AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #1 Skrevet 23. september 2025 Skal ut og fly og har opplevd å få vondt i ørene, så tenkte å kjøpe noen propper som kan forebygge. Har sett på disse https://www.vitusapotek.no/sovnproblemer/orepropper/llp-orepropper-fly-m-l/p/972862 Noen som har erfaring med disse? Og hvordan kan man vite om man trenger S eller M/L? Anonymkode: b9003...bfe
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #2 Skrevet 23. september 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal ut og fly og har opplevd å få vondt i ørene, så tenkte å kjøpe noen propper som kan forebygge. Har sett på disse https://www.vitusapotek.no/sovnproblemer/orepropper/llp-orepropper-fly-m-l/p/972862 Noen som har erfaring med disse? Og hvordan kan man vite om man trenger S eller M/L? Anonymkode: b9003...bfe Damer trenger som regel S, jeg har slike i S og de passer perfekt, ML fikk jeg beskjed om at et mest på gutter og menn eller hvis man vet man har brede øreganger feks. Jeg elsker mine, de sørger for at øresmertene går fra 10 til 2/3 på skala fra 1-10. Seriøst før de øreproppene holdt jeg med fast med hodet mot knærne og trodde ørene skulle revne. De må skrus inn i ørene, det er viktig, ikke dyttes inn. Det står også på de. Best effekt har de hvis du skrur de inn før flyet tar av, og du tar de ut etter landing. Skru forsiktig ut. Anonymkode: 37104...239
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #3 Skrevet 23. september 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Damer trenger som regel S, jeg har slike i S og de passer perfekt, ML fikk jeg beskjed om at et mest på gutter og menn eller hvis man vet man har brede øreganger feks. Jeg elsker mine, de sørger for at øresmertene går fra 10 til 2/3 på skala fra 1-10. Seriøst før de øreproppene holdt jeg med fast med hodet mot knærne og trodde ørene skulle revne. De må skrus inn i ørene, det er viktig, ikke dyttes inn. Det står også på de. Best effekt har de hvis du skrur de inn før flyet tar av, og du tar de ut etter landing. Skru forsiktig ut. Anonymkode: 37104...239 Takk. Da prøver jeg det. Bruker du de flere ganger? Anonymkode: b9003...bfe
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #4 Skrevet 23. september 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk. Da prøver jeg det. Bruker du de flere ganger? Anonymkode: b9003...bfe Ja jeg har hatt mine et par år nå, vasker de i litt varmt vann og såpe etter bruk Anonymkode: 37104...239
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #5 Skrevet 23. september 2025 Jeg er dame og bruker str. M. Bruker alltid sånn på fly. Anonymkode: 6c7d3...25e 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #6 Skrevet 23. september 2025 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Damer trenger som regel S, jeg har slike i S og de passer perfekt, ML fikk jeg beskjed om at et mest på gutter og menn eller hvis man vet man har brede øreganger feks. Jeg elsker mine, de sørger for at øresmertene går fra 10 til 2/3 på skala fra 1-10. Seriøst før de øreproppene holdt jeg med fast med hodet mot knærne og trodde ørene skulle revne. De må skrus inn i ørene, det er viktig, ikke dyttes inn. Det står også på de. Best effekt har de hvis du skrur de inn før flyet tar av, og du tar de ut etter landing. Skru forsiktig ut. Anonymkode: 37104...239 Takk for at du opplyser om dette! Jeg føler ikke mine har fungert skikkelig, men har ikke fått med meg at man skal skru. Det skal jeg gjøre neste gang 😊 Anonymkode: a97bd...6b9
AnonymBruker Skrevet 27. september 2025 #7 Skrevet 27. september 2025 Jeg sverger til Earplanes. Får dessverre ikke kjøpt dem på norske apotek lenger, men jeg kjøper på Amazon. Godt mulig de "norske" variantene fungerer bra også, altså. Uansett viktig å skru dem inn, ja. Slike ørepropper har vært en livredder for meg på flyturer. Anonymkode: 54904...16e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #8 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (På 23.9.2025 den 21.59): Jeg er dame og bruker str. M. Bruker alltid sånn på fly. Anonymkode: 6c7d3...25e Nå har jeg kjøpt både S og M/L, ettersom de var sterkt nedsatt i pris. Begge sitter for så vidt godt i øret,men jeg kjenner nødvendigvis mindre til S enn M/L. Litt usikker på hvordan jeg vet hvilken størrelse som er best for meg. Noen tips? Spørsmålet går til alle med erfaring Anonymkode: b9003...bfe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå