AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #1 Skrevet 26. september 2025 Utseende og personlighet.. Anonymkode: 4bef8...e6b
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #2 Skrevet 26. september 2025 Du går ut veldig bredt nå, og kan jo være nært opp til perfekt, for alt jeg vet. Hvordan opplever du deg selv? Anonymkode: 3b667...3db
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #3 Skrevet 26. september 2025 Du må bygge opp din selvtillit og selvfølelse! Anonymkode: d1c69...ba5 1
Gratis Skrevet 26. september 2025 #4 Skrevet 26. september 2025 Alder har jo også en del og si. Hadde jeg vært 25 og lette etter mine barns fremtidige mor ville jeg hatt helt andre krav enn nå som jeg er over 50. På generelt grunnlag vil jeg si, ikke for mye av tatoveringer og piercinger. Ikke usunn fedme, men heller ikke usunt mager, med bare bein og knokler, fint a ha noe å ta på. Heller ikke for mye "krigsmaling", menn liker det naturlige, og det forsvinner fort under mange lag med sminke. Alt av operasjoner er også fy,fy, da forsvinner personligheten din, siden alle som legger seg under kniven har den samme modellen de prøver å etterligne. Oppblåste lepper er om mulig enda mer "turn-off" enn 100kg med fedme. 1 6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #5 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Utseende og personlighet.. Anonymkode: 4bef8...e6b Hvis du ser på hvem som er attraktive for menn, så er det unge kvinner. Med andre ord må du se ung ut. Da kan du nesten kle deg og te deg som du vil, bare du ser bra ut. Du kan til og med være tjukk, og menn vil flokke seg etter deg. Så lenge du er 19 år eller 22 år, så er det perfekt for de. Helt ærlig tror jeg ikke du vil vite svaret, for det er nedslående om du bryr deg om sånt. Jobb heller med selvtillit og selvfølelse, og vær en person du liker selv å være. Skal jeg være attraktiv for menn, liker jeg ikke meg selv. Jeg liker ikke å smile og le av alt, aldri vise andre følelser enn glede, å konstant måtte tenke på å være feminin, å kun kle meg i skjørt og kjole, å alltid føye meg etter hans meninger og tanker. Å være et menneske og den jeg er, vil for alltid være viktigere enn å være attraktiv for en mann. For skal du være attraktiv for menn, må du være evig ung og en nikkedukke. Du må også skryte han opp i skyene (til og med rundt ting du syns er negativt med han), du må alltid mene at han har rett (også når han tar feil), du kan aldri være kritisk, du må smøre matpakke, stå opp tidlig for å se pen ut OG ordne mat til han, du må gjøre alt i hjemmet, han skal ikke trenge å løfte en finger. Og på toppen av dette må du som sagt konstant ta vare på utseende og kroppen, du må trene, sminke deg (ikke hør på de som påstår de liker damer uten sminke, de vet ikke hva sminke er og klarer ikke se forskjell på en dame med og uten sminke med mindre hun omtrent bruker klovnesminke). Og så skal vi ikke begynne med sexpratet. Du må like å ha sex hele tiden, og gjøre det han liker, om ikke vil han finne det andre steder. Han vil ikke være fornøyd om han ikke får det som han vil på soverommet. Dette med at "menn liker å se dama nyte", nei, de liker å se at DE gjør noe riktig slik at de får fôret egoet sitt. At du kommer er deilig for de fordi det er fysisk stimulerende. Ikke fordi de bryr seg så jævlig mye om din glede og lykke. Bekledning er også helt rart. Kler du deg utfordrende vil menn flokke seg, men de ser også på deg som et ludder. Kler du deg konservativt vil de gifte seg med deg, men de vil fortsatt se på damene som kler seg utfordrende. Ikke la deg lure om han snakker ned damer som kler seg "horete", for han tenker på de og vil ligge med de, men slenger dritt om de til deg for at du skal bli godtroende. Ikke kan du ha høyere utdanning eller være smart heller. Men du skal også ikke være gold digger eller blakk... Dette er ganske åpenbart når du ser hvor lite menn i dag liker kvinner når de er seg selv. Det er åpenbart når du ser menn forlate sine syke koner, fordi de ikke orker å stri med det, de får ikke ha sex, så da går de. Noen blir naturligvis, men det er få, og de er gjerne utro også (vet selv om to par hvor kvinnen er kronisk syk, i ene forholdet er hun alvorlig syk, og mennene er utro). Du kan ikke ha problemer som han ikke kan fikse, for om han ikke kan fikse det og bli sett på som supermann så er det ikke verdt noe for han. Får du ikke opp syltetøyglasset så føler han seg som en helt når han åpner det for deg, men er du lei deg og trenger omsorg så håper han på sex når han er ferdig å trøste deg. Fordi da får han belønning, og egoet hans stiger. Yes, fikk hun til å slutte å grine, nå blir det glede på meg! Begynn heller et annet sted. For det her vil du faen ikke... Anonymkode: 4a537...edb 4 6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #6 Skrevet 26. september 2025 Gratis skrev (10 minutter siden): Alder har jo også en del og si. Hadde jeg vært 25 og lette etter mine barns fremtidige mor ville jeg hatt helt andre krav enn nå som jeg er over 50. På generelt grunnlag vil jeg si, ikke for mye av tatoveringer og piercinger. Ikke usunn fedme, men heller ikke usunt mager, med bare bein og knokler, fint a ha noe å ta på. Heller ikke for mye "krigsmaling", menn liker det naturlige, og det forsvinner fort under mange lag med sminke. Alt av operasjoner er også fy,fy, da forsvinner personligheten din, siden alle som legger seg under kniven har den samme modellen de prøver å etterligne. Oppblåste lepper er om mulig enda mer "turn-off" enn 100kg med fedme. Helt virkelighetsfjernt og ikke sant i det hele tatt. Angående fedme og mager så handler det om hvordan man ser ut, det handler ikke om helsa. Anonymkode: 4a537...edb 1 1
Mandalorianxx Skrevet 26. september 2025 #7 Skrevet 26. september 2025 Vis at du er oppriktig interessert i personen! 1
Mardina Skrevet 26. september 2025 #8 Skrevet 26. september 2025 Utseende er ikke alt. Jeg har aldri likt mitt eget utseende, men har en kjæreste som liker meg sånn som jeg er. Har aldri kommentert negativt på mitt utseende. Men selv om jeg ikke er pen, så har jeg en god og fin personlighet. Tror nok det er det han falt for først. Jeg er et medmenneske og bryr meg om folk som jeg er glad i. Både kjæresten min og mine venner ❤️ 1
Gratis Skrevet 26. september 2025 #9 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt virkelighetsfjernt og ikke sant i det hele tatt. Angående fedme og mager så handler det om hvordan man ser ut, det handler ikke om helsa. Anonymkode: 4a537...edb LOL Fedme og mager handler vel like mye om utseende som helse. De går jo hånd i hånd. At menn ikke liker overdrevet sminke er sant, vi elsker den naturlige kvinnen med minimalt av ekstra "greier". 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #10 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvis du ser på hvem som er attraktive for menn, så er det unge kvinner. Med andre ord må du se ung ut. Da kan du nesten kle deg og te deg som du vil, bare du ser bra ut. Du kan til og med være tjukk, og menn vil flokke seg etter deg. Så lenge du er 19 år eller 22 år, så er det perfekt for de. Helt ærlig tror jeg ikke du vil vite svaret, for det er nedslående om du bryr deg om sånt. Jobb heller med selvtillit og selvfølelse, og vær en person du liker selv å være. Skal jeg være attraktiv for menn, liker jeg ikke meg selv. Jeg liker ikke å smile og le av alt, aldri vise andre følelser enn glede, å konstant måtte tenke på å være feminin, å kun kle meg i skjørt og kjole, å alltid føye meg etter hans meninger og tanker. Å være et menneske og den jeg er, vil for alltid være viktigere enn å være attraktiv for en mann. For skal du være attraktiv for menn, må du være evig ung og en nikkedukke. Du må også skryte han opp i skyene (til og med rundt ting du syns er negativt med han), du må alltid mene at han har rett (også når han tar feil), du kan aldri være kritisk, du må smøre matpakke, stå opp tidlig for å se pen ut OG ordne mat til han, du må gjøre alt i hjemmet, han skal ikke trenge å løfte en finger. Og på toppen av dette må du som sagt konstant ta vare på utseende og kroppen, du må trene, sminke deg (ikke hør på de som påstår de liker damer uten sminke, de vet ikke hva sminke er og klarer ikke se forskjell på en dame med og uten sminke med mindre hun omtrent bruker klovnesminke). Og så skal vi ikke begynne med sexpratet. Du må like å ha sex hele tiden, og gjøre det han liker, om ikke vil han finne det andre steder. Han vil ikke være fornøyd om han ikke får det som han vil på soverommet. Dette med at "menn liker å se dama nyte", nei, de liker å se at DE gjør noe riktig slik at de får fôret egoet sitt. At du kommer er deilig for de fordi det er fysisk stimulerende. Ikke fordi de bryr seg så jævlig mye om din glede og lykke. Bekledning er også helt rart. Kler du deg utfordrende vil menn flokke seg, men de ser også på deg som et ludder. Kler du deg konservativt vil de gifte seg med deg, men de vil fortsatt se på damene som kler seg utfordrende. Ikke la deg lure om han snakker ned damer som kler seg "horete", for han tenker på de og vil ligge med de, men slenger dritt om de til deg for at du skal bli godtroende. Ikke kan du ha høyere utdanning eller være smart heller. Men du skal også ikke være gold digger eller blakk... Dette er ganske åpenbart når du ser hvor lite menn i dag liker kvinner når de er seg selv. Det er åpenbart når du ser menn forlate sine syke koner, fordi de ikke orker å stri med det, de får ikke ha sex, så da går de. Noen blir naturligvis, men det er få, og de er gjerne utro også (vet selv om to par hvor kvinnen er kronisk syk, i ene forholdet er hun alvorlig syk, og mennene er utro). Du kan ikke ha problemer som han ikke kan fikse, for om han ikke kan fikse det og bli sett på som supermann så er det ikke verdt noe for han. Får du ikke opp syltetøyglasset så føler han seg som en helt når han åpner det for deg, men er du lei deg og trenger omsorg så håper han på sex når han er ferdig å trøste deg. Fordi da får han belønning, og egoet hans stiger. Yes, fikk hun til å slutte å grine, nå blir det glede på meg! Begynn heller et annet sted. For det her vil du faen ikke... Anonymkode: 4a537...edb Eller bare motsatt! Vis de hvem som er sjefen og trykk de ned ha sex med dem og bruk de la de alltis føle seg under deg stay toxic og de blir som logrende bikkjer. Anonymkode: 64560...93c 1 2
Gratis Skrevet 26. september 2025 #11 Skrevet 26. september 2025 Mardina skrev (2 minutter siden): Utseende er ikke alt. Jeg har aldri likt mitt eget utseende, men har en kjæreste som liker meg sånn som jeg er. Har aldri kommentert negativt på mitt utseende. Men selv om jeg ikke er pen, så har jeg en god og fin personlighet. Tror nok det er det han falt for først. Jeg er et medmenneske og bryr meg om folk som jeg er glad i. Både kjæresten min og mine venner ❤️ Når en mann først elsker deg vil ha se forbi uendelig med småting en mann uten følelser henger seg opp i. 😉 Du er sikkert snill, omsorgsfull og myk mot han, da vil han aldri gå noe annet sted. 1 1
Hmmm1 Skrevet 26. september 2025 #12 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvis du ser på hvem som er attraktive for menn, så er det unge kvinner. Med andre ord må du se ung ut. Da kan du nesten kle deg og te deg som du vil, bare du ser bra ut. Du kan til og med være tjukk, og menn vil flokke seg etter deg. Så lenge du er 19 år eller 22 år, så er det perfekt for de. Helt ærlig tror jeg ikke du vil vite svaret, for det er nedslående om du bryr deg om sånt. Jobb heller med selvtillit og selvfølelse, og vær en person du liker selv å være. Skal jeg være attraktiv for menn, liker jeg ikke meg selv. Jeg liker ikke å smile og le av alt, aldri vise andre følelser enn glede, å konstant måtte tenke på å være feminin, å kun kle meg i skjørt og kjole, å alltid føye meg etter hans meninger og tanker. Å være et menneske og den jeg er, vil for alltid være viktigere enn å være attraktiv for en mann. For skal du være attraktiv for menn, må du være evig ung og en nikkedukke. Du må også skryte han opp i skyene (til og med rundt ting du syns er negativt med han), du må alltid mene at han har rett (også når han tar feil), du kan aldri være kritisk, du må smøre matpakke, stå opp tidlig for å se pen ut OG ordne mat til han, du må gjøre alt i hjemmet, han skal ikke trenge å løfte en finger. Og på toppen av dette må du som sagt konstant ta vare på utseende og kroppen, du må trene, sminke deg (ikke hør på de som påstår de liker damer uten sminke, de vet ikke hva sminke er og klarer ikke se forskjell på en dame med og uten sminke med mindre hun omtrent bruker klovnesminke). Og så skal vi ikke begynne med sexpratet. Du må like å ha sex hele tiden, og gjøre det han liker, om ikke vil han finne det andre steder. Han vil ikke være fornøyd om han ikke får det som han vil på soverommet. Dette med at "menn liker å se dama nyte", nei, de liker å se at DE gjør noe riktig slik at de får fôret egoet sitt. At du kommer er deilig for de fordi det er fysisk stimulerende. Ikke fordi de bryr seg så jævlig mye om din glede og lykke. Bekledning er også helt rart. Kler du deg utfordrende vil menn flokke seg, men de ser også på deg som et ludder. Kler du deg konservativt vil de gifte seg med deg, men de vil fortsatt se på damene som kler seg utfordrende. Ikke la deg lure om han snakker ned damer som kler seg "horete", for han tenker på de og vil ligge med de, men slenger dritt om de til deg for at du skal bli godtroende. Ikke kan du ha høyere utdanning eller være smart heller. Men du skal også ikke være gold digger eller blakk... Dette er ganske åpenbart når du ser hvor lite menn i dag liker kvinner når de er seg selv. Det er åpenbart når du ser menn forlate sine syke koner, fordi de ikke orker å stri med det, de får ikke ha sex, så da går de. Noen blir naturligvis, men det er få, og de er gjerne utro også (vet selv om to par hvor kvinnen er kronisk syk, i ene forholdet er hun alvorlig syk, og mennene er utro). Du kan ikke ha problemer som han ikke kan fikse, for om han ikke kan fikse det og bli sett på som supermann så er det ikke verdt noe for han. Får du ikke opp syltetøyglasset så føler han seg som en helt når han åpner det for deg, men er du lei deg og trenger omsorg så håper han på sex når han er ferdig å trøste deg. Fordi da får han belønning, og egoet hans stiger. Yes, fikk hun til å slutte å grine, nå blir det glede på meg! Begynn heller et annet sted. For det her vil du faen ikke... Anonymkode: 4a537...edb Dette må være det bitreste innlegget jeg har lest noen sinne. Jeg kan fortelle deg hvorfor denne kvinnen ikke har mann, hun er nok helt forferdelig å leve med. Menn liker det meste, det viktigste er at du er snill, oppriktig og tar vare på deg selv, samme som kvinner så liker også menn selvsikre kvinner. Så er det er faktum at de fleste mennesker her i livet liker mennesker som trener og tar vare på kroppen sin, problemet er ofte at kvinner måler hva som står på vekten og forsøker å gå ned. Sannheten er at menn liker kvinner med former og egentlig ikke bryr seg om hva som står på vekten. 6 3
Gratis Skrevet 26. september 2025 #13 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eller bare motsatt! Vis de hvem som er sjefen og trykk de ned ha sex med dem og bruk de la de alltis føle seg under deg stay toxic og de blir som logrende bikkjer. Anonymkode: 64560...93c En skikkelig beta mann, en ferdig feminisert simp helt uten evne til å ta vare på seg selv og de rundt seg.
Egenskap Skrevet 26. september 2025 #14 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Utseende og personlighet.. Anonymkode: 4bef8...e6b klesstil vil jeg si. Det uttrykker selvtillit.
Gratis Skrevet 26. september 2025 #15 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvis du ser på hvem som er attraktive for menn, så er det unge kvinner. Med andre ord må du se ung ut. Da kan du nesten kle deg og te deg som du vil, bare du ser bra ut. Du kan til og med være tjukk, og menn vil flokke seg etter deg. Så lenge du er 19 år eller 22 år, så er det perfekt for de. Helt ærlig tror jeg ikke du vil vite svaret, for det er nedslående om du bryr deg om sånt. Jobb heller med selvtillit og selvfølelse, og vær en person du liker selv å være. Skal jeg være attraktiv for menn, liker jeg ikke meg selv. Jeg liker ikke å smile og le av alt, aldri vise andre følelser enn glede, å konstant måtte tenke på å være feminin, å kun kle meg i skjørt og kjole, å alltid føye meg etter hans meninger og tanker. Å være et menneske og den jeg er, vil for alltid være viktigere enn å være attraktiv for en mann. For skal du være attraktiv for menn, må du være evig ung og en nikkedukke. Du må også skryte han opp i skyene (til og med rundt ting du syns er negativt med han), du må alltid mene at han har rett (også når han tar feil), du kan aldri være kritisk, du må smøre matpakke, stå opp tidlig for å se pen ut OG ordne mat til han, du må gjøre alt i hjemmet, han skal ikke trenge å løfte en finger. Og på toppen av dette må du som sagt konstant ta vare på utseende og kroppen, du må trene, sminke deg (ikke hør på de som påstår de liker damer uten sminke, de vet ikke hva sminke er og klarer ikke se forskjell på en dame med og uten sminke med mindre hun omtrent bruker klovnesminke). Og så skal vi ikke begynne med sexpratet. Du må like å ha sex hele tiden, og gjøre det han liker, om ikke vil han finne det andre steder. Han vil ikke være fornøyd om han ikke får det som han vil på soverommet. Dette med at "menn liker å se dama nyte", nei, de liker å se at DE gjør noe riktig slik at de får fôret egoet sitt. At du kommer er deilig for de fordi det er fysisk stimulerende. Ikke fordi de bryr seg så jævlig mye om din glede og lykke. Bekledning er også helt rart. Kler du deg utfordrende vil menn flokke seg, men de ser også på deg som et ludder. Kler du deg konservativt vil de gifte seg med deg, men de vil fortsatt se på damene som kler seg utfordrende. Ikke la deg lure om han snakker ned damer som kler seg "horete", for han tenker på de og vil ligge med de, men slenger dritt om de til deg for at du skal bli godtroende. Ikke kan du ha høyere utdanning eller være smart heller. Men du skal også ikke være gold digger eller blakk... Dette er ganske åpenbart når du ser hvor lite menn i dag liker kvinner når de er seg selv. Det er åpenbart når du ser menn forlate sine syke koner, fordi de ikke orker å stri med det, de får ikke ha sex, så da går de. Noen blir naturligvis, men det er få, og de er gjerne utro også (vet selv om to par hvor kvinnen er kronisk syk, i ene forholdet er hun alvorlig syk, og mennene er utro). Du kan ikke ha problemer som han ikke kan fikse, for om han ikke kan fikse det og bli sett på som supermann så er det ikke verdt noe for han. Får du ikke opp syltetøyglasset så føler han seg som en helt når han åpner det for deg, men er du lei deg og trenger omsorg så håper han på sex når han er ferdig å trøste deg. Fordi da får han belønning, og egoet hans stiger. Yes, fikk hun til å slutte å grine, nå blir det glede på meg! Begynn heller et annet sted. For det her vil du faen ikke... Anonymkode: 4a537...edb Her må vel uttrykket Femcel passe godt. 🙄 5 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #16 Skrevet 26. september 2025 Da må du smile og være blid hele tiden. Rydd og vaske etter ham mens du smiler, og sprik med beina hver kveld etter at du har vasket vekk bremsesporene hans i do og fått vekk skjeggstubbene han etterlater seg i vasken når han tørrbarberer seg. Bare vær alltid blid og kåt, og alltid rydd og vask etter ham som om du er mora hans. Da er du Drømmedama for de aller, aller fleste menn. Anonymkode: 98c9b...53d 2 2
Gjest Bombasi Skrevet 26. september 2025 #17 Skrevet 26. september 2025 (endret) Menn? Du trenger ikke bli attraktiv for alle menn. Det er en håpløs ting å strekke seg etter. For menn er forskjellige. Så fokusér på den ene mannen. Den ene mannen du vil ha. Hvis du ikke vet hvem denne ene mannen er enda, så fokusér på å skape deg fellestrekk til en type menn. Menn som du typisk finner interessant. Du kommer langt med å stelle ditt ytre og så opptre som den beste versjonen av deg selv. By på deg selv og vær glad, empatisk og flørtete. Og ikke selg deg selv billig mens du dater om det er seriøse menn du vil ha. Seriøse menn sjarmeres av positive og omtenksomme kvinner som har litt selvtillit og verdier. Ironisk nok så bryr menn seg sjeldent om de tingene ved en kvinne som kvinnen har så dårlig selvtillit for. Og at menn ser etter unge kvinner er en myte. De aller, aller fleste menn ser etter jevngamle. Endret 26. september 2025 av Bombasi
Gjest Bombasi Skrevet 26. september 2025 #18 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvis du ser på hvem som er attraktive for menn, så er det unge kvinner. Med andre ord må du se ung ut. Da kan du nesten kle deg og te deg som du vil, bare du ser bra ut. Du kan til og med være tjukk, og menn vil flokke seg etter deg. Så lenge du er 19 år eller 22 år, så er det perfekt for de. Helt ærlig tror jeg ikke du vil vite svaret, for det er nedslående om du bryr deg om sånt. Jobb heller med selvtillit og selvfølelse, og vær en person du liker selv å være. Skal jeg være attraktiv for menn, liker jeg ikke meg selv. Jeg liker ikke å smile og le av alt, aldri vise andre følelser enn glede, å konstant måtte tenke på å være feminin, å kun kle meg i skjørt og kjole, å alltid føye meg etter hans meninger og tanker. Å være et menneske og den jeg er, vil for alltid være viktigere enn å være attraktiv for en mann. For skal du være attraktiv for menn, må du være evig ung og en nikkedukke. Du må også skryte han opp i skyene (til og med rundt ting du syns er negativt med han), du må alltid mene at han har rett (også når han tar feil), du kan aldri være kritisk, du må smøre matpakke, stå opp tidlig for å se pen ut OG ordne mat til han, du må gjøre alt i hjemmet, han skal ikke trenge å løfte en finger. Og på toppen av dette må du som sagt konstant ta vare på utseende og kroppen, du må trene, sminke deg (ikke hør på de som påstår de liker damer uten sminke, de vet ikke hva sminke er og klarer ikke se forskjell på en dame med og uten sminke med mindre hun omtrent bruker klovnesminke). Og så skal vi ikke begynne med sexpratet. Du må like å ha sex hele tiden, og gjøre det han liker, om ikke vil han finne det andre steder. Han vil ikke være fornøyd om han ikke får det som han vil på soverommet. Dette med at "menn liker å se dama nyte", nei, de liker å se at DE gjør noe riktig slik at de får fôret egoet sitt. At du kommer er deilig for de fordi det er fysisk stimulerende. Ikke fordi de bryr seg så jævlig mye om din glede og lykke. Bekledning er også helt rart. Kler du deg utfordrende vil menn flokke seg, men de ser også på deg som et ludder. Kler du deg konservativt vil de gifte seg med deg, men de vil fortsatt se på damene som kler seg utfordrende. Ikke la deg lure om han snakker ned damer som kler seg "horete", for han tenker på de og vil ligge med de, men slenger dritt om de til deg for at du skal bli godtroende. Ikke kan du ha høyere utdanning eller være smart heller. Men du skal også ikke være gold digger eller blakk... Dette er ganske åpenbart når du ser hvor lite menn i dag liker kvinner når de er seg selv. Det er åpenbart når du ser menn forlate sine syke koner, fordi de ikke orker å stri med det, de får ikke ha sex, så da går de. Noen blir naturligvis, men det er få, og de er gjerne utro også (vet selv om to par hvor kvinnen er kronisk syk, i ene forholdet er hun alvorlig syk, og mennene er utro). Du kan ikke ha problemer som han ikke kan fikse, for om han ikke kan fikse det og bli sett på som supermann så er det ikke verdt noe for han. Får du ikke opp syltetøyglasset så føler han seg som en helt når han åpner det for deg, men er du lei deg og trenger omsorg så håper han på sex når han er ferdig å trøste deg. Fordi da får han belønning, og egoet hans stiger. Yes, fikk hun til å slutte å grine, nå blir det glede på meg! Begynn heller et annet sted. For det her vil du faen ikke... Anonymkode: 4a537...edb Jeg håper ikke du tror på alt du selv skriver her. For da lever du villfarelse.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #19 Skrevet 26. september 2025 Jeg tror det handler om det samme for menn og kvinner. Å like seg selv, og å like livet sitt. Anonymkode: 8eed9...124 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #20 Skrevet 26. september 2025 Bombasi skrev (9 minutter siden): Jeg håper ikke du tror på alt du selv skriver her. For da lever du villfarelse. Jo, det gjør jeg. Og jeg lever singel og har det veldig bra. Anonymkode: 4a537...edb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå