Gå til innhold

Spørsmål til dere menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Over 1000? 😅🥵

Anonymkode: 2ce1d...772

Som jeg har skrevet og pratet med ja.. det er vel ikke så mange?😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Even Tuell skrev (5 timer siden):

Over 1000 på 35 år?
... eller nye 28 i året?
... 2-3 i måneden?

Tusen kroner er kanskje ikke så mye lengre, men 1000 personer er faen så mange. Jeg skal kanskje ikke kalle deg en løgner, men jeg setter spørsmålstegn ved sannehtsgehalten.

Jeg skrev vel ikke om antallet i praksisen.. Med litt matte, så har jeg ca 8 ganger mindre sex enn par🫡
Ca 170 kvinner, og i snitt hatt 8 ganger sex med dem.. 170x8.. delt på 35 år.. delt på 12 måneder..
Gir ikke mere enn 3.2 ganger sex pr mnd, og det er jo skremmende lite.. Jeg bør iallefall ikke bli tatt for skryt og løgn😅
Så jeg har igrunn hatt lite sex.. men det har gitt meg ei bred erfaring og masse fine minner🥰

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bamseklemmer høres på mange måter ut som han fyren der.

Anonymkode: 75970...ff5

Hvor mange ganger har du sex i snitt pr. mnd da?🫡 
Du må jo regne på deg selv, før du utpeker meg som grahoinn😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2025 den 7.35):

Hvis du hadde vært gift og kona ikke ville ha sex på flere år, så dere hadde ikke sex og plutselig får kona lyst og dere har sex, bedre sex enn når dere var yngre og hun vil ha sex ofte.

Hadde du villet ha sex hele tiden da? Eller ville du hatt pauser? Hva tenker dere, vil gjerne vite?

Anonymkode: 2a369...23d

Hadde definitivt villet ha hele tiden 🫠 

• Hjerte 1
Skrevet

Vi hadde sextørke på flere år. Jeg orket ikke pga ja det vanlige, barn, lite søvn, mye jobb, hus og hjem, økonomiske utfordringer bla, bla, bla...

Så i vippet jeg 40 og ble kåt som bare det. Men da var ikke han der. Han vet mer opptatt av å gå på fest, drikke, være sosial, kjøpe båt og være storkar. I tillegg begynte han å jobbe mer, ville gjøre bedre karriere. Så enhver mulighet for at vi skulle ha oss noe eller date, saboterte han med å være opptatt. Så jeg la meg alene hver kveld og måtte tilfredsstille meg selv. 

Så her hadde mannen full mulighet til å endelig ha sex av kona, men det hadde han ikke tid til. Eller lyst til. Eller han ikke tente på den gamle røya lenger. Hvem vet ? Har ikke noe svar, for jeg stakk og fant meg en ny.

Anonymkode: c4d68...87e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi hadde sextørke på flere år. Jeg orket ikke pga ja det vanlige, barn, lite søvn, mye jobb, hus og hjem, økonomiske utfordringer bla, bla, bla...

Så i vippet jeg 40 og ble kåt som bare det. Men da var ikke han der. Han vet mer opptatt av å gå på fest, drikke, være sosial, kjøpe båt og være storkar. I tillegg begynte han å jobbe mer, ville gjøre bedre karriere. Så enhver mulighet for at vi skulle ha oss noe eller date, saboterte han med å være opptatt. Så jeg la meg alene hver kveld og måtte tilfredsstille meg selv. 

Så her hadde mannen full mulighet til å endelig ha sex av kona, men det hadde han ikke tid til. Eller lyst til. Eller han ikke tente på den gamle røya lenger. Hvem vet ? Har ikke noe svar, for jeg stakk og fant meg en ny.

Anonymkode: c4d68...87e

Disclaimer Dette er bare den enes feil og dette er overhodet ikke meningen å peke finger her. Overhodet ikke ment som noe shaming eller anklage mot deg.

Høres litt ut som om han hadde sonet ut av forholdet lenge før du fikk tilbake sexlysten. Forholdet var over lenge før han ble storkar og skulle ha karriere og båt. Da du fikk lysten tilbake igjen, hadde han mistet den. Det virker som at du skylder en del på han, men sett fra min vinkel var dere to om det.

Og det er her dilemaet er: Sex og nærhet er ofte limet i mange forhold. Om det blir prioritert ned, satt til side, oversett, så forvitrer det. Det ser sikkert fint ut på utsiden, det ser sikkert fint ut for dem i forholdet ... men så blir man oppmerksom på at noe mangler. Det er blitt et skall med mye mindre innhold enn det det hadde.

Dilemaet består i at man ikke har sex og nærhet fordi man (må) ikke har lyst, ikke vil, Og det et helt rikitig. Man skal ikke føle seg presset til sex om man ikke vil. Men samtidig vil mangel på sex, nærhet og intimitet fort gjøre at forholdet faller fra hverandre.

Hva er mest riktig?
Ikke ha sex fordi man ikke har lyst?
Ha sex når man egentlig ikke har lyst, men det er bra for forholdet?

Begge deler er både riktig og feil.

• Nyttig 1
Skrevet
Even Tuell skrev (2 timer siden):

Hva er mest riktig?
Ikke ha sex fordi man ikke har lyst?
Ha sex når man egentlig ikke har lyst, men det er bra for forholdet?

.

Eneste jeg vet at er at å ha sex uten å ville, er langt mer ødeleggende en å ikke ha sex.

Jeg går lett uten sex..lett. Om alternativet er å ha sex hvor en eller begge ikke har lyst. Sex er på ingen måte noe «lim» i forholdet. Om et langvarig forhold står og faller på hvor ofte eller sjeldent man har sex, så er det noen fundamentale mangler i forholdet. 

Anonymkode: c0e79...dde

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2025 den 7.35):

Hvis du hadde vært gift og kona ikke ville ha sex på flere år, så dere hadde ikke sex og plutselig får kona lyst og dere har sex, bedre sex enn når dere var yngre og hun vil ha sex ofte.

Hadde du villet ha sex hele tiden da? Eller ville du hatt pauser? Hva tenker dere, vil gjerne vite?

Anonymkode: 2a369...23d

Da tenker jeg at det er et tilfelle der kona mistet lyst pga at hun ikke hadde nytelse i sexen .

Etterhvert  ligger hun med noen andre og oppdager igjen at sex var deilig. Hun liker mannen/partneren, vil ikke forlate ham og prøver kopiere det samme med ham. 

Kan være hun er også vraket av han elskeren og hun prøver å tilfredsstille ekstra mannen fordi hun har skyldfølelse pga utroskap.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 21.9.2025 den 9.03):

Sikker på at ikke madamen har vært utro?

Anonymkode: 3947e...36

Endret av mannsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...