede hadde sagt hun var sensitiv når det gjaldt venninen sin og kansellerte daten. 12 timer senere får jeg en feilsendt melding hvor daten takket for en fin natt, sammen med et nakenbilde av seg selv og sa hun var villig til å komme over på kvelden etter jobben hans var ferdig om han råkjørte fitta hennes igjen. Og så et kort stykke etterpå en video av seg selv mens hun fikk orgasme. Svarte bare at det var jo fint at jeg fikk noe for middagen jeg betalte for henne og venninen hennes, fint vite at man ble verdsatt. Kunne ikke sette alle kvinner i hennes bås bare pga den opplevelsen. Anonymkode: 08535...733 Yikes on bikes. You dodged a bullet there.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå