Verbena Skrevet onsdag kl. 08:16 #21 Skrevet onsdag kl. 08:16 Du må vise pass / id kort på vei hjem. Vi har faktisk fått problemer når vi skulle fly hjem fra danmark uten id på vår sønn på 1 år. Det er ingen krav om id derfra, men de ønsket å se det for å forsikre seg om at barnet tilhørte oss. Det ble mye diskusjon, og bare så vidt vi fikk bli med flyet hjem.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:21 #22 Skrevet onsdag kl. 08:21 AnonymBruker skrev (På 23.9.2025 den 9.26): Jeg var nettopp i tyskland, og viste ikke passet en eneste gang. Anonymkode: c020d...aa6 Og jeg var nettopp i Tyskland og måtte vise passert to ganger. Anonymkode: 33dbc...849
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:24 #23 Skrevet onsdag kl. 18:24 Vi har måtte vise frem pass på absolutt alle flyreiser vi har tatt med barna. Anonymkode: c2a7d...3a4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:20 #24 Skrevet onsdag kl. 20:20 Vi har vært både i Spania og Tyskland i år og på begge reisene trengte vi ikke vise pass på utreisen, men måtte vise på hjemreisen. Jeg tror det er lav sannsynlighet for at dette går. Anonymkode: 7c38f...b5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå