AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:56 #1 Skrevet onsdag kl. 17:56 Før noen halsgmhugger meg, jeg kjøper ikke ekte uggs men når jeg heretter skriver uggs mener jeg den stilen, som det nå finnes tusen forskjellige merker som lager Jeg har alltid hatt et elsk-hat-forhold til uggslignende sko. Synes jeg ser ut som en mammut i dem, men de er jo forferdelig komfortable! Nå har jeg hatt noen år «pause» fordi jeg har følt at jeg er for voksen (har passert 30), og derfor prøvd forskjellige andre vintersko, men klarer virkelig ikke å finne noen som matcher uggs når det kommer til varme og komfort! Så tenker kanskje jeg skal stikke og kjøpe meg et par i morgen😄 har du uggs i år? Anonymkode: 8a387...55f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:59 #2 Skrevet onsdag kl. 17:59 Bruker alltid uggs. Er over 30, faktisk nærmere 40, og jeg kjøper kun ekte vare. Anonymkode: b21a1...67c 5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:04 #3 Skrevet onsdag kl. 18:04 Selvsagt. Er 50, elsker Uggs. Har brukt det i snart 25 år. Kjøper nye hvert 3.-4. år. Stort sett de klassiske, brune. Ikke så glad i platform-variantene, og ihvertfall ikke de som ser ut som tøfler med stoffkant. Det får de yngre gå med i fred. Anonymkode: 00f61...2ae 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:08 #4 Skrevet onsdag kl. 18:08 Ikke ekte, siden de bruker mulesing. Falske typer bruker jeg som tøfler og på butikken osv. Impregnerer de jeg bruker ute. Anonymkode: b5b50...de4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:10 #5 Skrevet onsdag kl. 18:10 Nei Aldri brukt. Har sko med utfellbare pigger fra Rieker. Fantastiske sko. Anonymkode: 2cd03...e46 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:11 #6 Skrevet onsdag kl. 18:11 48 og har alltid et par i brunt og et i sort. Fantastisk gode og varme sko. Foretrekker Emu eller Bearpow. Anonymkode: a40d1...bce
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:21 #7 Skrevet onsdag kl. 18:21 Jeg vet ikke hva "uggs" er, men tror ikke det er noe jeg bruker. Forstår på innlegget at det er snakk om sko. Jeg har tre par sko, et par finsko til dressen, et par halvfine sorte skinnsko til mellompent antrekk, og et par vernesko til arbeidsbruk. Joggesko? Har ikke. Jogger ikke og trener ikke. Gummistøvler? Har ikke. Bruker verneskoa for de tåler en del vann. Tursko? Ja, verneskoa, for de er vanntette opp til ankelen og det er praktisk. Skisko? Har ikke. Går ikke på ski. Sykkelsko? Nei, hva skal jeg med det når jeg ikke har sykkel? Anonymkode: 4d93c...e41
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:48 #8 Skrevet onsdag kl. 18:48 Nei. Upraktiske i bergensk vintervær, som for det meste er regn og plussgrader. Anonymkode: 116b0...3c8
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:50 #9 Skrevet onsdag kl. 18:50 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg vet ikke hva "uggs" er, men tror ikke det er noe jeg bruker. Forstår på innlegget at det er snakk om sko. Jeg har tre par sko, et par finsko til dressen, et par halvfine sorte skinnsko til mellompent antrekk, og et par vernesko til arbeidsbruk. Joggesko? Har ikke. Jogger ikke og trener ikke. Gummistøvler? Har ikke. Bruker verneskoa for de tåler en del vann. Tursko? Ja, verneskoa, for de er vanntette opp til ankelen og det er praktisk. Skisko? Har ikke. Går ikke på ski. Sykkelsko? Nei, hva skal jeg med det når jeg ikke har sykkel? Anonymkode: 4d93c...e41 Hvilket av de tre parene bruker du i 25+ grader om sommeren? Anonymkode: 116b0...3c8
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:17 #10 Skrevet onsdag kl. 21:17 Synes uggs er stygt. Anonymkode: 2b744...974
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:27 #11 Skrevet onsdag kl. 21:27 Uggs er sikkert i utgangspunktet varmt og godt å gå i, men det gir ingen støtte til føttene, og de er absolutt ikke anbefalt av verken fotterapeuter eller ortopeder. Man kan ende opp med ganske store problemer med å gå med disse skoene hvis man bruker dem mye. https://www.klikk.no/helse/doktoronline/fot/uggs-bor-forbys-2513471 Anonymkode: 93420...b60
Morpheus Skrevet torsdag kl. 06:45 #12 Skrevet torsdag kl. 06:45 Jeg er over 40. Har noen sorte knelange uggs jeg bruker hver vinter. Kommer til å bruke de i år også, men det må bli skikkelig kaldt og mye snø først.
Eva-Lena Skrevet torsdag kl. 06:57 #13 Skrevet torsdag kl. 06:57 Uggs er jo bare dritstygt og absolutt ikke verdt prisen folk betaler. Ser jo ut som tøfler.
Phoenix Heart Skrevet torsdag kl. 08:13 #14 Skrevet torsdag kl. 08:13 Nei, jeg har faktisk aldri brukt Uggs.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:24 #15 Skrevet torsdag kl. 08:24 Hvorfor kjøper du ikke ekte? Hvilke fake kjøper du med samme varme og komfort? Antar du kjøper dyre fake da, og ikke noe syntetisk? hmmm, jeg er snart 50 år,og hadde mine første uggs når jeg var 30. da var det jo helt nytt og superhot. Jeg visste ikke at det var øvre aldersgrense for uggs? Jeg synes uggs er udugelige som vintersko da, de har dårlig såle og blir ikke vantettet med impregnering. Nå var de aldri ment som vintersko heller, det var noe nordmenn kom på. de er varme og veldig behagelige. Ikke og gå lange turer i, de gir ingen støtte, men de er som nettopp tøfler. Jeg bruker på hosten når det er kaldt , men tørt, på korte turer som til butikken og til jobb. Er 49. Skal ikke kjøpe nye, har 2 par som fortsatt henger sammen etter mange års bruk. Har aldri tenkt på og kjøpe uggs som ikke er uggs. Ei venninne kjøpte kopier på H& m , tror de var laget av papp. Ikke varme. Anonymkode: 581f5...cef
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:25 #16 Skrevet torsdag kl. 08:25 Eva-Lena skrev (1 time siden): Uggs er jo bare dritstygt og absolutt ikke verdt prisen folk betaler. Ser jo ut som tøfler. De føles som tøfler og 😅 ganske digg når det er kaldt og tørt. Bruker de ikke når jeg skal pynte meg akkurat. Anonymkode: 581f5...cef
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:29 #17 Skrevet torsdag kl. 08:29 Bruker Uggs hvert år, og kun ekte vare 👍🏻 Har flere par jeg har hatt i mange år og som jeg tar godt vare på, både de klassiske semskede og Adirondack. Anonymkode: 144be...3a3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:29 #18 Skrevet torsdag kl. 08:29 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg vet ikke hva "uggs" er, men tror ikke det er noe jeg bruker. Forstår på innlegget at det er snakk om sko. Jeg har tre par sko, et par finsko til dressen, et par halvfine sorte skinnsko til mellompent antrekk, og et par vernesko til arbeidsbruk. Joggesko? Har ikke. Jogger ikke og trener ikke. Gummistøvler? Har ikke. Bruker verneskoa for de tåler en del vann. Tursko? Ja, verneskoa, for de er vanntette opp til ankelen og det er praktisk. Skisko? Har ikke. Går ikke på ski. Sykkelsko? Nei, hva skal jeg med det når jeg ikke har sykkel? Anonymkode: 4d93c...e41 Okei.. du har rett i at uggs er sko. Ikke egnet for og jogge, gå i regnvær , gå tur , på ski , sykle med. Ikke spesielt stilig til dress eller mellompent antrekk heller. Anonymkode: 581f5...cef
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:32 #19 Skrevet torsdag kl. 08:32 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Okei.. du har rett i at uggs er sko. Ikke egnet for og jogge, gå i regnvær , gå tur , på ski , sykle med. Ikke spesielt stilig til dress eller mellompent antrekk heller. Anonymkode: 581f5...cef Adirondack-modellen er super på tur! Tåler vann og er kjempevarme, det er de skoene jeg tar på meg både når det er -10 og snø OG når det er 2 grader og slaps. Anonymkode: 144be...3a3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:44 #20 Skrevet torsdag kl. 08:44 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor kjøper du ikke ekte? Hvilke fake kjøper du med samme varme og komfort? Antar du kjøper dyre fake da, og ikke noe syntetisk? hmmm, jeg er snart 50 år,og hadde mine første uggs når jeg var 30. da var det jo helt nytt og superhot. Jeg visste ikke at det var øvre aldersgrense for uggs? Jeg synes uggs er udugelige som vintersko da, de har dårlig såle og blir ikke vantettet med impregnering. Nå var de aldri ment som vintersko heller, det var noe nordmenn kom på. de er varme og veldig behagelige. Ikke og gå lange turer i, de gir ingen støtte, men de er som nettopp tøfler. Jeg bruker på hosten når det er kaldt , men tørt, på korte turer som til butikken og til jobb. Er 49. Skal ikke kjøpe nye, har 2 par som fortsatt henger sammen etter mange års bruk. Har aldri tenkt på og kjøpe uggs som ikke er uggs. Ei venninne kjøpte kopier på H& m , tror de var laget av papp. Ikke varme. Anonymkode: 581f5...cef Med ikke ekte UGGs mener ikke TS å kjøpe fake sko som heter UGGs men som kommer fra Temu og lignende. Hun mener UGGs typ sko, men av andre merker. Er flere merker som er like gode eller bedre. Anonymkode: a40d1...bce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå