Gjest 1111 Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 Etter mye tull med sykdom har jeg klart å ødelegge sult- og metthetsfølelsen totalt. Jeg kjenner aldri sultfølelse rett og slett. Men etter trening kjenner jeg en veldig sterk sultfølelse plutselig. Blir kjempesulten etter trening, selv om jeg har spist før trening og slikt. Trener ikke spesielt hardt heller, går på Friskis og Svettis. Noen andre som har det slik? Snåle magen min
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #2 Skrevet 27. mars 2006 Det er vel ikke unormalt dette. Når man trener så settes jo forbrenningen skikkelig i gang. Spis med god samvittighet etter trening du, for det vil gå opp i opp uansett. Kanskje klarer du å kjenne sult og metthetsfølelse etterhvert også.
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2006 #3 Skrevet 28. mars 2006 Jepp jeg trente selv i går og holdt på å besvime av sult etterpå Og i dag morges også, matmatMAT!
Vitamina Skrevet 28. mars 2006 #4 Skrevet 28. mars 2006 Spis og vær glad, det har dere ærlig fortjent!
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #5 Skrevet 28. mars 2006 Mat i forbindelse med trening er kjempeviktig! Du må spise skikkelig måltid (middag) to timer før, fylle på litt en time før og rett etter trening skal du pøse på med karbohydrater, f.eks. banan, osv. Proteindrink hvis du vil bygge muskler. Så må du spise mat igjen tilsvarende middag i løpet av en time etter trening. Hvis du ikke spiser etter trening så bryter du ned kroppen. Derfor sultfølelsen, det er VIKTIG å spise!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå