AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #1 Skrevet 23. september 2025 Det er vel vanlig? Ligger her og vrir meg i smerter nederst i magen. Svir veldig når jeg tisser. Igår skulle jeg ta uroflowmetri på grunn av at det kommer lite når jeg må tisse. Jeg klarte da ikke å tisse. Så de tok ultralyd, og cystoskopi og så tømte de blæra med kateter. Jeg skal jo ringe legen men spør her også. Anonymkode: 515f7...a7b
BobbySocks Skrevet 23. september 2025 #2 Skrevet 23. september 2025 Kan være du har dratt på deg en urinveisinfeksjon. Kontakt lege. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #3 Skrevet 23. september 2025 BobbySocks skrev (1 minutt siden): Kan være du har dratt på deg en urinveisinfeksjon. Kontakt lege. Kanskje. Men det kom jo etter undersøkelsene. Anonymkode: 515f7...a7b
BobbySocks Skrevet 23. september 2025 #4 Skrevet 23. september 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje. Men det kom jo etter undersøkelsene. Anonymkode: 515f7...a7b Ja, og det er ikke helt uvanlig at man fører bakterier opp som kan gi ubehag. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #5 Skrevet 23. september 2025 BobbySocks skrev (25 minutter siden): Ja, og det er ikke helt uvanlig at man fører bakterier opp som kan gi ubehag. Skjønner. Skal kontakte lege. Men de spritet jo hendene og brukte hansker. Anonymkode: 515f7...a7b
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #6 Skrevet 23. september 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner. Skal kontakte lege. Men de spritet jo hendene og brukte hansker. Anonymkode: 515f7...a7b Urinveisinfeksjon er en vanlig komplikasjon ved kateterbruk, så selv om de spriter hender og bruker hansker så kan det forekomme. Ta med en urinprøve og kontakt legen din. Anonymkode: 38c2c...491 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #7 Skrevet 23. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Urinveisinfeksjon er en vanlig komplikasjon ved kateterbruk, så selv om de spriter hender og bruker hansker så kan det forekomme. Ta med en urinprøve og kontakt legen din. Anonymkode: 38c2c...491 Skal gjøre det. Anonymkode: 515f7...a7b
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #8 Skrevet 23. september 2025 Veldig vanlig med smerter i lang tid etter kateter. Jeg lærte det på samme måte, trodde jeg hadde noe som føltes som evigvarende urinveisinfeksjon. Anonymkode: 9a656...8c5 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #9 Skrevet 23. september 2025 Min mann fikk problemer med smerter etter cystoskopi, litt ved urinlating, men særlig ved utløsning. Det vedvarte i noen år, men ble gradvis mindre. Nå sier han at han ikke tenker over det lengre, selv om det fremdeles er der litt. Anonymkode: 5ceda...430 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #10 Skrevet 23. september 2025 Det jeg ikke skjønner er hvorfor jeg ikke klarer å tisse selv om jeg må veldig. Det låser seg helt, etter hvert går det men jeg må gå flere turer på do for å få ut alt. Har vært sånn lenge. De fant ikke noe farlig på ultralydbilde, men de fant heller ikke ut hvorfor det låser seg. Anonymkode: 515f7...a7b
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #11 Skrevet 23. september 2025 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det jeg ikke skjønner er hvorfor jeg ikke klarer å tisse selv om jeg må veldig. Det låser seg helt, etter hvert går det men jeg må gå flere turer på do for å få ut alt. Har vært sånn lenge. De fant ikke noe farlig på ultralydbilde, men de fant heller ikke ut hvorfor det låser seg. Anonymkode: 515f7...a7b Noen som har hatt noe lignende? Anonymkode: 515f7...a7b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå