mariie Skrevet 26. september 2025 #1 Skrevet 26. september 2025 Har ikke epletre selv så vil kjøpe noen epler på typ Kiwi/Rema til å lage litt eplemos. Men det var så mange slag, noen som har erfaring med butikkepler og lage mos?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2025 #2 Skrevet 27. september 2025 Det er vel de færreste av oss som har egne epler i hagen… Det jeg passer på er at eplene er norske, skikkelig syrlige, og helt fri for skader og flekker. Anonymkode: 21ecd...d1f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #3 Skrevet 28. september 2025 Følger du grupper på nett/facebook som gir bort epler (og annet fra hagen)? Både vi og kjente har kjørt bort mengder i år, som avfall, epler er ikke så populært lenger. Anonymkode: 5cd12...545 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #4 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Følger du grupper på nett/facebook som gir bort epler (og annet fra hagen)? Både vi og kjente har kjørt bort mengder i år, som avfall, epler er ikke så populært lenger. Anonymkode: 5cd12...545 Jeg er ikke på Facebook, men har kikket litt på Finn. Der er det mange flere som ønsker å plukke epler enn det er som tilbyr det. Kanskje dere skal prøve Finn neste år om det er lite respons på Facebook? Anonymkode: 306f5...cdd 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #5 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ikke på Facebook, men har kikket litt på Finn. Der er det mange flere som ønsker å plukke epler enn det er som tilbyr det. Kanskje dere skal prøve Finn neste år om det er lite respons på Facebook? Anonymkode: 306f5...cdd På Finn er det mye rart, det styrer jeg unna. Har blant annet hørt om de som henter mengder, bare for å drive videresalg og slik. Og folk sier de skal komme, uten å dukke opp. Blir sur om du også lover bort til andre. På Facebook får du umiddelbart navn og bilde, og opplever ekte interesse, så der opplever vi aldri noe tull. Så noen kommer, plukker litt til eget konsum, og lar mesteparten være igjen. Anonymkode: 5cd12...545
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #6 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): På Finn er det mye rart, det styrer jeg unna. Har blant annet hørt om de som henter mengder, bare for å drive videresalg og slik. Og folk sier de skal komme, uten å dukke opp. Blir sur om du også lover bort til andre. På Facebook får du umiddelbart navn og bilde, og opplever ekte interesse, så der opplever vi aldri noe tull. Så noen kommer, plukker litt til eget konsum, og lar mesteparten være igjen. Anonymkode: 5cd12...545 Det er vår erfaring og. Så vi spør heler på face og folk sier de har hvor vi kan plukke. I år har vi fått plukket plommer, kirsebær, epler tilogmed potet fikk vi spørsmål om vi ønsket for de hadde for mye Anonymkode: c7320...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #7 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): På Finn er det mye rart, det styrer jeg unna. Har blant annet hørt om de som henter mengder, bare for å drive videresalg og slik. Og folk sier de skal komme, uten å dukke opp. Blir sur om du også lover bort til andre. På Facebook får du umiddelbart navn og bilde, og opplever ekte interesse, så der opplever vi aldri noe tull. Så noen kommer, plukker litt til eget konsum, og lar mesteparten være igjen. Anonymkode: 5cd12...545 Men du skrev jo at du ikke fant noen som ville ha på Facebook og måtte kjøre bort eplene? Anonymkode: 306f5...cdd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå