Gå til innhold

Forelsket i eks-mannens bestevenn!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og mannen her hvert skilt i fem år nå. Vi er kidza annenhver uke. flere ganger når jeg har enten hentet eller levert kidza har bestekompisen hans hvert over på besøk. han er en varm, sjarmerende, høy og maskulin mann😍 i tillegg er han flink med kidza😇👍 de siste månedene har vi snakket over meldinger og jeg føler at jeg blir mer og mer betatt. litt sånn "head over Heels" som de så fint synger i 80-talls sangen. 

Hva burde jeg gjøre? er dette greit? burde/kan jeg fortsette?😬

Kan dette gå utover barna? det eneste jeg vil er at han skal brette meg som om det var woodstock i 69😉

Trenger hjelp!!!!!

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja du trenger hjelp, hold deg unna exens venner. Tenk selv om exen gikk for din bestevenninne..hva ville det gjort med relasjonene.... 

• Nyttig 2
Skrevet

La det ligge. Hadde jeg vært denne bestevennen hadde jeg aldri sett på deg seksuelt, det eneste jeg hadde klart å se for meg er din eksmann som humper løs på deg. Noe som er kvalmt da jeg kjenner min bestekompis sine "ekle" sider bedre enn du gjør 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Min eksmann giftet seg med min tidligere bestevenn. Ekkelt syns jeg og det er grunnen til at vi ikke er venner lenger.

Anonymkode: 7b8bb...724

Skrevet
mor_til_Liselotte7 skrev (43 minutter siden):

Jeg og mannen her hvert skilt i fem år nå. Vi er kidza annenhver uke. flere ganger når jeg har enten hentet eller levert kidza har bestekompisen hans hvert over på besøk. han er en varm, sjarmerende, høy og maskulin mann😍 i tillegg er han flink med kidza😇👍 de siste månedene har vi snakket over meldinger og jeg føler at jeg blir mer og mer betatt. litt sånn "head over Heels" som de så fint synger i 80-talls sangen. 

Kan dette gå utover barna? det eneste jeg vil er at han skal brette meg som om det var woodstock i 69😉

Trenger hjelp!!!!!

Brette deg? Hva mener du? Bend over og knulle deg?

Anonymkode: fd796...7c2

Skrevet
mor_til_Liselotte7 skrev (1 time siden):

Trenger hjelp!!!!!

For mange emojis, rødt flagg. 

Anonymkode: b1169...ae2

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For mange emojis, rødt flagg. 

I tillegg til at ts skriver som en fjorten åring.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og selvfølgelig i tillegg til at hun vil pule bestevennen til eks mannen.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og du lider av ord deling syken? 

Anonymkode: d7363...c3e

Skrevet

Jeg mener at kjærlighet skal man ikke vende ryggen til, uansett hvordan den kommer (selvsagt ikke uten unntak, men når det er voksne, single mennesker). Dersom du egentlig bare vil ligge/ha et eventyr: ligg unna. Det er ikke verd å ødelegge vennskapet mellom dem. 

Viser det seg å være kjærlighet, så trumfer det at du skal ta hensyn. Da må han evt ta en vurdering på hva som er viktigst for ham, deg eller kompisen. 

Anonymkode: c7006...a8c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

stemmer.

Skrevet

Oioioi. Livsfarlig. Du ødelegger potensielt vennskapet mellom eksmannen og bestevennen hans.

Og ja, sånn worst case så blir eksmannen din så piss forbanna at han stikker kjepper i hjulene når det kommer til barna. De kan kanskje også synes det er rart, at vennen til pappa ikke er vennen til pappa lengre, men plutselig vennen til mamma... er de over en viss alder, så skjønner de også hele opplegget.

Jeg er nå litt romantiker da, er det dere to som er sjelevenner for livet, så .. men er det bare for moro skyld.. nai. Med mindre du har verdens mest åpne og uproblematiske eksmann som bare synes det hadde vært helt fantastisk om dere to fant hverandre. 

Anonymkode: 7282e...22f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...