Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker å høre fra deg som har lesebrett og vet svaret. Vil å oppgradere mitt lesebrett, har kindle fra før, men ønsker å ha muligheten til å låne bøker biblioteket. Det må ver norske bøker, alt annet er uinteressant 😅 Har googlet meg frem (tror jeg) til at kobo har denne muligheten? Noen som har feks denne og kan svare? Noen andre typer? 

På forhånd, takk 😇📚

Anonymkode: 363a5...3c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lesebrettet må være basert på android-operativsystem. Onxy lesebrett kan man laste ned Bookbites på.

Kobo har visst overdrive, og man kan visst låne ebøker fra biblioteket. Jeg har Kindle selv, så har ikke testet hverken Onxy eller Kobo. 

Anonymkode: dce5c...612

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min Onyx Boox! Kjøpte først en Kobo, men den kunne bare låne engelske bøker via overdrive, og hadde ikke Android. Brettet må ha Android hvis du skal bruke f.eks. BookBites. 

AnonymBruker
Skrevet
Vampyrina skrev (2 minutter siden):

Jeg er veldig fornøyd med min Onyx Boox! Kjøpte først en Kobo, men den kunne bare låne engelske bøker via overdrive, og hadde ikke Android. Brettet må ha Android hvis du skal bruke f.eks. BookBites. 

Er du sikker på det? Jeg har BookBites på iPad, og leser norske bibliotekbøker på det.

Anonymkode: 3cb04...552

Skrevet (endret)

Fp

Endret av Vampyrina
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er du sikker på det? Jeg har BookBites på iPad, og leser norske bibliotekbøker på det.

Android eller iOS, da. Men iPad er ikke et rent lesebrett slik som ts spør om

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, selvsagt. En iPad er ikke et lesebrett. Det finnes ikke iOS-baserte lesebrett. Derfor må man velge android. 

Jeg har en Kindle og et Onyx Boox. Sistnevnte bruker jeg utelukkende for BookBites. Det fungerer helt greit, men Kindle er overlegent i komfort og brukervennlighet.

Anonymkode: a0b39...b59

Skrevet

Jeg bruker Onyx, fungerer veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...