AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Må innrømme jeg savner det litt.. Anonymkode: d4b0f...b5e
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Etter å ha kjørt og eid manuell bil i 20 år kommer jeg ikke til å gå tilbake til det, nå er det mer eller mindre normalt med automatgir, da jeg tok lappen var det folk som var eldre eller som hadde noe med bena som tok automat Anonymkode: aec4a...5ca
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Vi har heldigvis en manuelt giret bensinbil i tillegg til elbilen. Det er så deilig å ta en tur med den, bare for å kjøre "skikkelig bil". Elbil er jo nydelig å kjøre, men det er jo nesten helt hjernedødt. Så det å sette seg inn, starte opp, og gire selv er befriende. 🥰 Alle kan kjøre en elbil bra, men å kjøre en bil med manuelt gir bra, begynner å bli en sjelden egenskap. Tenk hvor få av de som tar lappen i dag, som kan kjøre manuelt. Så jeg skal tviholde på bensinbilen en lang stund fremover. 🥰 Anonymkode: 1572d...bce 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Selvfølgelig ikke 😂 Anonymkode: 75e44...e09
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Jeg kjørte da automatbil lenge før vi kjøpte elbiler, så jeg forstår ikke helt problemstillingen. Har ingen veldig sterke følelser verken for det ene eller det andre. Savner ikke å kjøre manuelle biler, selv om det var det jeg kjørte de første 20 årene, og syntes det var helt fint. Før mente jeg også at "ekte kjørefølelse" medførte manuelt gir. Det gjør jeg ikke lenger. Det jeg i alle fall ikke savner er fossilbiler. Anonymkode: 8df61...cbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå