AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #1 Skrevet 26. september 2025 Har hatt fire menstruasjoner på to måneder (normal til kraftig blødning) I går kveld fikk jeg plutselig intense smerter på høyre side rett under magen/bekkenet/eggstokk(?) varte i cirka 20min, deretter trykkhetsfølelse i flere timer etterpå med stråling til lår. I dag har det vært av og på med ubehag, varer ikke så lenge hver gang. Noen som har opplevd det samme? Kan det være sprukket cyste på eggstokk? Anonymkode: 3e49e...bc2
Evigoptimist2 Skrevet 26. september 2025 #2 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har hatt fire menstruasjoner på to måneder (normal til kraftig blødning) I går kveld fikk jeg plutselig intense smerter på høyre side rett under magen/bekkenet/eggstokk(?) varte i cirka 20min, deretter trykkhetsfølelse i flere timer etterpå med stråling til lår. I dag har det vært av og på med ubehag, varer ikke så lenge hver gang. Noen som har opplevd det samme? Kan det være sprukket cyste på eggstokk? Anonymkode: 3e49e...bc2 Det kunne høres ut som sprukket cyste på eggstokk. Kan være fryktelig vondt mens det står på, men smertene gir seg heldigvis, fortsatt god bedring ❤️ Har opplevd det samme, kjentes som knivstikk i nedre del av magen, etterhvert med stråling til høyre lår/hofte, intenst vondt. Men det dabbet heldigvis av etter noen timer.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #3 Skrevet 26. september 2025 Gravid? Anonymkode: 2fc8c...ac4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2025 #4 Skrevet 27. september 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Gravid? Anonymkode: 2fc8c...ac4 Nei, tok faktisk test i går. Har jo også hatt menstruasjon fire ganger på to måneder Anonymkode: 3e49e...bc2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2025 #5 Skrevet 27. september 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, tok faktisk test i går. Har jo også hatt menstruasjon fire ganger på to måneder Anonymkode: 3e49e...bc2 Mens 4 ganger på 2 mnd er vel ikke helt normalt? Blødninger i svangerskapet er ganske normalt derimot 😅 Ville nok bestilt meg time hos gyn. for en sjekk. Anonymkode: 2fc8c...ac4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå