AnonymBruker Skrevet 24. september 2025 #1 Skrevet 24. september 2025 Hei! Jeg har akkurat startet med ganske strikt lavkarbo. Det har foreløpig gått bra, men jeg lurte på om noen har noen gode tips til snacks, sjokolade eller lignende som jeg kan spise? Kan jeg lage noe sjokolade med dadler f eks? Resten av maten jeg spiser er god og mettende. Jeg har bare lyst til å kunne ha litt ekstra kos innimellom. Anonymkode: 9cf00...285
Pinkee Skrevet 24. september 2025 #2 Skrevet 24. september 2025 Dadler på lavkarbo? Tror ikke det kommer inn under strikt i alle fall. Sjekk ut nettsiden omhelse.no de har mange søte oppskrifter, og skriver endel generelt om å leve lavkarbo. Kjappeste søte jeg kommer på er vel smeltet sukkerfri sjokolade med peanøtter som er lave på karbo, Europris har de som er lavest på karbo, og visstnok noen på Rema. Men, ikke spis søtt hvis ikke kroppen skriker, du får det mye bedre hvis kroppen venner seg av med søtt
AnonymBruker Skrevet 24. september 2025 #3 Skrevet 24. september 2025 Dadler er rent sukker. Du kan spise mørk sjokolade (en liten bit) eller baconsvor. Anonymkode: 6e527...e07
Daisy-love Skrevet 24. september 2025 #5 Skrevet 24. september 2025 Gammelt triks er Kesam eller lignende med enten sukkerfri saft, stevia-dråper eller lignende. Kan selvsagt også gå for bare bær. Cottage cheese med bær og peanøttsmør (velg naturlig uten tilsatt sukker) eller andre nøtter kan også være noe. Det kommer litt an på hvor strengt du mener. Dadler er nok ganske utelukket på streng lavkarbo, selv om jeg personlig elsker det og spiser til tider mye av det. Jeg følger ikke noe lavkarbo kosthold da. Sukkerfri gelé er kanskje også noe. Kiwi har noen gode poser med det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2025 #6 Skrevet 25. september 2025 Pleide og lage marsipankuler av mandelmel og sukrin melis. Er jo mye sjokolade og godteri og få kjøpt. På rema har de billig sukkerfri sjokolade, jeg er litt var på søtningsmidler så foretrekker sukrin. Kjøper på helsekost. elkers lohilo is. Sukkerfri gelé. Litt propud om du ikke skal i ketose. dadler er vel ikke lavkarbo. Anonymkode: e90d0...d30 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå