Gå til innhold

Dele barnebursdag.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. 
Hvordan er det med dere som ikke kan samarbeid med exen og samboer hennes? Vi er så langt ifra hverandre når det kommer til det meste av verdier. Hun kan skulke skolen, avslutninger for barna og idrett og andre ting. Mens exen samboer har gått nesten til fysisk angrip på meg ved henting av mine egne barn pga jeg og exen hadde små krangel over meldinger, så ble han sendt ut først for og gjøre dette når jeg kom for og hente ungene. Jeg har veldig lyst og ha barnebursdag med mine barn, det siste året har jeg spurt om vi kan ta barnebursdag annenhvert år, men akkurat dette er ikke greit for henne. Og hun skal selvfølgelig ha med denne samboeren, de 2 sammen er farlig match der jeg ikke ville vært overrasket at de hadde funnet på noe tull i bursdagen til ungene. Har kun gått glipp av en barnebursdag, men nå står neste for tur og håpet at vi kunne komme til enighet om dele dette. Er det andre som tar annenhvert år, som barnebursdag? Jeg hadde selvfølgelig ikke hatt noe problem om dette om man klarte ha en fin tone og samboeren hennes ikke var som han er. Jeg er også slik at om kun mammaen hadde kommet så hadde saken vært helt annerledes fordi når vi 2 er alene så er det en ok tone, men med engang han kommer så er tonen helt annerledes i tillegg  oppfører de seg som om det er de som bestemmer. Eksempel, om jeg skulle hentet barna på et lekeland og nesten alle hadde blitt funnet, så kunne de startet med sang og kaker uten meg. Ikke verdens undergang sånn sett, men de er absolutt ikke noen jeg vil være sammen med i barnas samvær. De er aldri på avslutninger, fester, cuper og lignende for da er det ikke så viktig med oppmøte for de.

Anonymkode: f1fc0...7ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare å arrangere barnebursdag for barna det vel når du har samvær. Ikke noe problem det. 

Anonymkode: ac2a5...972

• Liker 1
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...