Gå til innhold

Ingen kontakt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Endte opp med å møte på en bekjent på byen, vi hadde fine samtaler om at vi gjerne kunne gi dette en sjans og se om det kan bli noe seriøst ut av det. Han ble med meg hjem og ble helt til kvelden dagen derpå ( ingen sex). Han spurte når vi kan ses igjen, siden jeg har barn 50% og han skal reise bort i barnefri uka mi, så var det enten mulig uka etter på en mandagskveld ellers ikke før om 4 uker. Jeg sa at jeg ikke ønsker møtes mandag for så å ikke ses på så lenge, da venter vi heller til 4 uker er gått og vi har mer tid. Før han dro sa han bare at da meldes vi bare. 

så har det nå gått 5 dager og han har ikke tatt noe kontakt. Ikke spurt hvordan det går ingenting. Tror dere han lar være fordi det er så lenge til vi får eventuelt møttes eller er han bare ikke interessert nok? Sier ikke vi skal tekste hver dag men hadde vært greit med en melding hver 3-4 dag for å bare sjekke inn. 

Anonymkode: 77d93...c95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare snakke for meg selv, men jeg hadde nok holdt mer eller mindre daglig kontakt om jeg faktisk var interessert. 

• Nyttig 3
Skrevet

Det var du som ikke ville møtes, som satte grensen. Det kunne tolkes som at du var lunken.

Da tenker jeg at det er naturlig at hvis du er interessert, at du melder ham først.

Ikke forvent mer av en parner enn du selv er villig til å yte.

Anonymkode: 1b240...e37

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Fått to helt ulike svar her, så da er jeg like forvirret 😅

Skrevet

Det blir jo uansett bare synsing. Ingen her vet hva han tenker. Du kan sende en melding selv, får du ikke svar, eller han svarer lunkent er han ikke interessert. Dette er ikke noe noen på et forum kan svare på.

Anonymkode: 08f8f...7d3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det var du som ikke ville møtes, som satte grensen. Det kunne tolkes som at du var lunken.

Da tenker jeg at det er naturlig at hvis du er interessert, at du melder ham først.

Ikke forvent mer av en parner enn du selv er villig til å yte.

Anonymkode: 1b240...e37

Jeg støtter denne. Hadde det vært meg ville jeg tenkt at ballen var hos deg TS, og at din stillhet bekrefter at interessen ikke var så stor likevel.

Anonymkode: 2af45...fe3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg støtter denne. Hadde det vært meg ville jeg tenkt at ballen var hos deg TS, og at din stillhet bekrefter at interessen ikke var så stor likevel.

Anonymkode: 2af45...fe3

Men jeg føler at han ikke bryr seg 🥲 

hadde han likt meg nok så hadde han ikke brydd seg og faktisk sendt meg en melding. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Men jeg føler at han ikke bryr seg 🥲 

hadde han likt meg nok så hadde han ikke brydd seg og faktisk sendt meg en melding. 

Nå er du jo unødvendig vanskelig vil jeg si. Han er ikke tankeleser heller. 

Send han en melding hvis du er interessert. Jeg syntes også det var rart du ikke benyttet deg av sjansen til å treffe han så fort som mulig, men du om det da.

Anonymkode: 5f791...6bc

• Liker 1
Skrevet

Herregud, DU gir han beskjed om at du ikke vil møtes før om 4 uker, for så å vente at han skal ta hele jobben med å holde kontakt? Om du vil ha kontakt med han så sender du han en melding.

Hadde en mann oppført seg mot meg som du mot han så hadde jeg overhodet ikke villet ta initiativ. Da hadde jeg forventet at han viste tydelig at han var interessert i å holde kontakten. 

Anonymkode: a7175...994

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2025 den 20.00):

Da har jeg tekstet han. Ikke fått noe svar ikveld. Men får se imorgen. Mer får jeg nå ikke gjort, men nå slipper jeg å tenke at jeg kanskje ikke viste nok interesse til å møtes igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...