AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #1 Skrevet 26. september 2025 Jeg har kjøpt en pakke grønnsaksboller på Ikea, og skulle gjerne hatt tips til hva dere bruker som tilbehør? Pleier å spise dem i pita med grønnsaker, men trenger noe mer inspirajon for variasjonens del. Anonymkode: 905f7...b03
Daisy-love Skrevet 26. september 2025 #2 Skrevet 26. september 2025 Skulle til å foreslå wraps eller pita, men du kan også ha poteter eller potetstappe, med kokte grønnsaker og brun saus. Annen vri er å ha de i wok med diverse grønnsaker med enten pasta med pesto til, eller couscous med en god yoghurtsaus til 😊
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #3 Skrevet 26. september 2025 Jeg synes de er kjempegode! Funker godt med vanlig potetmos, kokte grønnsaker og brun saus akkurat som kjøttboller, men jeg spiser dem ofte med søtpotetmos og ovnsbakte grønnsaker med litt smør på toppen. Anonymkode: 4f7e6...261
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #4 Skrevet 26. september 2025 Hva med spaghetti og tomatsaus og grønnsaksbollene på toppen? Anonymkode: 26479...a00
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #5 Skrevet 26. september 2025 Grønnsaksboller i form med løk, tomat, fetaost og krydder, hvor du på slutten vender inn kokt pasta. Grateng. Bolognese med grønnsaksboller. Del i to og bruk i omelett. Bruk de i en gryte. Kjøttsuppe. Anonymkode: aa4ff...feb
AnonymBruker Skrevet 27. september 2025 #6 Skrevet 27. september 2025 • Couscous vendt i litt i olivenolje med hakket rødløk og agurk, cherrytomater delt i to eller fire og hakket mandler for litt crunch. • Tomatisert saus og bulgur • I ramen • I lapskaus • I pokebowl • Bhan mi : https://www.dn.no/smak/oppskrifter/mat/veganerguttas-banh-mi/2-1-1273340?zephr_sso_ott=pGcBvg • Indisk gryte: https://www.ikea.com/no/no/rooms/kitchen/how-to/gronnsaksboller-og-gryterett-i-indisk-stil-pub5acd2b70/ Anonymkode: c2a07...2b4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå