AnonymBruker Skrevet 22. september 2025 #1 Skrevet 22. september 2025 Hva putter dere opp i godteposen til gutter på 10 år? Noen som har noen gøye eller gode tips. Anonymkode: b0a17...2bd
AnonymBruker Skrevet 22. september 2025 #2 Skrevet 22. september 2025 Helt vanlig godteri/smågodt Anonymkode: b3b07...664 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2025 #3 Skrevet 22. september 2025 Godtepose til tiåringer? Altså til bursdag? Har vi aldri hatt.. Anonymkode: 47097...9be 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #4 Skrevet 23. september 2025 I tillegg til innpakket godteri pleier vi å putte en ballong og enten klistremerker eller temporary tattoos. De later som de er blitt så store, men de er fortsatt barn. Anonymkode: 05b9d...358 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #5 Skrevet 23. september 2025 AnonymBruker skrev (På 22.9.2025 den 21.28): Godtepose til tiåringer? Altså til bursdag? Har vi aldri hatt.. Anonymkode: 47097...9be Det er det viktigste i en bursdag til barn! Desverre alltid noen overhysteriske foreldre som ødelegger..! Og tro meg når jeg sier de spiser det hos vennene! Anonymkode: c66ab...efc 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #6 Skrevet 23. september 2025 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er det viktigste i en bursdag til barn! Desverre alltid noen overhysteriske foreldre som ødelegger..! Og tro meg når jeg sier de spiser det hos vennene! Anonymkode: c66ab...efc Til tiåringer? Er helt med for barnehagebarn og kanskje første klasse. Men ingen av mine tre fått godtepose når de har vært i bursdag når de har blitt så store. Anonymkode: 47097...9be 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #7 Skrevet 23. september 2025 Klistremerkebart sammen med godteriet. Vet feks Europris har solgt pakker med flere barter på et ark. Bare klipp opp så alle får en hver. Anonymkode: 64da0...eac 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #8 Skrevet 23. september 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Til tiåringer? Er helt med for barnehagebarn og kanskje første klasse. Men ingen av mine tre fått godtepose når de har vært i bursdag når de har blitt så store. Anonymkode: 47097...9be Må være store regionale forskjeller. Her vi bor har alle fortsatt godteposer og de fyller ti i år. Gutten vår har fått godtepose i 100 % av bursdagene han noensinne har deltatt i, og det begynner å bli en del. Anonymkode: 05b9d...358 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #9 Skrevet 23. september 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Til tiåringer? Er helt med for barnehagebarn og kanskje første klasse. Men ingen av mine tre fått godtepose når de har vært i bursdag når de har blitt så store. Anonymkode: 47097...9be Her hadde vi godteposer i alle bursdager gjennom hele barneskolen. Ble til og med ettersurt siste året for han ene var visst bekymret for at jeg ikke hadde med det året. Her puttet vi i alt fra sprettballer til ballonger og reflekser i tillegg til godteri da. Siste året så ble det masse tullegodteri siden de var så store fikk de godteritutter og slike flasker. Kjenner alle godt altså så visste de kom til å flire av den. Anonymkode: de555...99b 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #10 Skrevet 23. september 2025 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Til tiåringer? Er helt med for barnehagebarn og kanskje første klasse. Men ingen av mine tre fått godtepose når de har vært i bursdag når de har blitt så store. Anonymkode: 47097...9be Det har det vært av og til her. Tiåringer spiser da godteri de også og sier neppe nei takk til en godtepose Anonymkode: b3b07...664 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2025 #11 Skrevet 24. september 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Må være store regionale forskjeller. Her vi bor har alle fortsatt godteposer og de fyller ti i år. Gutten vår har fått godtepose i 100 % av bursdagene han noensinne har deltatt i, og det begynner å bli en del. Anonymkode: 05b9d...358 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Her hadde vi godteposer i alle bursdager gjennom hele barneskolen. Ble til og med ettersurt siste året for han ene var visst bekymret for at jeg ikke hadde med det året. Her puttet vi i alt fra sprettballer til ballonger og reflekser i tillegg til godteri da. Siste året så ble det masse tullegodteri siden de var så store fikk de godteritutter og slike flasker. Kjenner alle godt altså så visste de kom til å flire av den. Anonymkode: de555...99b AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det har det vært av og til her. Tiåringer spiser da godteri de også og sier neppe nei takk til en godtepose Anonymkode: b3b07...664 Kanskje det kan være fordi alle bursdagene da brukte å bli feiret på typ lekeland, trampoline, bowling etc. Eller så har de feiret med hele klassen, og ingen av de da 30 barna har etterlyst godtepose (selv når de feiret med hele klassen i andre klasse). og da har det hvertfall hos barna her aldri vært noe fokus på den godteposen. Var mer når de var små og hadde bursdag hjemme, og de fisket etter godtepose. Heldigvis har de kost seg masse i bursdagsselskap til tross for at det ikke har vært noen tradisjon her i området med godtepose o bursdagene.. (ikke pga at vi foreldrene er hysteriske når det kommer til godis, men vi har aldri sett noen grunn til at gjestene skal få med en pose godis når de skal dra hjem, men servert godis i selskapet). Anonymkode: 47097...9be 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2025 #12 Skrevet 24. september 2025 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er det viktigste i en bursdag til barn! Desverre alltid noen overhysteriske foreldre som ødelegger..! Og tro meg når jeg sier de spiser det hos vennene! Anonymkode: c66ab...efc Synd hvis godteposen er det viktigste. Her har det nesten aldri vært godtepose i bursdager verken til mine barn eller andre bursdager de har vært i men de har det veldig kjekt allikevel. Barna mine er 10 og 12. Det er kake, godteri på bordet og annen snacks og fokuset er på leken og å være sammen. At alle "må" ha godtepose er bare en lært ting. Anonymkode: df9bf...055 2 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2025 #13 Skrevet 24. september 2025 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Til tiåringer? Er helt med for barnehagebarn og kanskje første klasse. Men ingen av mine tre fått godtepose når de har vært i bursdag når de har blitt så store. Anonymkode: 47097...9be Alle liker godteri 🍬🍭🍫 Anonymkode: b853b...5c5 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2025 #14 Skrevet 24. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle liker godteri 🍬🍭🍫 Anonymkode: b853b...5c5 Ja, det har jeg ikke sagt noe på. Er med godtepose-konseptet jeg stilte spørsmål ved. Som jeg skriver lenger ned, så får de absolutt godteri i bursdagsselskapene rundt her altså, men i form av en bolle på bordet, ikke en godtepose i hånda. Anonymkode: 47097...9be 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2025 #15 Skrevet 24. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det har jeg ikke sagt noe på. Er med godtepose-konseptet jeg stilte spørsmål ved. Som jeg skriver lenger ned, så får de absolutt godteri i bursdagsselskapene rundt her altså, men i form av en bolle på bordet, ikke en godtepose i hånda. Anonymkode: 47097...9be Det er det jeg også mener. Det er bare tull å gi ut godtepose. De få gangene mine har fått har vært i forbindelse med å fiske godtepose og da har de vært mye yngre. Anonymkode: df9bf...055 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2025 #16 Skrevet 24. september 2025 Vanlig godteri, kanskje noen tatoveringer og slikt. Anonymkode: 584dc...6d5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2025 #17 Skrevet 24. september 2025 Spør 10-åringen. Er jo tross alt hans bursdag. Anonymkode: 451b7...6db
AnonymBruker Skrevet 24. september 2025 #18 Skrevet 24. september 2025 Synes han bør få velge selv. Hvis han ikke er så opptatt av godtepose, og hva den skal inneholde, så kan dere kanskje sløyfe det? Jeg synes godtepose er unødvendig men alle har her godtepose fortsatt. Min er også ganske så opptatt av hva de skal ha oppi. Anonymkode: cd138...c7c
AnonymBruker Skrevet 24. september 2025 #19 Skrevet 24. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det har jeg ikke sagt noe på. Er med godtepose-konseptet jeg stilte spørsmål ved. Som jeg skriver lenger ned, så får de absolutt godteri i bursdagsselskapene rundt her altså, men i form av en bolle på bordet, ikke en godtepose i hånda. Anonymkode: 47097...9be Synes kake er nok. Men hvis man skal ha godteri uansett, så ville jeg nok fortsatt med pose. Fordelen med pose er at de som kan spise enorme mengder, må begrense seg. Vi har ikke så mye oppi posene, men de hører med fortsatt. Anonymkode: cd138...c7c 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2025 #20 Skrevet 24. september 2025 Til alle foreldre som mener godtepose er tull, noen må faktisk tørre å stå i det! Jeg er helt enig, jeg har ikke hatt det i mine barns bursdag. Når de har fått mat, kaker og lekt fra seg, hvorfor i alle verden skal man sende avgårde med en pose med godteri og juggel? Da jeg vokste opp så var fiskedam en typisk greie, så satte man på en film. Man spiste godteriet til filmen. Anonymkode: c7887...4fc 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå