Gå til innhold

Smerter i bekkenet/eggstokk(?)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt fire menstruasjoner på to måneder (normal til kraftig blødning)

I går kveld fikk jeg plutselig intense smerter på høyre side rett under magen/bekkenet/eggstokk(?) varte i cirka 20min, deretter trykkhetsfølelse i flere timer etterpå med stråling til lår. I dag har det vært av og på med ubehag, varer ikke så lenge hver gang.

Noen som har opplevd det samme? Kan det være sprukket cyste på eggstokk?  

Anonymkode: 3e49e...bc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har hatt fire menstruasjoner på to måneder (normal til kraftig blødning)

I går kveld fikk jeg plutselig intense smerter på høyre side rett under magen/bekkenet/eggstokk(?) varte i cirka 20min, deretter trykkhetsfølelse i flere timer etterpå med stråling til lår. I dag har det vært av og på med ubehag, varer ikke så lenge hver gang.

Noen som har opplevd det samme? Kan det være sprukket cyste på eggstokk?  

Det kunne høres ut som sprukket cyste på eggstokk. Kan være fryktelig vondt mens det står på, men smertene gir seg heldigvis, fortsatt god bedring ❤️ 

Har opplevd det samme, kjentes som knivstikk i nedre del av magen, etterhvert med stråling til høyre lår/hofte, intenst vondt. Men det dabbet heldigvis av etter noen timer.

Skrevet

Gravid?

Anonymkode: 2fc8c...ac4

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Gravid?

Nei, tok faktisk test i går. Har jo også hatt menstruasjon fire ganger på to måneder

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, tok faktisk test i går. Har jo også hatt menstruasjon fire ganger på to måneder

Mens 4 ganger på 2 mnd er vel ikke helt normalt? Blødninger i svangerskapet er ganske normalt derimot 😅 Ville nok bestilt meg time hos gyn. for en sjekk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...