AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 #1 Skrevet 21. september 2025 Ei venninne har begynt på Wegovy og det eneste hun snakker om er hvor lite hun spiser. Må fortelle hva hun laget til middag og at hun klarte bare halvparten. Eller at hun var ute å spiste og det var for mye mat. Hun har gått på Wegovy i snart 1 år. Men jeg synes at til at hun spiser så lite så har hun ikke gått ned mye. Kan man bli for opphengt i vekt? Det går ikke en dag uten at hun nevner dette med hvor lite hun spiser Anonymkode: f8d76...f33
AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 #2 Skrevet 21. september 2025 Lurer på hvordan det blir i lengden. Får kroppen i seg nok av det den trenger? Hva om hun slutter på Wegovy? Jeg er meget skeptisk til slankespøyter. Skjønner godt di blir lei! Man kam absolutt bli for opphengt i vekt, ja! Anonymkode: 2a4e0...978
AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 #3 Skrevet 21. september 2025 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Lurer på hvordan det blir i lengden. Får kroppen i seg nok av det den trenger? Hva om hun slutter på Wegovy? Jeg er meget skeptisk til slankespøyter. Skjønner godt di blir lei! Man kam absolutt bli for opphengt i vekt, ja! Anonymkode: 2a4e0...978 Er nok redd hun går opp igjen hvis hun slutter. Hun gikk opp igjen etter slankeoperasjon også Anonymkode: f8d76...f33
AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 #4 Skrevet 21. september 2025 Det er en enorm og viktig del av livet hennes, og kanskje det er første gang hun faktisk får det til. Om det blir for mye vektprst er det lov å ta det opp, men det kan hende det er viktig for henne å få snakket om det hun går gjennom… Anonymkode: 899d8...b4f 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 #5 Skrevet 21. september 2025 Da får du vel bare si i fra til henne da. Si at du er drittlei alt det snakket om størrelsen på matporsjonene hun spiser, og om hun vennligst kan finne litt andre og mer interessante temaer å snakke om enn bare sitt eget matinntak. Blir hun sur, så får hun bare bli sur en stund da. Hun kommer nok på bedre tanker etter hvert og vet at hun har vært ensporet til det kjedsommelige, når hun bare tenker seg om. Anonymkode: 0b3b2...92f
AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 #6 Skrevet 21. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er nok redd hun går opp igjen hvis hun slutter. Hun gikk opp igjen etter slankeoperasjon også Anonymkode: f8d76...f33 Det høres ut som at hun ikke klarer det i lengden. Synd, når man velger (i hvert fall i følge meg) drastiske løsninger. Anonymkode: 2a4e0...978
AnonymBruker Skrevet 22. september 2025 #7 Skrevet 22. september 2025 AnonymBruker skrev (På 21.9.2025 den 17.35): Det høres ut som at hun ikke klarer det i lengden. Synd, når man velger (i hvert fall i følge meg) drastiske løsninger. Anonymkode: 2a4e0...978 Jeg tror egentlig at problemet hennes er at hun er veldig lite aktiv og trener heller ikke. Kanskje hun hadde klart det uten sprøytene hvis hun hadde vært litt i aktivitet Anonymkode: f8d76...f33
AnonymBruker Skrevet 22. september 2025 #8 Skrevet 22. september 2025 Det virker ikke helt som at du unner henne heller å gå ned i vekt, TS? alt du skriver er litt sånn at du håper hun ikke gjør det. Og ja, selvfølgelig går det an å bli for opptatt av vekt, har du ikke hørt om spiseforstyrrelser? Denne venninna di har det sikkert ikke så lett med uteblivende resultater og håpet om å få gått ned i vekt, man kan jo prøve å være støttende, bare en tanke. Anonymkode: d11eb...de6 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2025 #9 Skrevet 22. september 2025 Jeg hadde sagt fra at jeg ikke deltar i samtaler sentrert rundt vekt på den måten. Ikke fordi jeg vil begrense andre, men det er rett og slett ødeleggende for meg. Rundt lunsjen på jobb, sier jeg ikke noe men går derifra. I hjemmet mitt sier jeg "sånn snakker vi ikke om her". Anonymkode: d1b0c...79c
Gjest Teknoil Skrevet 22. september 2025 #10 Skrevet 22. september 2025 Alltid morsomt å lese om folk som omgås mennesker de ikke liker å være rundt. "Vil du treffes?" "nei." Vipps, så var det løst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå