AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #1 Skrevet 23. september 2025 Det ble slutt med min flerårige kjæreste i starten av året. Vi hadde noen mnd med sporadisk kontakt, men ikke hatt noe kontakt siden starten av august. Jeg bruke mange mnd på å i det hele tatt vurdere noen andre, men endte med å gi en fyr en sjangs i mai. Vi har hatt hva jeg vil kalle en sommerflørt frem til nylig. Men jeg savner han andre enda. Tenker på han hver dag, savner å ligge inntil han, møte han osv. Å gjennoppta kontakten er ikke ett alternativ. Hvordan kommer over han, når å date noen andre ikke hjalp? Anonymkode: 78ebe...c43
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #2 Skrevet 23. september 2025 Fortsett å ha null kontakt, og hva enn du gjør ikke søk han opp på sosiale medier eller lignende. Dette kommer bare til å forsterke og forlenge savnet du føler på. Lev livet ditt som om personen ikke eksisterer. Finn noe du kan bruke tiden på som oppsluker deg eller gir deg en slags "mening", f.eks trening eller hobbyer. Rebounds er sjeldent en god ide, og siden det ikke funket for deg hadde jeg ikke prøvd det igjen. Med tiden burde personen gradvis forsvinne mer og mer fra tankene dine, men det er ikke nødvendigvis noe som skjer fort. I visse perioder kan du føle deg helt fri fra personen uten å gi hen en eneste tanke, og i andre perioder kan savnen komme tilbake. Jeg var gjennom et stygt brudd etter et langvarig forhold rett før nyttår, og det her er det som har funket for meg. Jeg tenker fortsatt på henne ofte, men følelsene jeg kjenner når de tankene kommer tilbake er annerledes og mye svakere nå enn de var tidligere. Om jeg plutselig kjenner ekstra mye på savnet en dag finner jeg noe å gjøre for å distrahere meg. For meg var det trening, mye fokus på studier og å ta langt mer initiativ rundt /tilbringe tid med venner som har funket best. Anonymkode: 5b53b...ece
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #3 Skrevet 23. september 2025 Det tar tid. Brukte lang tid på å komme over eksen. Ihvertfall nok til å kunne få interesse for en annen. Anonymkode: 221f6...c42
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå