AnonymBruker Skrevet 24. september #22 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (På 19.9.2025 den 8.03): Min mann går rundt i hullete boksere, skitne og gamle klær. Han raper og fiser og er aldri interessert i noe kos. Setter vi oss på sofaen er det rett på telefon. Men når vi legger oss, da skal klærne av og tissen inn. Jeg gruer meg til vi skal legge oss. Jeg mener at etter 20 år sammen må man jobbe for forholdet? Dette holder ikke. Det er hånda rett ned på mitt underliv, selv om jeg prøver å si at et kyss tenner meg mer. Tenker dere jeg er kjip som krever god stemning og litt kjæreste greier i hverdagen? Anonymkode: e7298...8b0 Jeg hadde satt meg ned og sagt nøyaktig det. Du gjør null innsats og når du legger deg, ønsker du en kjapp tømming i en varm kropp. Fremover nå trenger jeg å merke en innsats og tenker at den nærmeste tiden blir det opp til meg å ta initiativ til samleie dersom jeg føler meg ivaretatt nok til å bli kåt. Når og hvis jeg gjør det, trenger jeg mer enn en unggutts ivrige "rett på hullet" type oppførsel, og forventer faktisk at du bruker den kjennskapen du burde ha til min kropp etter ikke tyve år. Anonymkode: f3c71...dc0
AnonymBruker Skrevet 24. september #23 Skrevet 24. september Det mennesker lærer best av er konsekvenser, men du må selvsagt sette ord på hva noe er konsekvensene av, så han ikke lager seg egne konklusjoner. Fortelle ham alt i hi, og si at du ikke tenner på ham på dette viset, og så har du ikke sex med ham, men gjentar til han skjønner. Skjønner han uansett ikke bør du gå. Anonymkode: a9387...3ad
mannsen Skrevet 27. september #24 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (På 19.9.2025 den 8.03): Min mann går rundt i hullete boksere, skitne og gamle klær. Han raper og fiser og er aldri interessert i noe kos. Setter vi oss på sofaen er det rett på telefon. Men når vi legger oss, da skal klærne av og tissen inn. Jeg gruer meg til vi skal legge oss. Jeg mener at etter 20 år sammen må man jobbe for forholdet? Dette holder ikke. Det er hånda rett ned på mitt underliv, selv om jeg prøver å si at et kyss tenner meg mer. Tenker dere jeg er kjip som krever god stemning og litt kjæreste greier i hverdagen? Anonymkode: e7298...8b0 Jeg ville kjøpe blomster til deg, lage middag, ta oppvasken og dusje i hvertfall før jeg putter tissen inni deg.... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå