AnonymBruker Skrevet 23. september #1 Skrevet 23. september Vanligvis pleier jeg å ha sterk sexlyst og har hatt det sånn siden tenårene. Naturlige svingninger har det selvsagt vært i forbindelse med svangerskap og fødsler. Likevel har jeg hatt jevnt god lyst noe jeg har satt stor pris på. For ca en mnd siden avsluttet elskeren min opplegget vi hadde fordi han fikk seg dame. I den forbindelse er sexlysten min helt borte. Jeg tenner ikke på noe lengre og onanerer heller ikke. Jeg har pleid å gjøre det nesten daglig tidligere. Hva skjedde, kicket overgangsalderen inn så brått eller har det noe med elskeren som forsvant å gjøre? k49 Anonymkode: 9693b...a28
AnonymBruker Skrevet 23. september #2 Skrevet 23. september Du er jo 49 så det kan være overgangsalderen, men det kan også være høsten og kulda. Anonymkode: 4845e...13e
AnonymBruker Skrevet 23. september #3 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vanligvis pleier jeg å ha sterk sexlyst og har hatt det sånn siden tenårene. Naturlige svingninger har det selvsagt vært i forbindelse med svangerskap og fødsler. Likevel har jeg hatt jevnt god lyst noe jeg har satt stor pris på. For ca en mnd siden avsluttet elskeren min opplegget vi hadde fordi han fikk seg dame. I den forbindelse er sexlysten min helt borte. Jeg tenner ikke på noe lengre og onanerer heller ikke. Jeg har pleid å gjøre det nesten daglig tidligere. Hva skjedde, kicket overgangsalderen inn så brått eller har det noe med elskeren som forsvant å gjøre? k49 Anonymkode: 9693b...a28 Når elskeren din kansellerte deg så stengte også kroppen din ned. Men den våkner nok igjen når du treffer noen du liker. Anonymkode: 2e546...570 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #4 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vanligvis pleier jeg å ha sterk sexlyst og har hatt det sånn siden tenårene. Naturlige svingninger har det selvsagt vært i forbindelse med svangerskap og fødsler. Likevel har jeg hatt jevnt god lyst noe jeg har satt stor pris på. For ca en mnd siden avsluttet elskeren min opplegget vi hadde fordi han fikk seg dame. I den forbindelse er sexlysten min helt borte. Jeg tenner ikke på noe lengre og onanerer heller ikke. Jeg har pleid å gjøre det nesten daglig tidligere. Hva skjedde, kicket overgangsalderen inn så brått eller har det noe med elskeren som forsvant å gjøre? k49 Anonymkode: 9693b...a28 Du har blitt "dumpet". Altså lysten er totalt styrt av tanker og følelser. Ikke rart du har null lyst. Anonymkode: a0906...462
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå