AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #1 Skrevet 26. september 2025 Hei! Vinteren nærmer seg her i nord, og jeg er litt usikker på hvordan vinterdress jeg skal kjøpe til de minste ungene. Vi brukte Reima i fjor, men opplevde at de ble fort slitt å fikk hvite parti på knærne og i rumpa. Er det andre som har opplevd dette? Dressene kostet 1800kr stk. Har nå sett litt på nett og ser at f.eks Name It sin vinterdress har lik vannsøyle, men høyere slitestyrke (Martindale) enn Reima’s modeller som vi har brukt. Er dette en holdbar dress? Eventuelt hva bruker dere til barn i aldersgruppen 3-7 år? Barna har Kattnakken forede regndresser i tillegg, så de brukes når det er vått ute. Anonymkode: 4cc3b...2a0
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #2 Skrevet 26. september 2025 Vi kjøpte vinterdress enten på alshell eller felleskjøpet vi. Syns de dressene holdt mye mer. Men her var de og mye med i fjøs, traktor osv Vinterkjeledress barn bs nes gul/svart str 08 - vinterkje... https://share.google/44RQJNmVK2yjD45EO Disse går ned i str 3 år i hvertfall der vi bor Anonymkode: 91ec0...0e6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #3 Skrevet 26. september 2025 Ekstremt fornøyd med Isbjörn sin. Dyr... men ungene elsker de, alltid tørr, varm, og tilsynelatende null slitasje etter en sesong. Anonymkode: 0c6f4...e57 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #4 Skrevet 26. september 2025 Vi har to, Helly Hansen Rider for når det ikke er så kaldt, og Didriksons Bjärven for de kaldere dagene. Det fungerer godt for oss Anonymkode: 892b7...978 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #5 Skrevet 26. september 2025 Vi hadde også reima i fjor og til tross for lite brukt fikk den et hull. Det var reima Phuri. Prøver reima Stavanger i år i håp om at den holder bedre. Hvilken prøvde dere? Hadde jeg skulle valgt igjen hadde jeg nok kjøt noe rimeligere eks. Kuling. Anonymkode: dc4e9...9c4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #6 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi hadde også reima i fjor og til tross for lite brukt fikk den et hull. Det var reima Phuri. Prøver reima Stavanger i år i håp om at den holder bedre. Hvilken prøvde dere? Hadde jeg skulle valgt igjen hadde jeg nok kjøt noe rimeligere eks. Kuling. Anonymkode: dc4e9...9c4 Vi hadde Reima Stavanger, og den ble tilsynelatende veldig fort slitt. Den blå dressen fikk fort hvite partier på både knær og i baken dessverre. Skuffende å oppleve det på en så dyr dress. Så i år er jeg usikker på hva vi skal velge. Anonymkode: 4cc3b...2a0
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #7 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ekstremt fornøyd med Isbjörn sin. Dyr... men ungene elsker de, alltid tørr, varm, og tilsynelatende null slitasje etter en sesong. Anonymkode: 0c6f4...e57 Dette merket må jeg sjekke ut, har ikke hørt om det fra før av😊 Anonymkode: 4cc3b...2a0
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #8 Skrevet 26. september 2025 Hadde reima phuri i fjor og var storfornøyd vi, dressen er helt som ny. Anonymkode: 1eeb7...c61
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #9 Skrevet 26. september 2025 Isbjörn, ingen over, ingen ved siden av. Hilsen mor med fem barn. Anonymkode: 05474...3af
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #10 Skrevet 26. september 2025 Slenger meg på de som sier Isbjørn. Har kun brukt det i flere år. Har hatt en som datteren min var barn nr 3 som brukte, og den kunne fortsatt bruker av noen etter oss. Det er Rolls-Royce av vinterdresser. Anonymkode: 4bc88...d4e
kjærring Skrevet 26. september 2025 #11 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei! Vinteren nærmer seg her i nord, og jeg er litt usikker på hvordan vinterdress jeg skal kjøpe til de minste ungene. Vi brukte Reima i fjor, men opplevde at de ble fort slitt å fikk hvite parti på knærne og i rumpa. Er det andre som har opplevd dette? Dressene kostet 1800kr stk. Har nå sett litt på nett og ser at f.eks Name It sin vinterdress har lik vannsøyle, men høyere slitestyrke (Martindale) enn Reima’s modeller som vi har brukt. Er dette en holdbar dress? Eventuelt hva bruker dere til barn i aldersgruppen 3-7 år? Barna har Kattnakken forede regndresser i tillegg, så de brukes når det er vått ute. Anonymkode: 4cc3b...2a0 Hadde gått for reima
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #12 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ekstremt fornøyd med Isbjörn sin. Dyr... men ungene elsker de, alltid tørr, varm, og tilsynelatende null slitasje etter en sesong. Anonymkode: 0c6f4...e57 Mest fantastiske dressen som er laget Anonymkode: e4fef...0e3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #13 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mest fantastiske dressen som er laget Anonymkode: e4fef...0e3 Leste i en test at den er litt tung i forhold til andre dresser? Anonymkode: dc4e9...9c4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #14 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei! Vinteren nærmer seg her i nord, og jeg er litt usikker på hvordan vinterdress jeg skal kjøpe til de minste ungene. Vi brukte Reima i fjor, men opplevde at de ble fort slitt å fikk hvite parti på knærne og i rumpa. Er det andre som har opplevd dette? Dressene kostet 1800kr stk. Har nå sett litt på nett og ser at f.eks Name It sin vinterdress har lik vannsøyle, men høyere slitestyrke (Martindale) enn Reima’s modeller som vi har brukt. Er dette en holdbar dress? Eventuelt hva bruker dere til barn i aldersgruppen 3-7 år? Barna har Kattnakken forede regndresser i tillegg, så de brukes når det er vått ute. Anonymkode: 4cc3b...2a0 Vi er knallfornøyde med Lindberg kjøpt på Jollyroom. Vinterdressen er brukt av begge jentene og har ikke en eneste antydning til slitasje! 😊 har også kjøpt Lindberg skalldresser og forede regndresser for slapsete vintre. Superfornøyd! Anonymkode: df1b6...bb5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #15 Skrevet 26. september 2025 kjærring skrev (3 timer siden): Hadde gått for reima Hun forklarte akkurat at Reima var elendig.. Anonymkode: df1b6...bb5 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #16 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Leste i en test at den er litt tung i forhold til andre dresser? Anonymkode: dc4e9...9c4 Synes ikke det Anonymkode: e4fef...0e3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #17 Skrevet 26. september 2025 Name it sin vinterdress er klumpete. Ville heller gått for isbjörn sin. Vi er veldig fornøyde med den, og hvis barnet ikke er veldig langt i ryggen kan man sprette opp armer og bein på innsiden og få dressen til å vare en god stund til. Slik fikk vi en dress til å vare tre vintre til et av våre barn. Anonymkode: d44bf...c5c
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #18 Skrevet 26. september 2025 Vi er veldig fornøyd med reflex Anonymkode: 616db...375 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #19 Skrevet 26. september 2025 Fire viltre gutter her, og det eneste som duger er Didrikson. Anonymkode: 55378...b92
Anonymbk Skrevet 26. september 2025 #20 Skrevet 26. september 2025 Vi har vært veldig fornøyd med Polarn o pyret sin po.p vinterdress. Har brukt den til begge barna i flere år nå. Varm å god, nærmest vanntett, og tåler mye. Går fint i arv uten å se slitt ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå