Illuminatum Skrevet torsdag kl. 08:54 #21 Skrevet torsdag kl. 08:54 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ikke ekte, siden de bruker mulesing. Falske typer bruker jeg som tøfler og på butikken osv. Impregnerer de jeg bruker ute. Anonymkode: b5b50...de4 No. UGG® believes mulesing is cruel and inhumane. UGG® requires that our suppliers certify that the sheepskin comes from sheep have not been mulesed. Further, UGG® will only accept Merino wool from Australia from certified non-mulesed or ceased-mulesed wool sourcing 1 3
Morpheus Skrevet torsdag kl. 09:07 #22 Skrevet torsdag kl. 09:07 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Med ikke ekte UGGs mener ikke TS å kjøpe fake sko som heter UGGs men som kommer fra Temu og lignende. Hun mener UGGs typ sko, men av andre merker. Er flere merker som er like gode eller bedre. Anonymkode: a40d1...bce Jeg kjøpte mine på Aliexpress for kanskje 10år siden. Reparert de en gang, men de har vart år etter år. Det er kanskje ikke saueskinn som de originale. Men gode, varme og holdbare.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:40 #23 Skrevet torsdag kl. 09:40 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Med ikke ekte UGGs mener ikke TS å kjøpe fake sko som heter UGGs men som kommer fra Temu og lignende. Hun mener UGGs typ sko, men av andre merker. Er flere merker som er like gode eller bedre. Anonymkode: a40d1...bce Uggs er jo et merke. Ja, hun kjøper andre sko som ligner? Hvorfor? Er de like varme? Mye billigere? jeg har ikke nevnt temu. Anonymkode: 581f5...cef
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:41 #24 Skrevet torsdag kl. 09:41 AnonymBruker skrev (1 time siden): Adirondack-modellen er super på tur! Tåler vann og er kjempevarme, det er de skoene jeg tar på meg både når det er -10 og snø OG når det er 2 grader og slaps. Anonymkode: 144be...3a3 Har de god såle og? Er nok ikke helt oppdatert jeg 😅 Anonymkode: 581f5...cef
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:46 #25 Skrevet torsdag kl. 09:46 AnonymBruker skrev (1 time siden): Med ikke ekte UGGs mener ikke TS å kjøpe fake sko som heter UGGs men som kommer fra Temu og lignende. Hun mener UGGs typ sko, men av andre merker. Er flere merker som er like gode eller bedre. Anonymkode: a40d1...bce Hvilke merker, og hva er de foret med? Anonymkode: 581f5...cef
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:14 #26 Skrevet torsdag kl. 10:14 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvilke merker, og hva er de foret med? Anonymkode: 581f5...cef Min favoritt er Bearpow. De er av sausekinn, men behandlet for motstand mot vann. De har også bedre såle enn UGGs https://www.skodeg.no/elle-vintersko?gad_source=1&gad_campaignid=17182798018&gbraid=0AAAAAoNLcbofVY7YMRegDMloUngXttH6f&gclid=EAIaIQobChMIiuPttNHzjwMVAzwGAB3WRiRNEAQYASABEgIJS_D_BwE https://www.bearpawshoes.eu/?srsltid=AfmBOorcaL6BqdE24MUiQU-jLtmw8o19NabagpCzHn5S_Ovy9efKIzVP Anonymkode: a40d1...bce
Ludovica- Skrevet torsdag kl. 10:22 #27 Skrevet torsdag kl. 10:22 Hvorfor skal du bli halshugget for å gå med uggs? Ugg har mange ulike modeller også. Jeg har to varianter som jeg bruker og liker. Syns ikke det ser så pent ut når folk går skjevt og skoene blir helt skrå men.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:01 #28 Skrevet torsdag kl. 11:01 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Min favoritt er Bearpow. De er av sausekinn, men behandlet for motstand mot vann. De har også bedre såle enn UGGs https://www.skodeg.no/elle-vintersko?gad_source=1&gad_campaignid=17182798018&gbraid=0AAAAAoNLcbofVY7YMRegDMloUngXttH6f&gclid=EAIaIQobChMIiuPttNHzjwMVAzwGAB3WRiRNEAQYASABEgIJS_D_BwE https://www.bearpawshoes.eu/?srsltid=AfmBOorcaL6BqdE24MUiQU-jLtmw8o19NabagpCzHn5S_Ovy9efKIzVP Anonymkode: a40d1...bce Sålen til uggs er jo helt krise. jeg spurte om foret , linken sier ullblanding . Det er gjerne et tegn på dårlige greier, ihvertfal på klær. Veldig sensitiv , så uggs med merinoull og tencel er perfekt 😅 Anonymkode: 581f5...cef
Uanonym bruker Skrevet torsdag kl. 11:49 #29 Skrevet torsdag kl. 11:49 Nei, har aldri brukt. Synes ikke de er spesielt pene, og ser dessuten upraktiske ut - vil tro de blir fort gjennomvåte i regn og slaps. 1
Morpheus Skrevet torsdag kl. 14:47 #30 Skrevet torsdag kl. 14:47 Uanonym bruker skrev (2 timer siden): Nei, har aldri brukt. Synes ikke de er spesielt pene, og ser dessuten upraktiske ut - vil tro de blir fort gjennomvåte i regn og slaps. De er ikke ment i regn og slaps heller. Ikke i snø heller for den saks skyld. De er opprinnelig laget for å holde surfere i Australia varme på beina mellom økter. Men i en vanlig norsk vinter i tørr snø, blir de ikke våte. De er helt gull når det er skikkelig kaldt, og de høyeste gjør at du ikke får snø ned i skoen. Alt for mange vintersko er for lave, så har det snødde, eller du skal måke snø, er andre vintersko for lave.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:01 #31 Skrevet torsdag kl. 16:01 Så klart. Digger uggsa mine. Anonymkode: 7ae19...3ee
AnonymBruker Skrevet i går, 10:26 #32 Skrevet i går, 10:26 Absolutt!! Men jeg er nøye på hva jeg bruker de til. Bruker alltid wide jeans til korte jeg har på meg nå. Strammere bukser hvis jeg har på den høyere varianten. Aldri til kjole/skjørt! Elsker plattformvariantene 😍 Skinny jeans og lave uggs er en helt forferdelig kombinasjon, men nå er jeg sær og 😆 Jeg er 37 og er evig ung. Anonymkode: 304cb...116 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:38 #33 Skrevet i går, 10:38 Uggs er sommersko, laget for barbeinte Australske surfere etter surfeturen . Fatter ikke hvorfor så mange tenker de er brukbare i saltsuppa her på vinteren. https://ugg.com.au/blogs/ugg-boots-everthing-you-need-to-know/the-surfer-roots-of-ugg-boots-why-they-were-created-for-the-waves?srsltid=AfmBOortLjMrrFped7r_0voZyQxv2Tqvxw6U-iCnAqR4SFh1bYZXNQpd Anonymkode: 5681f...d21
k4ren Skrevet i går, 10:40 #34 Skrevet i går, 10:40 AnonymBruker skrev (På 24.9.2025 den 19.59): Bruker alltid uggs. Er over 30, faktisk nærmere 40, og jeg kjøper kun ekte vare. Anonymkode: b21a1...67c Samme her!
Morpheus Skrevet i går, 12:35 #35 Skrevet i går, 12:35 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uggs er sommersko, laget for barbeinte Australske surfere etter surfeturen . Fatter ikke hvorfor så mange tenker de er brukbare i saltsuppa her på vinteren. https://ugg.com.au/blogs/ugg-boots-everthing-you-need-to-know/the-surfer-roots-of-ugg-boots-why-they-were-created-for-the-waves?srsltid=AfmBOortLjMrrFped7r_0voZyQxv2Tqvxw6U-iCnAqR4SFh1bYZXNQpd Anonymkode: 5681f...d21 Det kommer vel ann på hvor du bor. Her er det ikke saltsuppe, og minusgrader hele vinteren igjennom.
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #36 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Absolutt!! Men jeg er nøye på hva jeg bruker de til. Bruker alltid wide jeans til korte jeg har på meg nå. Strammere bukser hvis jeg har på den høyere varianten. Aldri til kjole/skjørt! Elsker plattformvariantene 😍 Skinny jeans og lave uggs er en helt forferdelig kombinasjon, men nå er jeg sær og 😆 Jeg er 37 og er evig ung. Anonymkode: 304cb...116 Bruker du de uten sokker? Anonymkode: eba88...3b7
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #37 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 25.9.2025 den 11.41): Har de god såle og? Er nok ikke helt oppdatert jeg 😅 Anonymkode: 581f5...cef Ja, absolutt! Det er robuste og gode vintersko: Anonymkode: 144be...3a3
Ludovica- Skrevet 22 minutter siden #38 Skrevet 22 minutter siden AnonymBruker skrev (På 26.9.2025 den 12.38): Uggs er sommersko, laget for barbeinte Australske surfere etter surfeturen . Fatter ikke hvorfor så mange tenker de er brukbare i saltsuppa her på vinteren. https://ugg.com.au/blogs/ugg-boots-everthing-you-need-to-know/the-surfer-roots-of-ugg-boots-why-they-were-created-for-the-waves?srsltid=AfmBOortLjMrrFped7r_0voZyQxv2Tqvxw6U-iCnAqR4SFh1bYZXNQpd Anonymkode: 5681f...d21 Tja er det egentlig det? Mulig det startet som det, men er ikke sånn merket profilerer seg selv. De er veldig fint brukbare når det bare er kaldt, eller når det er snø.
SPOCA Skrevet 20 minutter siden #39 Skrevet 20 minutter siden Overhodet ikke. Noen av de styggeste skoene jeg vet om.
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #40 Skrevet 9 minutter siden Ludovica- skrev (8 minutter siden): Tja er det egentlig det? Mulig det startet som det, men er ikke sånn merket profilerer seg selv. De er veldig fint brukbare når det bare er kaldt, eller når det er snø. Ja, egentlig er de det. Altså ment for surfere og andre som fryser på beina og aldri har sett snø, uggs er fra Australia . Det var vel først pamela Andersson som gjorde de in i usa, men da traskende på boardwalk i California . De har kommet med nye modeller som er tilpasset Skandinavia og nordlig usa de siste årene, men jeg tror ts snakker om den originale modellen mer enn merket uggs. når det gjelder kulde, uten nedbør , er de helt supre. Anonymkode: 581f5...cef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå