AnonymBruker Skrevet 27. september 2025 #41 Skrevet 27. september 2025 AnonymBruker skrev (På 24.9.2025 den 20.04): Selvsagt. Er 50, elsker Uggs. Har brukt det i snart 25 år. Kjøper nye hvert 3.-4. år. Stort sett de klassiske, brune. Ikke så glad i platform-variantene, og ihvertfall ikke de som ser ut som tøfler med stoffkant. Det får de yngre gå med i fred. Anonymkode: 00f61...2ae De bruker jeg! Er 50+ 😅 Har flere andre modeller også. Anonymkode: 9f251...096
Grønnsaksvaffel Skrevet 27. september 2025 #42 Skrevet 27. september 2025 Nei, jeg synes ikke Uggs er fine og har aldri hatt Uggs.
Ludovica- Skrevet 27. september 2025 #43 Skrevet 27. september 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, egentlig er de det. Altså ment for surfere og andre som fryser på beina og aldri har sett snø, uggs er fra Australia . Det var vel først pamela Andersson som gjorde de in i usa, men da traskende på boardwalk i California . De har kommet med nye modeller som er tilpasset Skandinavia og nordlig usa de siste årene, men jeg tror ts snakker om den originale modellen mer enn merket uggs. når det gjelder kulde, uten nedbør , er de helt supre. Anonymkode: 581f5...cef Jeg vet alt det der, men syns den påstanden er litt oppbrukt nå da skoene ikke lenger sees på som "sommersko". Som så mye annet utvikler ting seg og uggs har jo ganske mange år vært markedsført som et produkt som kan/skal brukes i kalde land. Ja i ren kulde fungerer de fint.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #44 Skrevet 28. september 2025 Ludovica- skrev (5 timer siden): Jeg vet alt det der, men syns den påstanden er litt oppbrukt nå da skoene ikke lenger sees på som "sommersko". Som så mye annet utvikler ting seg og uggs har jo ganske mange år vært markedsført som et produkt som kan/skal brukes i kalde land. Ja i ren kulde fungerer de fint. Det er jo ikke en påstand, det er fakta. Merket uggs har utviklet seg og laget vintersko beregnet på glatt føre og slaps også, men jeg tror ts snakker om kopier av de orginale. Synes de er gode og varme og har 2 par selv. Grunnen til at jeg ikke vil ha kopier er materialet i uggs , blandingen merinoull og tencell. For varme. At folk bruker de i slaps og på is i Norge skjønner jeg ikke. Joa, jeg har driti meg ut på feil værmelding og kommet ut fra jobb med uggs til et annet vær enn når jeg gikk hjemmefra, og de funker ikke på is og i sørpe for meg ihvertfall. Anonymkode: 581f5...cef
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #45 Skrevet 28. september 2025 Ettersom det er verdens styggeste sko, nei. Anonymkode: 889af...40b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå