Gå til innhold

Kan daten min sitte i fengsel?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mulig jeg er helt på viddene nå, men lurer på om han jeg har datet en stund sitter inne?

Vi har datet og hatt mye kontakt i fire mnd, snappet mye og møttes. Den siste måneden har han ikke hatt anledning til å møte meg. Det vil si, han har prøvd flere ganger, men måtte avlyse rett før i fire uker nå. Når han snapper ser det ikke helt ut som hjemme hos ham, men mer som på en institusjon. 
Tanken slo meg bare plutselig i dag. Vi skulle møtes i går, på hans initiativ, men rett før måtte han avlyse fordi han måtte jobbe overtid. Nesten alltid han som tar initiativ også, så han virker interessert. 
Hva tenker dere?

k33

Anonymkode: dc64d...5fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du han får snappe fra fengsel?  🫠

Anonymkode: d1031...2ae

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet

Mobil er ikke lov i fengsel. Da er han innlagt for noe psykisk eventuelt. 

Fortsatt rødt flagg at han avlyser hele tiden. Hvorfor finner du deg i det? Han bare bruker deg.

Anonymkode: 0b99d...635

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet

Fortell deg selv det du.

Anonymkode: f6994...c33

• Nyttig 2
Skrevet

Spiller egentlig ingen rolle hva grunnen er. Du fortjener bedre enn det her. 

Anonymkode: 95cef...5fb

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Fengsel=frihetsberøvelse…

Ingen mobil der, altså.

• Liker 2
Skrevet

Er vel mer sannsynlig at han er på institusjon. Rus eller psykiatri, er det noe du orker å deale med så kjør på. Men jeg hadde lett etter noe annet. 

Anonymkode: e609a...d56

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Ts her. Det er i hvert fall noe veldig rart siden han jo absolutt ønsker å opprettholde kontakten, men avlyser i hytt og pine.. jeg blir ikke helt klok… 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Mulig jeg er helt på viddene nå, men lurer på om han jeg har datet en stund sitter inne?

Vi har datet og hatt mye kontakt i fire mnd, snappet mye og møttes. Den siste måneden har han ikke hatt anledning til å møte meg. Det vil si, han har prøvd flere ganger, men måtte avlyse rett før i fire uker nå. Når han snapper ser det ikke helt ut som hjemme hos ham, men mer som på en institusjon. 
Tanken slo meg bare plutselig i dag. Vi skulle møtes i går, på hans initiativ, men rett før måtte han avlyse fordi han måtte jobbe overtid. Nesten alltid han som tar initiativ også, så han virker interessert. 
Hva tenker dere?

k33

Kan jo hende han er innlagt på psykiatrisk også 👍

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Daten din har annen dame og han bare bruker deg som underholdning når det passer han. 

Anonymkode: 7b2be...1f4

Kan jo være dette er grunnen også👍

• Liker 4
Skrevet

Håper ikke han er innlagt noe sted, det er jo fælt for ham i så fall. Dersom han holder på med en annen dame skjønner jeg ikke hvorfor han fortsatt ønsker å holde kontakten med meg, han kunne bare trappet ned/avsluttet…

Skrevet

Høres ut som han er innlagt. Hvorfor gidder du å underholde ham, ts?

Anonymkode: 0c77e...643

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Håper ikke han er innlagt noe sted, det er jo fælt for ham i så fall. Dersom han holder på med en annen dame skjønner jeg ikke hvorfor han fortsatt ønsker å holde kontakten med meg, han kunne bare trappet ned/avsluttet…

Må jo ha en back up vet du….

Anonymkode: 55de0...32d

• Liker 4
Skrevet

Uansett ufint å drive og avlyse rett før hver gang. 

Jeg hadde spurt rett ut, nå har vi ikke sett hverandre på fire uker fordi du bare avlyser, hva er det som egentlig skjer. 

Det er vel ikke alltid man ønsker å utlevere til nye flørter at man har blitt innlagt eller hva som har skjedd... men det går jo heller ikke an, å drive og lage og avlyse avtaler, for å holde noen på pinebenken. 

Anonymkode: 140b1...a04

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Uansett ufint å drive og avlyse rett før hver gang. 

Jeg hadde spurt rett ut, nå har vi ikke sett hverandre på fire uker fordi du bare avlyser, hva er det som egentlig skjer. 

Det er vel ikke alltid man ønsker å utlevere til nye flørter at man har blitt innlagt eller hva som har skjedd... men det går jo heller ikke an, å drive og lage og avlyse avtaler, for å holde noen på pinebenken. 

Anonymkode: 140b1...a04

Jeg synes også det er ufint. Skjønner godt om han ikke ønsker å informere meg om alt, men er litt stressende med alle disse avlysningene. Han kunne heller bare sagt at han reiser og blir borte en mnd f.eks (men da hadde jeg sikkert synes det var rart at han ikke snappet meg fra turen). Vet ikke om jeg tør å ta praten med ham, vi kjenner ikke hverandre så godt…

Skrevet

Kan hende han har noen helseutfordringer. Uvanlig å være innlagt på sykehus i en måned da. Mulig psykiatrisk kanskje. Vet ikke så mye om fengsel. 

Hvorfor har du ikke spurt han om hvor han er, da det ikke ser ut som om han er hjemme? 

Eventuelt kanskje han har kjæreste/ dater andre og snapper fra et random sted så du ikke skal se at han er der. 
Nok av de som treffer flere, ønsker å holde folk på gress til man har prøvd ut og avklart hva man egentlig ønsker, forpliktelsesangst, synes mest det er koselig med oppmerksomheten, eventuelt er usikker på relasjonen/ liker deg ikke godt nok. 

Jeg datet en gang en fyr som stadig avlyste avtaler igjen og igjen på kort varsel. Flere år senere sa han at han ikke hadde vært ferdig med eksen… 

Ikke gidd. Uansett om det er sykdom, fengsel, for mye jobb etc så har han tydeligvis ikke tid til å date. Du ønsker ikke å date/ bli sammen med en som ikke har tid til å møte deg i virkeligheten. Tror ikke nettforhold er en ting. Nå har du gitt han mange nok muligheter.

Anonymkode: 613b1...185

• Liker 4
Skrevet

Muligens avrusning. 

Jeg var ute for det en gang. Droppa kontakten relativt kjapt da, da han hadde lagd en fantasiverden i flere uker ("jobbreise i utlandet med dårlig dekning", "vennetur til Hovden" etc), i stedet for å si det som det var.

Anonymkode: dd70e...220

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Muligens avrusning. 

Jeg var ute for det en gang. Droppa kontakten relativt kjapt da, da han hadde lagd en fantasiverden i flere uker ("jobbreise i utlandet med dårlig dekning", "vennetur til Hovden" etc), i stedet for å si det som det var.

Anonymkode: dd70e...220

Droppa daten min jeg også. 

• Hjerte 1
Skrevet

Enda verre, han er innlagt på psyk. Om du noengang får bekreftet det så løper du!!

Anonymkode: 435ee...a05

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor anta å skremme hverandre opp?

Spør og få et svar. Sier han sannheten er det bra. Viser det seg at han lyver, eller ikke tåler spørsmålet så vet du at dette ikke er noe å satse på.

Anonymkode: 3eb6e...362

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...