Gå til innhold

Mysimba og vond smak i munnen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har gått på Mysimba i 4-5 uker nå og de siste dagene har jeg hatt vond smak i munnen, gjerne en stund etter at jeg har spist. Er dette noe andre har vært borti? Eller er det noe som følger med vektnedgang og at man spiser mindre enn før?

Anonymkode: 37e97...57e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.9.2025 den 17.57):

Har gått på Mysimba i 4-5 uker nå og de siste dagene har jeg hatt vond smak i munnen, gjerne en stund etter at jeg har spist. Er dette noe andre har vært borti? Eller er det noe som følger med vektnedgang og at man spiser mindre enn før?

Hadde det også i starten. Men det gikk over 

Anonymkode: fb16b...814

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg ble veldig tørr i munnen, og all mat smakte annerledes pga rar smak i munnen. Men jeg hadde alle bivirkningene som sto i pakningsvedlegget pluss noen til da, så jeg måtte kutte ut Mysimba. 

Anonymkode: 713e0...b01

• Liker 1
Skrevet

Har ikke gått på sånn medisin, men det er også vanlig å få ved å spise lite/sjelden, hvertfall får jeg det når jeg bevisst slanker meg.

Anonymkode: 540ed...cf9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.9.2025 den 19.58):

Jeg ble veldig tørr i munnen, og all mat smakte annerledes pga rar smak i munnen. Men jeg hadde alle bivirkningene som sto i pakningsvedlegget pluss noen til da, så jeg måtte kutte ut Mysimba. 

Anonymkode: 713e0...b01

Første ukene hadde jeg ingen bivirkninger, men nå begynner det å bli litt, forstoppelse,oppkast  kvalme , mellomblødninger og dårlig søvn. Håper noe av det gir seg snart,  for dette har vært meget gunstig på vekta..

Ts

Skrevet

er nok en bivirking som alle medisiner har 

Anonymkode: de133...58f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...